Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne légy álszent!
Volt, van rá példa itt az oldalon. Én tudnék mind kettőre nevet írni, szerintem te is.
Enyém igaz nem produkál ilyen hangokat teljesen "gyári" igaz a dobok még 6 kilósról valók így egy kicsit nyitottabbak.
Arról mesélj inkább, hogy mi az a szétborított karbisor?
Ezt nem hiszem el hogy ennyire nem hallod ! Mennyire magas fordulaton simul ki a Day !
Mesterszerelő és gp pilota, beszarás mik vannak a sportmotoron
Együtt ? Hi hi már hogy együtt indulnánk !
Nem akarok vele gurulni és a munkái sem erdekelnek, veled sem akarok gurulni. Ő nem szimpi, ennyi. Ne mondjátok már hogy egy onboard video alapjan meg tudja allapitani azokat amiket leirt
Megint vagyok olyan hülye hogy válaszolok neked ! Jó hogy Pocses is feldobta ide a ducit ! Hasonlítsad össze a kettőt ! Mindegyiknek gyönyörű a hangja , de csak fordulaton ! Aztán hasonlítsad alapon , /alacsony fordulaton / Nézd meg a kigyorsításokat ! Halgasd meg a Dayt mikor indul , mint egy rosz Drag . Aztán kell 7000 és életre kel ! Nem kell ide atomfizika !
Hát... Levi pedig lesnél ha látnád a munkáit, motorjait, meg ha gurulnátok egy kört együtt... mennék én is szívesen.
Ezt egy video alapjan nagyon megszakertetted, hihetetlenul profi vagy
Szép , vitathatatlan , csak legyen fordulat ! Mivel egy totál nyitott dob alapon egy fos az egész ! Fordulaton a gyorsváltó miatt bedurrog a csőbe , nincs visszaáramló gáznyomás , a leömlők is égéstérré változnak , aminek egyenes következménye a szelepek égése ! Verseny célokra tökéletes , de ugye ott más a költségvetés !
http://youtu.be/whZ_d3lGQDo mintha az enyém hallgatnám.
Persze,siman.Bar ezen sportdob volt.
De jó volt köszi! Ekecselek el ekecselne eme szakaszon megettem a nagy ZiZivel. Látszik hazai "pályán" mozog.
Ezeknek ilyen szép hangja van?
Azanyámúristenit!
A videó szerint: a sima gázolaj letépi a hajtókart a főtengelyről.
Legalábbis a baloldali hengersor járása erre utal. Vagy ez valami független dugatyú vezérlés?
Ezeket a reklámokat kik hagyják jóvá??

http://youtu.be/Zwu6-ll_xTM
Mondhatnám azt is hogy tökéletes.

http://youtu.be/3JT1g5BX2W0
Normális es a triumph egy mondatban, haha
normális inyektoros modellt kell választani...............trijumpfot például.
Ja meg az hogy minden hülye kedvére dörzsárazhatja a fuvokakat
Na ez itt a nagy butaság, karbinak egyetlen előnye van, finomabb gázreakció, nincs más előnye az injectorral szemben.
Jéé egy hibrid busz
Mi még be is inditjuk őket
Még hogy szmog amikor már patakokba hullik a könnyed, nah az a tuti
És tisztletel megjegyezném hogy az esetek 99,9%-ában a juzer hülyén dönt. A gép okosabb.
Gázkar teker,válto pöccint a többit elintézik helyettem.
Én a fagyit választom ki..
Én meg pont fordítva ! Karbi forever ! Jobban szeretem én eldönteni ill. a jobb kezem , mi történjen alattam , holmi elektronika ne szabályozzon engem , ha vödörrel akarom a dugattyút locsolni akkor had tegyem , majd én eldöntöm mennyi kell oda !
Szar munka,és nem garantált a siker.
Maradok az inyektoros egérmozis friss ropogós gépeknél.
Ott csak kulcs be és indít.