Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azzal, hogy a vezetni nem tudó Ödönke elhiszi, hogy az a kanyar bevehető 100-zal, de közben nem?!
Szerintem meg sokan bátrabban vezetnek vele, szóval nem vagyok biztos benne, hogy megelőzik a balesetet.
A Punto is 5-ről lett nulla csillagos!
Ezek a segédberendezések növelik az esélyeket az életbenmaradáshoz.
Nono! ABS-szel, ESP-vel eleve kisebb esélyed van balesetet szenvedni - gondolom ezt (is) értékelik pontozáskor. Egy MEGELŐZÖTT baleset mindig jobb, mint egy elszenvedett, tehát igenis a biztonságról szól a dolog.
Nem mondtátok, hogy csak autókról van szó. Mellesleg nálam a 2 tonna feletti ribanc vagy anyuka mobilok, nem számítanak autónak.
Erről beszélek! Ezért szar az NCAP, csak azért lenne 4 csilalgos most is a kocsid, mert van benne övre figyelmeztető hangjelzés ez vicc. Ha nincs benne akkor meg 3. Ezek közül, amit felsoroltál a légyzsák, ami tényleg fontos ütközésnél, a többi nem, csak segédberendezés a vezetéshez.
De nem buszokról IFA-ról beszélünk.
Akkor milyen tényekről írsz?
Ma 4 *-os lenne, mert ABS-em, ESP-m, 8 légzsákom, biztonsági övre figyelmeztető hangjelzés van, csak vészfékasszisztens és sávon tartó automatika nincs....
Nem ezt mondtam?! Akkor 5 csillagos volt, de ma talán kapna 3-at, de nem biztos.
2007-es Ceed passzív biztonsága:

https://cdn.euroncap.com/media...
Egy bizonyos tempó felett pedig teljesen mindegy hány csillagosban ülsz.
Tényeket írtam, amit ti mondtatok az alapján.
Ha jobban roncsolódik, nagyobb az esély, hogy beverd a buksid az éppen elhajló és az utastérbe betörő A oszlopnak.
Mi van a buszokkal? Hányan halnak meg bennük? Nagyok nehezek...
http://youtu.be/emtLLvXrrFs
Tudom nem egy technólógia, de ez egy jellemző kép lehet itthon. Öreg prémium fos vs. olcsóbb kisautó
Mert lehet nem azonos az ütközési magasság?
Ha így nézzük, akkor a giga nagy bánya dömper mindennél biztonságosabb!
Ne ess túlzásokba!
A "szarabbul" nem pontos.
A kocsi roncsolódhat jobban és ezzel energiát elnyel vagy a benne ülök sérülései kisebbek. Ez viszont nem függ a kocsi roncsolódásától.
Ez sem igaz! Mert az IFA nulla csillagos és biztonságosabb, mint egy X5!
Így van.
És vannak a kiegészítő biztonsági dolgok amik növelhetik a túlélési esélyeket.
Pl az A8-ban ütközéskor a kormányt egy "sodronykötél" lehúzza rólad.....
Te nem érted: a nagyobb törik szarabbul, ha egyforma betontömbnek ütköznek. Ha egymásnak ütköznek - mint a valóságban ez jellemzőbb - akkor meg a nagy tömeg mindig előnyben lesz a kicsi, könnyű kocsikkal szemben.
Átfedéses ütközés a leggyakoribb. Ha jó is az elméleted, akkor is hiába marad az úton a Wrangler, mert akik benne vannak halottak.
Ahogyan korábban is írtam, feltehetően érvényes forgalmival rendelkező autókat vettek darabszám alapul, nem pedig ténylegesen az úton közlekedőket. Ahol vidéken idősebb, kisebb kategóriából viszonylag több van.
Szerintem.
10 ezer forgalomban lévő BMW tulaja közül hányan szenvedtek halálos balesetet abban az évben?
10 ezer forgalomban lévő Daewoo tulaja közül hányan szenvedtek halálos balesetet abban az évben?
10 ezer forgalomban lévő Dacia tulaja közül hányan szenvedtek halálos balesetet abban az évben?

Szerintem ez eléggé jól összehasonlítható - a cikk szerzője nem is vállalkozott másra.