Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két hír, összefüggésében nézendő:

Ma reggel: https://index.hu/kulfold/2021/...

Ma este, tehát picit később: https://index.hu/kulfold/2021/...
A belsőt már az enyémben sem lehet, csak a külsőt, meg a hátsó nagy szilentet. Ettől független nem drága egy pl Meyle hd után gyártott lengőkar.
Erről van szó: a könnyűfém lengőkar bele sütött szilentjét ugyan ki nem cseréled (max. tákolni lehetne...).
A tiedben talán még lehet, az enyéimben már nem. Alu öntvény, a kar maga a szilent háza. Hibátlan, de ha cserét kér, nem 5000, hanem 50000 😅 (most csak mondtam egy példát, mielőtt valaki kiguglizza a Bárditól 😁)
#rohaggyámeg 😘
Ha rám célzol, öreg komám, elárulom, hogy a 15 éves 230 ezret futott hármasomban még nem volt a futómű megbontva - és minden hibátlan, nem kotyog, lötyög semmi.
Viszont van egy Vivarónk is, 15 éves az is kb. túl a fél millión - na ott pl. elvárnék egy szerelhető kerékagyat, de nem, ott is préselt, egyszerhasználós... tehát már a teherautókat is így nyomják... ☹️ Kotyog mint a fene, sztem rég csereérett.
Régi Mercikben szerelhető kúpgörgős csapágyak, 300 ezrenként kimostad, beállítottad, és kész, még 1 millió km után se kellett cserélni.
Szép a környék.
Imádom ezt a kanyart! 😍
Még nem cirmog belül semmi, egyedül a könyöktámasz ha igen nekifekszek. 😃
Lehet szilentet préselni. Mért ne lehetne? De kedvezménnyel nem drága egy lengőkar csere.
Bar teged latnalak igy ven komcsi. 😆
Így van!!! 😎
Az is vicces hogy a bmw tulaj panaszkodik hogy nem lehet csak lengokart venni es nem lehet preselgetni a szilenteket mint regen. 😆
Pedig Magyarország jobban teljesít!
Nekünk még marad egy darabig az öreg bárka. ('99-es) 😊
De évtizedekre csinálnak. Még Németországban is 10 év fölötti az autók átlag életkora, ahonnan hamar kitakarítják az olcsó autókat...
Természetesen nem, de nem is ez miatt nem csinálnak évtizedekre autót.
Ja,a fos rozsdaboglya ducaton mindent lehet cserelni.......tudom mert kellett. 😆
Nem tudom, de két autóm van, egy 2014-es, meg egy 2018-es, de mindkettön szerszám nélkül tudok égőt cserélni...
Kerékcsapágyat még utoljára a 2005-ös Swiftemen kellett cserélni, de filléres dolog volt...
Nem-nem! Ha gari után kiég a 300 ezer forintos LED-fényszóró, akkor egy pici kocc a kerítésoszlopnak (bocsika), és megcsináltatom CASCO-ra, 10% önrésszel.... 😆
Kieg a led......aszta........ 😆
Te járnál ma egy 5 lóerős Ford T-modellel, ha sose romlana el? Azóta "picit" növekedtek az igények, mind menetteljesítmény, mind komfortosság vonatkozásában. Egy 30 éves "átlagautót" sem szeretnél ma, akkor se, ha soha nem romlana el. Nulla volna a biztonsága, sokat zabálna / szennyezne és még klíma sem volna benne. De simán a megjelenése miatt sem kellene (nem a 30 évvel ezelőtt extrém, luxus kocsikra, sportmodellekre gondolok, hanem a nép akkori átlag autójára), mert kiment a divatból. Értsd: egy Fiat Ritmo-ra, vagy egy 120-as Skodára gondolok.
Latsz ilyen a4-et sokat?
Mert 1909 es bentley-ből is van patika.
Mert 1x összerakós, elromolva-eldobós, szerelhetetlen minden porcikája. Régen nem égett a lámpád, akkor a legelső kúton vettél 500 Ft-ért egy izzót, oszt csá - ma meg elviszed márkaszervizbe, ahol 300 000-ért kicserélik az egész (LED-es) lámpatestet... szóval életben lehet majd tartani a maiakat is, csak nem éri meg.
20 éve nincs olyan autó, amin a kerékcsapágyat állítani lehet. Ha kottyan, cseréld egybe az egész blokkot... meg sorolhatnám vég nélkül.
Azt anélkül is kitalálhattuk a felvilágosult világnézetedből, hogy nem tudjuk meg töled, hogy esténként TV-zel :-)