Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ki kell pucolni az olajlehúzót és a többi sem eszi
a dugattyún a furat kurva gyors eltömődik utána berakódik az olajlehúzó és máris eszegeti a cuccot
én még ki is tágítottam anno hogy később rakódjon teli
még mindig nem érted
a villanyautó nem arra van hogy 1000km távokat menjen az ember
amúgy akinek esze van az ilyen 1000km távokra repülővel megy és nem kocsival szopatja magát
Akkor a tiéd a világ egyetlen öreg Fasztmája, ami nem eszi az olajat
Azé' sok Villa Nyautóst faxra vettek ezzel a 150 Ft-os gyorstöltő árral - a benzines BMW-vel kevesebbre jön ki 100 km... OK, hogy otthon lehet tölteni éjszakairól, de egyrészt egy 64 kW-os pakk 16 A-ról nem megy tele egy éjszaka alatt, másrészt, ha el kell menni 1000 km-re, akkor csak gyorstöltés jáccik útközben.
Jó, tudom, az ritka, de ne feledjük, hogy a Villa Nyautónak is van egy 1,5x felára újonnan
...de csak kb. 3 év múlva, mert addig ki kell dolgozni az eljárást - meg ugye akkor a kövi ciklus is meglesz bár sztem Dzsó azt nem éri meg... szóval egy nigger nő lesz a szabad világ ura
Persze hogy nem.Beállsz a kocsitárolóhoz,ott rögtön kiveszel egy kocsit,betolod max 100 méter,a cuccal kitalicskázod magad,bepakolod és már mész is.
Míg a bejárathoz beállsz elkutyagolsz a legözelebbi tárolóhoz,onnan vissza majd ugyanezt mégegyszer,csak ezt az egyszeri nem vesz észre.
Az sem rossz
Nem a bejárat elé,hanem a kocsitároló mellé kell állni.
múltkor valahol voltunk az opellal, kishölgy kicsapja az ajtót úgy oldalba baszta az opelt hogy csak úgy csattant, ülök benne és nézem a némbert mit csinál most, hát semmit, komolyan mondom hogy az arcizma se rezdült az opelra rá sem nézett, mintha egy virágos réten sétált volna egymagában úgy elsétált
de nem ám az a szokásos kis kocc ami előfordul bárkinél ha nem figyel oda, hanem még a kocsi is megmozdult
Én a tesco lidl aldi stb.parkolòkban mindig a bejárattòl a legtàvolabbi helyre àllok.Ott mindig van hely.Szoktam nèzni a sok paraszt inkàbb beszuszakolja magàt a kèt kocsi közè mintsem 10m-rel többet sètàljon,csak hogy a bejàrat elött lehessen fél méterrel
akinek nagy hely kell annak ott a sharan-galaxy-alhambra vonal, egy suvban negyed ennyi a hely
akinek a ki.be szállás a gond anak egy kisebb is jó mint pl nekünk a verso, amióta megvan az öregeket mindig kell vinni valamerre mert ebből könnyen ki-be szállnak, igaz pakolóhely nem olyan sok van de egy sedan méret megvan(6 karton 20x50es csempe elfér hátul egy más mellett)
a suv olyan a kisgyerkeseknek mint a cigóknak a vastag nyaklánc, akinek nincs az csóró semmitérő alak
Attól még ne légy haragos,max rugdoss meg párat.
Hát van belőlük sz@rásig....
A Teszkó parkolóban igyekszem sosem melléjük parkolni.
Nagyon haragos ember vagy.
Az egyterűek büntetően aránytalanok, rondák voltak. Ehhez képest még drágák is.
- Budapest, 3 szobás lakótelepi lakás, garázs nincs, csak parkoló a ház előtt. Hol a PHaszomban töltöd a PHEV-et? Az bizony benzinnel fog menni végig...
- A SUV-ra, meg az összes feleslegesen 2 tonnás rettenetre nagyon haragszom, mert a jellemzően teljesen béna (női) sofőrjük éppen engem veszélyeztet a szarjával. Meg basz oldalba (az én kocsimat) a kocsiajtóval a szűk parkolóhelyeken, stb.
Na ezaz, hogy te sem tudod mi a jó benne de ebben nem kell győzködni már a népet, fokozatosan úgy is rájön a többség magától.
3 kollégának van Outlander PHEV, jórészt vontatás miatt. Átlag 2liter benzint égetnek el, azt is csak azért mert az autó időnként magától is megjáratja a motort, hogy ne rohadjon bele a benzin, szóval nem mondanám hogy "Nagyrészben"
Biztos van rá egyedi példa, de nem ez a jellemző.
A SUV kategóriát én is utálom. Húgom vett egy Skoda Kodiaq-ot. Baszom nagy autó, és nincs benne több hely. Magas meg hosszú a motorház. Régen az egyterűek sokkal ésszerűbbek voltak. Alacsony padló, magas felépítés, rövid motortér, nagy hely. Már ha valakinek a család szállítása a legfőbb baja.
olyan szárazva kipufigó mint az öregasszony picsája
semmi olajszag nincs
Kinemszarja le a bebifokakat?
Gyerekülés,babatank,helyet foglal.
De rendszeresen visz ide óvodába nő gyereket Ford Rangerel.
Egy 300 ezret futott Opel motor környezetszennyezése nem kevés - az olajzabálás / olajégetés miatt.
gáz üzemben a 23 éves 300+ ezret futott astra szerintem simán hozna minden legújabb füst normát
max a légszűrőt kellene kicserélni amit évek óta hordok
Érdekes.... Nekem még az alsóközép kombi is "értelmetlenül és fölöslegesen nagy" volt (és feleslegesen benzintemető is egyben...) Igaz, mi csak ketten vagyunk az öregasszonnyal, de mindenképpen egy ELÖL KÉNYELMES kisutóra vágytam, elfogadható méretű csomagtérrel. Nagyobb autó nem kell.
Mert olyan sikeresen tolták az autógyártok a 2 tonnás suv a jó,hogy más jármű lassan eladhatatlan.
Nem figyelted a mai fősodratú gondolkodást?
Gyerekem született,eladom a kocsit és veszek egy suv-ot.
Mondom mé?
Mer nem férünk el.
Egy kombi nem elég?105-ös heverőt bepaszíroztam.
A szomszéd főnökfőnök nem csukta le a garázsajtót mióta megvette a toyota landcruisert,mer kilóg a pecóból.
De hogy terepen nem volt vele az fix.
Pár dologban egyetértek veled, pár dologban meg nem teljesen.

"...a jó oldala viszont sokkal jobb mint azt sokan gondolják...." Magyarországon a "jó dolog" eddig kizárólag a kedvezményekben merült ki, ennek viszont hamarosan vége lesz (vége KELL legyen) ahogy terjed az elektromos meghajtás.

A konnektoros hibrid SUV-ktől viszont kiráz a hideg. 2 tonna vasat mozgatni feleslegesen, NAGYRÉSZBEN belsőégésű motorral.
Nem tudom, hogy miért kapcsolták össze a jármű tömegét a megengedhető fajlagos légszennyezéssel, és miért ölték meg pont az EURO6-os, keveset fogyasztó, keveset szennyező de ugyanúgy 4 személy szállítására képes (városi?) kisautókat. Pedig ha ezek olcsóbban (és nem drágábbak) lennének, elérhetők a dolgozó "többségnek", akkor jogosan ki lehetne tiltani az öreg (mondjuk EURO4-nél rosszabb, 15 évnél öregebb) összes benzin- és olajkályhát az összes városból.