Persze, mert szinte mindig üzem meleg a motor!
A sok hidegindítás, rövid táv, hideg üzem....bizony öli a dízel cr rendszerben az alkatrészeket. A taxi üzem "jótékony".
Többet kell rákölteni! Azonos köbcenti mellet egy benzines oda-vissza szopat egy dízelt. Persze a japánok, akik tudnak is benzines motort csinálni, róluk beszélek.
Vezetni pedig szar, mert hangosak, büdösek és midnen szerencsétlen azt hiszi, hogy kapar a gép, d eközben a szívó ezres swift megelőzi.
Ez egy hülyeség, észérvet nem tudsz mondani. Persze ha az ember segghülye az autókhoz akkor majd fizet. De a benzinesre is ugyanúgy locsolja a penzt ha szart vesz.
Használtat is: a Yarist 8 éve 770 ezerért vettem, és 7 év használat után 550-ért adtam el (számították be), és kopó-fogyókon kívül az égvilágon semmit nem költöttem rá, mert nem kellett. Igaz, csak 48 ezret mentem vele, de még egy rendes garázsom sincs.
Nekem szorított picit rüsztben,es gyengusz volt.
A sok hidegindítás, rövid táv, hideg üzem....bizony öli a dízel cr rendszerben az alkatrészeket. A taxi üzem "jótékony".
Vezetni pedig szar, mert hangosak, büdösek és midnen szerencsétlen azt hiszi, hogy kapar a gép, d eközben a szívó ezres swift megelőzi.
És ezek a jelzők!!!