Két kamera van Senj és Karlobag között, Senj felé néznek, de sztem csak térfigyelő... mindkettő lakott területen, de a helyiek is mentek vidáman autóval is... amúgy két helyen trafiztak a rendőrök szemből,, de sehol nem vettek ki....
3 olasz jött egymás után, 2 aprillia 1 rc ... az aprilliakra aztán ravert cimboram a dl1000-el (mert az lomha, itt mondta vki ), olyan idegesek lettek, hogy a bukón keresztül látszott a szemrangasuk... csak mentem utánuk, de folyamatosan elmaradtam... majd érkezett hátulról az rc (fehér narancssárga), és akkorát vert rám, hogy azt hittem állok a kanyarban... gondoltam le is szállok és kisírom magam a két aprillias is ügyes volt nagyon, meg is ették a k1600-t a kanyarokban reggelire,, de az rc8-nal mikor csak a visszapillantóban meglattam, mar akkor tudtam, hogy ez nagyon fog fájni... lassítás nélkül csapódott be külső ívet a balosban, majd érezte hogy sok, ezért húzott meg rajta egyet, esküszöm visszintesen fordult
az azért túlzás, hogy nem volt elég a 80-as évektől semmire A kályhacső egy elég bevált típus volt, szerették a pilóták is, jól fegyverezhető volt, a kicsiny deltaszárnyi miatt viszont kevésbé jó manőverezhető. A frogger nyilazható szárnyú volt koppintva az f-14-et, közel sem volt olyan j típus, nem is volt belőle sok hadrendbe és nem is sokáig használták. a mig 25 az már egy külön kaszt volt igazából az erő bajnoka, nálunk sosem állt hadrendbe azzal karistolták az űrhatárt. Aztán algjobb, legbeváltabb a 29-es volt ha már mig-ekről beszélgetünk. némi cizellálás után a mai napig az élvonalhoz tartozhatna, nagyon bevált típus volt. De hát cserélni kellett, mert egyrész fel kellett már rá venni egy kis kölcsönt, meg, igaz ami igaz a csepel autóba is rakhatunk daf motrot mégis csak csepel marad. Az 50 éves technikákat egy idő után már nem érdemes buzernyálni, el kell engedni egy ujjabb(nem feltétlen jobb) oltárán
Ezt is egy idióta magyar találta ki nem olyan túl régen volt valamelyik csatornán, hogy nem bírtak eloltani ilyen kőolajtüzet. Hetekig tervezgették, meg előkészültek valami x millió dollár értékben Közben már a 80-as években egy magyar baka mondta, hogy 21-es hajtóművet a egy tankra aszt csá persze jobb így milliókat keresni valami okos cégnek, mint egy mtz traktor árán megoldani a problémát no perc alatt
Én meg Taszáron, de nem láttam olyat , h a huszonegyes gyertyában emelt volna el a betonról, míg a szuhojok ezt megcsinálták elég gyakran.
Egyébként a huszonegyes felszállótömege több mint 8tonna, míg a hajtóműteljesítmény (tolóerő) csak 5700kp, persze utánégetővel. Ez a nyolcvanas éveben már nem volt elég szinte semmire. A fogyasztást nem tudom, mert akkoriban azt nem nagyon számolták. Mikor az eje-raktár mellett füvet kellet volna nyírni, simán csak leöntöttük kerozinnal és egy csomó ideig nem nőtt ott gaz, úgyhogy volt bőven.
Annak a 5 tonnás nyomásnak nem tudott ellenállni akármilyen remek tűz is volt, a másik, hogy az az 5 tonna erejű sugár kevés oxigént tartalmazott! Akármilyen fsza tűz volt pillanatok alatt kialudt!
Ott voltam 10-kor mint a képen Karlobagban mar Splitben.... holnap a bosnyák hegyekben... 8-as megvolt... 2x.... volt megaláztatás is, egy ktm rc lapon előzött meg külső íven.... qrva ügyes volt a srác, a bukojat letehette volna
Olaj szökőkút tüzeket oltottak vele Rászerelték egy harckocsira ami elbírta és elég közel tudott menni a tűzhőz aztán odacsaptak neki az utánégetővel, gyakorlatilag elfujta a tüzet
Azok szoktam olyan tempót menni, hogy mindenki elszégyenli magát.