Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik facebook csoportban közzétettek egy rendezvény-naptárat, amit én azóta kibővítettem, és feltettem a honlapomra. Ha tudtok még motoros rendezvényekről, kérlek erre a postra válaszolva osszátok meg velem, és azokat is beleírom!
Itt tényleg arra törekedtem, hogy legyen egy országos és használható rendezvénylista...

2017-es motoros és veterán rendezvények:
www.motorosvandor.hu/rendezvenyek/

Idővel minden rendezvény kap majd linket. Ha összejön sok túra-időpont, és verseny időpont (ezeket még keresem), akkor lehet, hogy 2-3 táblázat is lesz, hogy a kiállítások, majálisok ne keveredjenek mondjuk egy versennyel, vagy több napos túrával...
Jól van ! Azért ennyire ne irigykedjetek!
Az őszinteség nagy erény.
Nem is mondtad, hogy BMW-re váltottál!
Sziasztok!
Most regisztráltam nálatok.
Szeretnék egy plusz oldal spoilert a lovamra, 2002-es sv650s, hol keresgéljek.
Ha esetleg a hasidommal van egyben az sem baj, akkor ledobom ami fent van.
Teszek fotót a mostani állapotról.
Ezt úgy is szoktam mondani: ha akkor annyi eszem lett volna mint később, akkor sok minden másképpen alakult volna!!
szerintem nagyon ne részletezzük, az biztos hogy abban a fürdési ciklusban nem én voltam az első aki bevette a várat
zuhanyzás után még mindig éreztem a dolgot.........na de fiatalon ha célt akartunk elérni elég alacsonyra kellett tenni a lécet.....
most már ami nem 100%-ig fedi az igényeim az ki van hagyva, azt lehet mondani mind
az ülésen maradt az illata?
A 88as tourist már ledes volt benzin víz átfolyásmérő
én kedveltem azt a műszert egyszer haltak meg a trafók és többször a megszakítók más hiba nem volt
Az új szagát még most is feltudom idézni ugyanúgy megmaradt bennem mint egy lány elég ütős altesti "illata" a palace diszkó után pedig azóta eltelt legalább 20 év

2t-n nekem is volt tolótető
Csak kocsit mostam, aztán belül balaton volt

Jó kis sika azt ennyi volt a cabrio korszak
A 2t rulez,tolótetős de,lux míg el nem tünt a tolótető,de a lámpás műszerfal az nagyon menő volt,mintha ledes lett vona 1980-ban.
Aaaz volt neki miután nyugiba átnentem a fekvörendörön 1. kuplung tárcsa ketté tört , nah mi jöhet még 2. Jobb hátsó rugó eltört 3. Bal hátsó lengés csillapitó kiszakadt

Azt hittem ott helybe szétverem vagy felgyujtom ez a 4t waresz volt
Mint akit elátkoztak

2t szabadonfutó
Csináltam 4 hátra 1 elöre fokozatot,
4x le 4x fel és jó lett
Pfujjj
Na de milyen királyságosan kényelmes volt az a finom rugózással?
A tünet annyi volt hogy 2-3000 közt ha nem padlóztad hanem csak elindultál rántott egyet,ez még nem gáz mert padlózom és csá.
De emiatt fél év alatt telekormolta az egész szívócsatornát de nem kicsit,fullon volt.
Emiatt már égéskimaradás,csekkendzsin és 3 hengerezés lett.
Kitakarítod az egészet és indult tovább a verkli félév és megint telibaszta.
Kapott egy bontottat,egy éve mint a doxa azóta,volt egy defektem.
Mondjuk a szerelő ahány tippet kapott mind megcsinálta a szelepek görbülésétől a teljes kábelköteg átnézéséig minden vót.
Persze egyik se az volt hanem mechanikus hiba az egr-ben.Amire a gép nem dobott hibakódot.
Bontott beleugrott és jó,bár az egyik szonda azóta se jó de elvan vele.
Te jó ég a wartit ne emlisd, hogy én azt h utáltam, heti 5x kellett szerelni, megszámolni nem tudom hányszor hagyott az út szélén, már a szomszédok is röhögtek, h ünnep napon is a kocsi alatt vagyok

A samaránk is szivatót meg nem 1x, de 100x megbizhatóbb mint a wari, sutyukim meg dög unalom, néha jelez h tankolni kéne
benzinen nekem is ránt párat 3000alatt, ezen kívül is van még 4-5 hiba a villanyos részében
szerencsére gázon nem számítanak ezek a dolgok
Az újabbaknál nem ilyen eccerű,attól még ugyanúgy rángatott.
A H-nál már a vízkörbe is be van kötve a szemét.
Bár ugyanazon futás alatt az legalább nem nyiffant ki.
én levakítottam a g...be azt az egr-t a szervízlámpa izzót meg kidobtam a picsába
az élet úgy szép ha stresszmentes
próbálkoztam egy egr emulátorral de nem sikerült kb 170ft bukóban vagyok miatta
Meg tele compjuterezve!! Csak azt nem értem mi értelme van, mert az eredményt nem nagyon látom!!
Jah,a veteran jo dolog,mig van alkatrész es nrm draga,csak olvasgatom neha a csikos fele hetvegi posztokat es jokat nevetgelek.
Volt keves elektronikas regi autom (warti 353) gyakorlatilag minden szar volt es többet kusztam alatta mint vezettem.
Azota megvaltas a 05 os aszma 1,6.miota kicsereltek az egr-t csak beulok es megy.
Bar most volt egy defektem.
Persze mindenhez kell minimális elektronika.
De egy közel 35 éves járműhöz hamarabb hozzá tudsz nyúlni megszerelni mint mondjuk egy 5 éveshez amin minden le van burkolva és ha megáll akkor csak a sárga angyal segíthet.
Ugyse igazi. Nekem Audi A4 van 97-es es szinte minden baja van kiveve a motort amit teljesen felujitottam 5 evvel ezelott. Most a futomu jon meg ablaktorlo motor es meg aprobb problemak. 1000 dollart er az auto ha jo allapotu es ennel tobbet kellene rakolteni. De igy senkinek nem kell. Meg huzza egy darabig amig teljesen ki nem doglik. De rendbe teszem mert szeretem plusz sokmindent magam meg tudok csinalni.
Én is ezen a nézeten vagyok, bár a gyújtás, és a generátor fesszab. már ezeknél is elektronikus! Pedig én vilanyreszelő vagyok!