Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez?
Frászt.
Egy lakóautó az max 3 tengelyes 7-8 méteres,de már abbal is kínszenvedés.Olyan tokos szopás már egy kicsivel is manőverezni kis faluk utcáin hogy tök felesleges.
Többféle lakóautós van.
Az egyik tipus kinéz egy célt,letöbbször egy tengerpari kempinget ott letáboroz és egész szabadideje alatt csak punnyad,és a bázis körül kavar bagy gyalog,biciklivel vagy kisebb robogóval.Na ők veszik ezeket az irgalmatlan hombárokat.Szerintem feleslegesen,nekik való inkább szálloda és max kocsibérlés.
Vannak aktívabbak.Nekik kisebb félintegrált való.
Tehát pár napot eltöltenek egy célnál.majd kinéznek másik célt 50-100 km-el arrébb ott is felfesdezik és továbbmennek.
Meg vannak a nagyon aktívak,MTB,vadvizi evezés túrázás.Nekei kesetleg egy terepképes sprinter alapú a legideálisabb.
De hogy egy 7,5 tonnás konténerház mire jó?
Európában.
Az a netto megalomán hülyeség.
afrikai többhónapos családos utazás talán.
Egy olasz hegyi falut simán le lehet ilyennel rombolni ha szarul állítja be a gps-t. 😆
több hetes túra nekem se tetszene full nomádban
10 éve még simán bevállaltam volna
Lakóautó. Az expediciók ideje lejárt pár évtizede, már mindenhol járt szinte ember, ahol nem, oda ezzel nem jutsz el.
Ennyi
Már aki sír. Én kempingezni semmilyen formában nem szeretnék, sem olcsón, sem drágán.
vagy 10 évig jártunk erdélybe úgy hogy ahol épp este lett ott vertünk sátrat
persze terv volt de nem mindig értünk oda
2 éjszakát ki lehet bírni babatörlő+ pet palackos zuhanyozással
büdösek sosem voltunk mert mindig volt tábortűz és mindenki füst szagú volt
Na szerintem pont nem az olcsóságról szólna a kemping.
Engem nem kellene győzködni sokáig hogy vadkempingezzünk. Annyit kellene mondani hogy gyere vadkempingezni, és mennék.
De a vége mindig az hogy háát, nem kényelmes, olcsó a szállás is stb… pedig hatalmas élmény lenne a hegyoldalban sátrazni, nem vagyok egy koránkelő de az fix hogy napfelkeltekor már ébren lennék egy bögre teával a kezemben.

Viszont facebookon van egy vadkempinges csoport, grammánia megy, kinek milyen drága a sátra, a cipője, a hálózsákja… aztán jönnek a mondjuk úgy hogy csóró vadkempingesek, olyan helyekről raknak fel képeket hogy csak csorog a nyálam…
Elférne benn talán
Tény, hogy nem sokaknak vannak olyan lakókocsijuk, vagy lakóautóik, mint az átlag nyugatinak...
Ha tetszik, ha nem...
Egy jobb lakóautó többe kerül mint egy átlagos magyar kertesház és felkapottabb helyen...
Már miért? Engem nem vonz a cigány élet, akkor sem ha gazdag cigányról van szó 😉
Ennyi pénzből nem csak a Hiltont fizetném teljes ellátással életem végéig, hanem azt a luxus autót is amivel odamegyek.
Jó dolog a sátrazás, de csak azért csináltuk mert erre volt pénzünk. Erre kiderült hogy már ez is drága rongyrázós hobbi, akkor szerintem kár erőltetni.
Hollandok is az alacsony ár miatt kempingeztek régen. Most meg nosztalgiából. Kb. annyi értelmét látom ennek mint az 1millió forintos Simsonnak. Pont a lényeg veszett el a nagy rongyrázásban.
Ez nem kempingautó, ez expedíciós jármű.
legalább még kettő mire berendezed meg ténylegesen a leírás szerinti állapotba hozod....
Akkor lehet csak a tacho nem úgy működhet. Beszélgettünk erről csak félig be voltam baszva és nem maradt meg minden. Pont egy nagy dög man-ra volt építve ilyen doboz, nagyon keményen nézett ki aztán jött a szikra, hogy oké hogy fasza de 9óra alatt nem jutsz messze vele és akkor mondta egy kamionos hogy nekik nem kell pihenőt tartani.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mitsubishi/l_300/mitsubishi_l_300_2.5_td_k_4wd_long_rozsdamentes_karosszeriakapcsolhato_osszkerekhajtasfelezovonohorog-17037876
nekem l300 kellett volna
az nem ilyen nagy batár
mondjuk amire megcsinàlnám faszára lenne 5 milla körül, ennyit meg meg nem ér meg évente 70-80 peca nap
a pénz szart se számít, csak az hogy mekkora az arcunk

egy " nyugatihoz" képest csórónak számítunk
egy nincstelen afrikaihoz képest meg gazdagnak
mégis azért sírunk mert nyugaton jobb az élet....
Ini horgászautója? 😲
Megint sikerült rávilágítanod, hogy mi itt csövesek vagyunk, köszike.
110.000-290.000 Euró az ár, változattól függően :-)
Hát nem tudom, van errefelé egy OT-s öreg csepel 344-es és ment egy találkozóra, úgy megvágták útdíjbüntivel ahogy volt. Persze simán lehet, hogy úgy van ahogy mondod, ennek nem néztem utána.
A mágnes már a 10 évvel ezelőttieket is rongálta és kiolvasásnál nyomot hagyott (még a korongosoknál is behúzta a jelet csak a régieknál működött), kapcsoló volt még, de az euro6-osokba már azt sem hallottam, túl sok helyről veszi a jelet ahhoz, hogy mindet ki lehessen kapcsolni.
én ehhez nem értek
De, csak már az se hatásos. Régen a kpm-es tudta hová kell néznie a váltón hogy ki van-e kopva a mágnes helye.
mágnes nem ehhez kell?
mert múlt évben még egy sofőr tuti bukerkodott vele
pont egy cégnél voltunk és tőlem kért vízpumpa fogót mert olyan helyre csattintotta az alvázon hogy nem tudta kézzel levenni
büfés kocsi előtt gyors elrejtette a mágnest