Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen venti merre kapható Magyarországon ?
Kihalt a kis gorilla hegesztőben
Mondjuk köze van hozza hogy leejtettem.........
OK, ha legközelebb versenyen indulok, majd veszek olyat!
...meg cseresznye is....
Gyakorlás kérdése. Nekem meggy már kesztyűben félkézzel is.
Versenyen nem indulhatsz másmilyennel, szóval ezt kell szeretni.
Pedig ez a legjobb mindenféle szempontból, barátkozz vele :)
Te bajod.
Azt már teljesen megszoktam....
Huhh pedig még könnyebb is kezelni,meg nem nyomja gigádat.
Én egyetlen egyszer próbáltam a dupla D-s csatot, de nekem rohadtul nem állt kézre, percekig bénáztam vele. Marad a "jó öreg" mikrometrikus...
Nekem mind az mindig, meg alapvetően mindig "versenyre" veszek, azért kellett, mert már sérült volt az előző, városban tötyögésre jó még, meg az az előző is, de pályára új kellett mindenképp.
Dupla D-s a fehér sisak azért kellett?
Megkérdeztem, de nem piacképesek ezzel az árazással
Tényleg, azokat a pontokat manapság még gyűjti valaki? Mire lehet beváltani?
Nekem a múltkor a Pennyiben is akartak adni, de mondtam hogy nem kell...
Szerintem keresd meg a kéréseddel a zsarukat!
Látom semmi, csak a ratyi szopkodós csevegés.
gondolom amelyik 120-ig gyorsult
Utcai motorokba szinte csak golyóst raknak manapság.
Még a régi Hondámban kúpos volt a gyári. Azzal így közel 40év után sincs gond.
Utcai motoron sokáig benne marad a zsír...mondjuk 20 év után összerohat a lengővilla
De tettünk bele zsírzószemet, úgy évente lehet rányomni egy kicsit. Gyárilag nem értem miért nem tesznek rá.
Ingyen osztogatják, persze hogy mindenki azzal jár
Képek vannak benne?
Najó, szeretek olvasni, csak mostanában szaródik a szemem és már nem bírok.
Régen egyetlen éjszaka alatt megvolt egy átlagos könyv, most pár óra alatt már nem látok, és elalszok
Azért olyan sűrűn nem kell. 2-3 évet kényelmesen ken a benne lévő zsír.
Gondolom a terhelése nagy, és szétverődik.
Nem olyan finom és precíz, de a golyós helyett kúpgörgős csapágy örök élet lenne bene.
Ja.
Golyós?
A 82es cagivában is az volt de a többinél már nem
Enduróban nem divat a golyós
De azt hiszem az fz- ben is golyós volt ráadásul akadt is közép állásban
Egy 90 fokos elfordítás kiküszöbölte ezt a hibát