Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogy nincs.
Először 20km hátralévő távolságnál szól hogy éhes, és fel is dobja azokat a töltőket amit el tudsz még érni.
Aztán 12km-nél kezd pánikolni, hogy most már nagyon lemerültem.
7km-nél már azt sem írja ki mennyi van hátra csak világít minden, illetve teljesítményt korlátoz, de ilyenkor még lehet vele menni.
Aztán amikor elérte a nullát, kigyullad a teknős üzemmód, és ilyenkor csak valami 10km/h körüli tempóval tud menni még kb. 3 km-t.
És ilyenkor ha kiveszed sebességből akkor már nem lehet visszatenni, csak üresbe.

Szóval elég nagy balfasznak kell lenni hogy valaki így ottmaradjon műszaki hiba nélkül.
De ha elpukkan valami akkor is üresbe vált a kocsi tehát ki tud gurulni.

Norvégiában volt egy olyan eset, hogy az autópálya közepén rohadt le egy nő ugyan így, pont Leaf-el, és ott nem volt műszaki hiba.
Elképzelhető ha hidegben, gyenge akkuval nyom egy kövéret, akkor beesik a feszültség és letilt. De ez azért fura, mert az én kocsimon elég gyenge az akku, tehát ennél biztosan beterhelődik, de még közvetlenül teknős üzemmód előtt sem sikerült ilyen tiltást elérni, pedig úgy meghajtottam a parkolóan, hogy szó szerint égett szaga volt.
Meg mindenhol jó kis olasz ribancok lennének.
Remenytelenek.
Ez csak úgy:
Bebaszna! Gondolj bele: kénytelen lennél olasz autóval és motorral járni....
A római birodalmi lenne érdemes visszamenni. Sajnos utána vagy 600 év olyan mértékű visszaesés volt hogy ha ez nincs már rég kihalt lenne a bolygó és nem kellene vitatkozni semmin
A Kawasaki beárazta Európát!
Gyertek már motorozni,ne itt okoskodjatok
igen, én is az avarokat néztem, nagyon nagy volt a birodalmuk, de a gepidák és a bolgárok is ott voltak no meg még egy csomóan.
Milyen jó is lenne, ha történelmi okokra hivatkozva az avar és szláv népcsoportok leszármazottai visszakovetelnèk Magyarország területét mondjuk a kipcsák magyarok tudnának hova menni
Egyébként de, igen sokan követelőznek a múltra hivatkozva, skótok, írek, katalánok, baszkok, szlovének és szinte mindenki, minden országban megvan az a társaság aki ebből a nacionalizmusból él és egész jól mert könnyű az érzelmekre hatni, nekem az egész család a történelmi részről jött, erdély és felvidék közvetlen trianon után, ott van a nagyobb rokonság ellenben nem szeretek állandó gyűlölködésben élni, a békét jobban kedvelem és abban valahogy jobban tud élni az átlagnépm, persze van akinek ez üzlet és fenn kell tartani mindenáron különben még melózni kéne a megélhetésért és igaz ez minden ország mélynacionalistáira.
Miért veszed magadra? Csak általánosságban tettem be, hogy mekkorát változott a világ eddig és semmi sem állandó.
Ismerős 4 éves 350-es mercije gondolt egyet és szét kapcsolta a hajtást menet közben mert valami pár ezer forintos csapágy megadta magát
Az a vicc hogy a csapagy nem esett szét csak a lógása több volt mint kellett volna
Mondjuk neki szerencséje volt mert ki tudott menni az út szélére
Néztük azt a csapágyat, hát avval még a Zsiguli 10 évet elment volna egyre erősödő váltó hanggal

Itt az a gáz hogy ha egyszer tudja mérni azt a csapagyat akkor ugorjon fel egy szerviz limit hogy van 500-1000 km távod lekorlátozva 50-90- vagy bármilyen sebességgel
Nem hiszem hogy követelne bárki is bármit a szerbeken.meg a románokon kivül, ellenben akik nem követeltek is kaptak, lásd szlotákia, délvidéken létrejött államok. De ha valaki nem érzi otthon magát ebben a szétzüllesztett országban, igazán sok hely közül válogathat.
Nem jó jövőkép.
Gondolom te sem a szabadban dolgoztál életedben, mert ahogy visszagondolom, a fater elég sokat és ő ahhoz képest jól bírja.
Érdekes ez bár már láttam, ez alapján vajon ki mit követelhetne vissza?: http://youtu.be/UY9P0QSxlnI
Nem ó volt?
Tegnap kecsón haladtam mire az előttem haladó hirtelen került minekután én is, és mit kerültünk? 1 Leaf-et, elég újnak látszott így arra gondolok, hogy lemerülhetett, céges autó volt és öltönyös fickó feszengett benne az út közepén, a targoncákban van egy olyan, hogy ha teljesen lemerül és letilt akkor azt azért úgy teszi meg, hogy kis sebességgel minden más funkciót nem engedve működni, de azért el tud gurulni a töltőig akár messzebbre is, a kocsikba nincs egy ilyen lehetőség, hogy legalább annyit engedjen, hogy leálljon valami parkolóba?
Mint a szociban a keleti blokk tagjai is árultak bekerülési költség alatt nyugatra, egyszerű oka volt, így jutottak olyan valutához amin bárhol bármit vásárolhattak. Ma is így van, ki a bánat fogadja el a világban a jüant kínán kívül? Tehát ha kereskedni akarnak akkor minden fillér számít csak sok legyen belőle, az eladó nagy eséllyel jüanban kapja meg az érte járót akár többet is mint a hivatalos árfolyam.
Azért nem semmi ez a railjet. Tatabanya utan kilohatvannal megy, nemeteknel meg 230 al.
1 osztalyon meg heringfaktor sincs, es egy 500 as a kulonbseg.
Sőt ladikot se kellett volna venni, fatörzsből vájhatott volna kenut.... ezek a “modern” dolgok csak tönkreteszik az életét
Modern Matula.......
Pedig itt is találsz ilyet csak ez legalább nem bőrbe láncba szerel a földön fetrengve bár sose értettem mitől jó beöltözve szerelni, biztos a feeling. De hogy tiszta maszatesz, kényelmetlen, meleg az tuti.
Egyel tobb cucc a szekrenyben,legalabb gyorsan tonkremegy.
A spyke viszont lassan 9 eves lesz,van benne ket hasraeses es meg mindig a legjobb befektetesem.