Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azok a dízel szarok még mindig olcsóbbak és jobban használhatóak hosszútávon mint a velük egykorú benzinesek. Nyomatékrugalmasak, ezért kényelmesebb őket vezetni, sokkal kevesebbet esznek és nem kell többet költeni rájuk, persze nem lerúgott szarokról beszélek!!
Most meg mióta a benzineseken is feltöltő van, én is benzinest vennék!!
Főleg a mazda 2.0motorját, kíváncsi vagyok a skyactivX-re, az szerintem baromi jó lesz. Vagy a régi 2.4benzines, esetleg az Oszi féle accord 2.4-ese is jó de ezek ritkák.
Értelmes ember nem vesz személyautót dízelben, csak a spúr ratyi kompenzációs ki ha én nem smoke and chamr ratyi bili halmaz undorvány fösvények.
F.Levi elkezdett rappelni! A killpet pedig O1G Gang egyik tagja Mészáros szponzorálta.
http://youtu.be/ZSUygtqD65c
Hagyjad már azokat a dízel fosokat.
mondom en hogy a kaszni a gond,hiaba tuti a teknika ha a bodé kirohad alola.
De aze csak neked is bejott az ujonnan meg ha tobbet fizettel erte,csak nem rovid tavra befekteteskent kell venni,hanem hasznalatra.
Na te is nagy hülyeségeket írsz
Passatban az 1.9pd-k kb örök élet, a 2.0-ba raktak szar pd elemeket illetve a balanszos olajpumpa, ezeket megcsinalod és örök élet. Lendkerekek is simán elszaladnak 200ezret annál is aki totál gyilkosan használja.
Touranokban, golfokban az 1.9pd-nek van vezermutengely kopasa meg hajtokarcsapagyasodasa, szar csapagyat raktak bele, motorkódtól függően.
Váltó van amiben szarrá megy, álltalában mert 6.ban mennek vele 80-nal, 1500-ról nyomnak padlógázt ez visszavezethető több hibàra.
Ez megint egy nagy baromság amit irsz... a dci-nek hajtokarcsapagy bajai vannak amit ~60ezrenkent cserelni kell. Csomó taxis ismerek aki daciaval jar, 3-400ezer km és hibátlanok az autók.
Nem releváns, a suzuki tényleg filléres bármi máshoz képest elég csak a mostani kettőt megnéznem, az egyik 14 éves és 520000 van benne és még kopó cuccokra is alig költök a másik 12 éves újkora óta a mienk 190000 van benne és eddig még semmit mondom semmit nem költöttem rá, a fekete csoda öreg volt és fillérekért kaptam csak hát szét volt rohadva amit szarul csinált meg a kasztnisnak csúfolt figura nio meg csapágyas volt, de az nem volt gond mert csak a csapágyat cseréltem ki és úgy kopogósan még vagy 20000-et elmentem vele miután eladtam pénzért és nem bontóba került és most van egy öreg középkategóriás (2001-es nissan( amit olcsón kaptam és örültem, hogy lesz egy tartalék.....no hát az nem lett, már ráköltöttem egy halom pénzt és most is szerelőnél van 1 hónapja mert kigyulladt és csak veszem hozzá a cuccot, hogy egyáltalán elinduljon és könnyen lehet, hogy hiába mert ha megsült a komputer is akkor már értelmetlen az egész és megy bontóba, no ezen már akkor is buktam ha valahogy lábra állva siketül eladni valami madárnak és a 4 hónap alatt összesen mentünk vele 1000km-t többszöri lerobbanással, így én nemhogy leszólnám bármiért is a szuzkákat inkább teljes odaadással a hívőjük vagyok, nem a legkényelmesebb, nem a legerősebb és legszebb, de pont arra jó amire egy autó kell no meg olcsó is, azt sem bántam meg, hogy újonnan hitelre megvettük mert előtte a sok használtra sokkal többet költöttem és mindig állt mindegyik egy ideig míg meg nem lett csinálva, míg erre ugyan fizettem a hitelt, de ha kellett bármikor beindul és elvisz megkeresni a rávalót.
Ma 10 fokos melegben sikerült motoroznom , igaz csak 30 km-t, de végre nagyon jól esett . Nem gondoltam volna , hogy így vén fejjel, még ennyire jól esik!
Semmi.
A nagynymású pumpában van egy transzfer pumpa a nagy nyomás előtt, ide csatlakozik be a gázolajszűrőtől érkező cső.
Semmi nyomása nincs a transzfer pumpának, csak egyszerűen továbbítja a gázolajat a nagynyomású részbe.
Uncsi...
A tankban mi van? Semmi?
Nincs alacsony nyomású szivattyú a dci-ben.....
Ne adjátok fel: topiktársunknak is van még remény!

https://index.hu/kultur/media/...
Jah.....basszus......o nem atnyegelt gabikara?
Kőbánya...na beugrott?
Csak vigyázni kell milyen motorral.
A nagyon népszerű 1.5DCi -t kerülni kell.
Összes ismerősnek akinek ilyen volt beszart az alacsony nyomásu üzemanyag szivattyú 150ezer környékén.
Persze jöttek hogy nem megfelelő szűrő, meg nem jó üzemanyag, de lófaszt. Egyikük szétszedte és simán szar anyagból van rossz tervezéssel, ezért berágódik a szivattyú lamellái. Egy ilyen szivattyú amúgy kb örök élet szokott lenni.

Aztán a porlasztócsúcs cserét sem szabad megvárni mert rá lehet költeni a kocsi aktuális értékének a felét amikor előjön. Mondjuk ha az ember megcsinálja magának okosba akkor egész elviselhető költség, de a környezetemben olyan fertőző vagyok a villanyautókkal, hogy már csak 1 kollégának van meg a diesele :))))

Kettős tömegűt is meg lehet oldani okosba, más gondja meg nem szokott lenni...legfeljebb ha kigyullad az EGR hűtőrendszer miatt

A leghülyébb kolléga vett egy plugin hibrid Outlandert, de megtartotta a hulladék Volvóját is, amit már évek óta szervizről szervizre hord, mert mindig megdöglik benne valami méregdrága dolog, és soha nem találják elsőre, de legalább jól fogyaszt Igaz ennek sem az a baja hogy diesel, csak simán szar.
amúgy sok más típusnál is csak úgy "oda van baszva" a lámpa és/vagy fejidom