Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írok neked is privátban, köszönöm.
Tavasszal gyűn a Michelin PilotRoad5 vagy a Metzeler RoadTec 01. Esetleg a Mitas Touring Forca, ha az OnRoad jót mond róla.
Sámán, a fékemről annyit, hogy 2 személlyel, 150-es tempóval is egy ujjal húzom csak az elsőt, mert a dupla 300-as Brembo nem viccel.
Cimbora...gyilkosok vannak szabadlábon ebben az országban, itt semmilyen törvénytől nem kell félni.
Ölhetsz, rabolhatsz, csak ne akadályozd a politikusokat és nem lesz semmi gond.
Jó a tipp, de szerencsére tavasszal alaposan le lett szevizelve mondhatni szakműhelyben, mert a híres(és valóban profi) Aprilia mágushoz vittem Abonyba.
Szerencsére a fék probléma kizárva.
Kedves felajánlás, miért sértődnék meg? Privátban egyeztessünk, egy 2 mm feletti profilú használt darabbal átmegy most műszakin, aztán tavasszal kapja a vadi új szettet úgyis.
Milyen alkoholt hozzak érte?
De az észosztás,időjárásjelentés megy nála ezerrel.Nem szánalmas néha egy kicsit?
Vidd el műszakira tavasszal mikor már fenn az új gumi
A GO-n a farkas feliratos volt,a másikat passz.
Nagyon bölcs az öreg fogyatékos. lehet simán defektes a kolléga motorján a gumi.de nem szól. Á, minek is.......
hát most már lehet nem próbálom leszedni mert nem fizetek az enkórnak azért 5 ezret hogy visszavegyen
mindezt úgy hogy sok évig fizetős tag voltam hogy legyen zsetonjuk mert ugyanúgy töltögettem vissza mellette 400gigát
szóval kapják be úgy ahogy vannak
netflix meg hbo go úgy is van gondolom ezek közül mindig lehet találni néznivalót
nem tudom ezek megvannak- e magyarul
És a kellő nyomásra felfújatva, ne legyen az oldala belapulva, hogy a belsejében eltörjön az acél-szövet pl. Ment előttem a napokban egy motor, és kb. 2/3-al belapulva a gumi! De én szóljak Neki?? Magától is tudni kell, mennyire nyomassa! Jogosítványa van, majd észre veszi!
Minden régi szaromra új gumit veszek, az egyik legjobb tuning
Pedig jobb a fűtött garázs nem öregszenek a gumi alkatrészek, műanyagok, tömítések stb. Vegyél gumit újat, előbb elkopik mint elöregszik majd.
A másik dolog! : Ennyire semmit nem ér az életed, nem érdekel, hogy ha valami hibás azon a motoron, és pillanat alatt az ég-felé feldobhatod a papucsnak a talpát? mert egy apró-pici hibás fék, és abból qrva nagy baj is lehet adott esetben? Szakembernek fél óra!
van pr4 első gumim 17" 120/70 jó állapotú, én is rád hagyományozom, ha kell......
A biztit lehet szüneteltetni,a kormányablakon,3200 forint oszt a biztosító meg simán visszadja a őízt postán.
Javasolom Neked , tedd rendbe az első féket, és lehet, "érdekes" dolgokat találsz majd! A másik: Ha már egyszer "felgyorsítottál", akkor mi a fsznak fékezed el? És miért csak az első fékkel?? Gondolom elől is tárcsafék van rajta, és ha Te nem tudod, miképpen tedd rendbe, vidd szerelőhöz, mert lehet: az első kerék állandóan fékez, koptatva a fékbetétet-tárcsát-gumit ??!
....akkor még a biztosítást is fel lehet mondani, az fél gumi ára minimum...
Miért nem tavasszal vizsgáztatod?
No meg nyilvános fórumon ilyesmit, mikor naponta fejek hullanak a vizsgabázisokon??
Szerintem
Vidd el műszakira tavasszal!
Most nem tom besértődsz e de egyszerűbb ha adok egy nagyobb mintamélységű elsőt,ha kell inkluzíve rá is teszem ha hozod az első kereket.Eccerűbb mint keresni,fizetni az umbulda műszakiért.
Szerintem.
Annyi hogy ránézek mi van fenn a raklapon.
Srácok, van valami zúg műszakis ismerősötök a fővárosban vagy a környékén? 1 mm alatt van az első gumim profilmélysége, de azért, hogy télen a fagyban új gumikon álljon, nem vennék rá. Ez nomád tartású motor, nincs simogatás a fűtött garázsban.
Leműszakiztatnám így, aztán tavasszal jön a kiválasztott új szett.

Ráadásul nem értem ezt a Michelin PilotRoad4-est, hiába az 1000-es V2, hiába adom neki a tűzet időnként és hiába megyek sűrűn 2 személlyel, mégis az első abroncs kopott el sokkal hamarabb, mint a hátsó...
Még