Jaja, automata váltó, eső, sport meg normál fokozat, de van manuális is, amikor két kis baszommal tudsz kapcsolgatni fel-alá, de persze korlátok között, mert az elektronika azért nem engedi, hogy megbolondulj.
50 éves az "új" tulaj, jogsija nincs, talán, de csak talán ezen a héten eldönti, hogy melyik ügynökségnél akar papírt szerezni.
vagyis elvileg ő már mehet korlátlanra is, de elég kemény harcot kellett vele vívnom, hogy ne a A korlátozottat tegye le 48 lóig, mert ez 54 asszem, vagyis pont átkerült volna a határon egy hajszállal, és csak 3 óra plusz rutinról van szó a korlátozott és a korlátlan között.
Szerintem nem. De mindent rögziteni kell a szerzödésben ami lényeges. Km állás, kisebb hibák a többit meg lenyilatkozni hogy hibátlan, kornak megfelelő állapotú . Ha valami gáz van a következö adás vételnél ugyis a kereskedön verik le. Ő meg csak ténylegesen alátámasztott bizonyítékkal tudja tovább hárítani. Egyszer az általam eladott autó kereskedésben kötött ki, bár magánszemélynek adtam el, az adásvételivel keresett a szegedi ocsmányiroda hogy valami nem lett bejegyezve. Elküldtem a saját adásvételim, én lejelentettem az itteni hivatalban, és átirányítottam az adásvételin szereplőhöz az ügyintézőt. Ennek vagy 5 éve, azóta se jelentkezett senki. De én aránylag nyomott áron, a hibáit leirva adtam tovább. Üzemképes rendezett autó volt de mattuló fényezéssel, vezérlés csere előtt, csepegő hűtővel.
én valami zselés taknyokat szoktam venni, ha megforog levágom a fenébe mert akkor el van használódva, bár ami kormány nem sima hanem érdesített azon nem szokott forogni
markolatot féktisztítóval kell rátenni
egyrészt lemossa a retket róla
másrészt meg kicsit kitágul lazul a szerkezet és rácsusszan tök könnyen
csak időt kell hagyni hogy elpárologjon utána olyan atom lesz hogy nem kell drótozgatni hogy ne forogjon el
A vaskosabb puhább markolattal csak óvatosan ! Nem úgy kattanik vissza a markolat az ujjaid lazításakor mint a kemény vékony markolat ! Nehogy meglepi legyen egy kanyarba !?
Hogyne: az Oxford fűthető markolatát használom. Valamivel vastagabb, puhább a szokásosnál, ráadásul marha jól tud jönni hidegben, vagy ha éppen nyáron ronggyá áztál.
Kormány markolatokkal hogy vagytok? Ami a Futura-n van, az valami szörnyű, tennék rá valami vaskosabb, túrásabb, puhább darabot. Van nektek valami ilyen bevált motyótok?
vagyis elvileg ő már mehet korlátlanra is, de elég kemény harcot kellett vele vívnom, hogy ne a A korlátozottat tegye le 48 lóig, mert ez 54 asszem, vagyis pont átkerült volna a határon egy hajszállal, és csak 3 óra plusz rutinról van szó a korlátozott és a korlátlan között.
Nem vicc, adják is hozzá a tubus ragacsot.
Én azé még drótozom is,van az a szopás mikor még így is megforog
egyrészt lemossa a retket róla
másrészt meg kicsit kitágul lazul a szerkezet és rácsusszan tök könnyen
csak időt kell hagyni hogy elpárologjon utána olyan atom lesz hogy nem kell drótozgatni hogy ne forogjon el
Nagyra tartom a japán motorokat, volt is már tucatnyi, de pl. az enduróban elég gyengék.
Gyari,markolatfutes,qurvajo.