idén tavasszal 7db 5 kiló feletti akadt a dvcs-n
sajnos az őszi szezon nullás lett, nem is voltam sokat meg be is szopattak a "helyemen" máshova meg nem nagyon mentem mert így is összebasztam az astra alját
Te szerncse nélküli, egy Szeged-München vagy egy Debrecen-Adria távon meg kell állnod 4x minimum 1 órát tölteni (plusz ha odaértél) ennyi idő alatt hány rántotthúsos zsemlét tudsz megenni? Sztem annyit, hogy elhízol tőle
Szóval vagy 2 autó, vagy ilyen utakra bérelni kell dízelt - akkor is, ha ez csak 4-5 alkalom egy évben... vagy hagyni a fenébe az egész villany faxkodást. Persze ha csak Üllön rohangálsz 5 km-eket dolgozni, akkor jó - de én sem állítottam mást...
mennyi wattot eszik egy ilyen villanyos kocsi mondjuk 30km alatt?
mert csak annyit kell mindig tölteni ami kell, pl az ingázós kocsi valahol mindig áll legalább 8 órát
milyen halkan lehet becsukni azt az elhúzhatós ajtót?
a dvcs-ben nagy a füle a halaknak hihetetlen halkan kell lenni, olyan csendben vagyok hogy egy rongyra hugyozok ne zörögjön úgy mint a kemény talaj
biztos beszélgettünk már róla régebben, hogy nálam a kinézet egy utolsó utáni szempont
nem csak a munka miatt van 25 éve furgonom, hanem magánhasználatnál azért is, hogy a dolgaimat ne kelljen illeszgetni, szórakázni vele
Ha a gyereknek a szánkót akkor azt, ha a kis elektromos autóját akkor azt ha az én pecacuccomat akkor azt. Kb. annyit fogyaszt mint egy személy van annyi kényelme is, a menet teljesítményével sem kell szégyenkezni, meg minden oldalról elhúzhatós nagy méretű ajtók. Ki nem szarja le, hogy hogy néz ki. ha meg véletlenül egy ilyen praktikus autó még jó is néz ki akkor az dupla öröm
64-es akkuhoz 3*16 amper van. 6 óra alatt kényelmesen feltölti
Ezért is nem jellemző az ennél nagyobb AC töltő, mert szükségtelen.
De ha csóró vagy és a 2*16Amperessel veszed alapáron, az is feltölti reggelig.
nekem előtte se igen ette, a váltó felőli főtengely szimmeringnél folyat, a másik oldalon idén cseréltük mindet(amióta megvan 3. alkalommal)
de az olajlehúzó teli volt rakódva amikor szétszedtem, tuti ette volna pár éven belül
nagyon trehány volt az első gazdi, igazi olasz autó volt
1. mondat: "Házikutyából visszavadult fajta, mely a kutatók feltételezése szerint valamikor az emberek révén érkezett e földrészre"
2, mondat: "Nehezen szelídül, az ember társaságát nem kedveli."
Szerintem ez mindent elmond az ember szerepéről
Egyébként dél kelet ázsiában, meg ausztráliában hol vannak a városi körülmények amelyeket én kihangsúlyoztam
osztálytársnőm úgy volt a sprinterrel, akkor állt meg hugyálni amikor tankolni kellett, 2 olasz út kisáruval megvolt neki hetente
szegény nemrég halt meg szóval avval is sietett
van most is olyan néztem egy meriva b-t az is úgy nyílt, mazda is gyártott ilyet
meriva majdnem meg lett vásárolva de nagyon lelakott volt a belső rész, sok helyen kiégetve a kárpit, meg olyan leharcolt volt mintha diszkós járat lett volna
sajnos az őszi szezon nullás lett, nem is voltam sokat meg be is szopattak a "helyemen" máshova meg nem nagyon mentem mert így is összebasztam az astra alját