Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó, hogy itt vagy. Pont Rólad beszélgettünk. Feltetted már a versenygumit hátulra?
Én tudom hogy hol van a határ!
Amikor le ér a felni széle
Úgy legyen, Ámen.
A kezdetekhez vissza térve, mert eég elkanyarodtunk az elejétöl! Nem közuton kell kiprobálni, gyakorolni, feszegetni az ember és gép határait. Ennyi. Elöbb-utobb annak annak nem lesz Jó vége.
Mindenki vigyázzon magára, és másokra, mert ha ez így lenne akkor nem lenne baleset.
+ a györi és a kecskeméti gokartpálya. annak idején itt voltak magyarbajnoki futamok is! egyszerüen nem volt más. azt annak is örültünk. Csak azota finnyásabbak lettek a az emberek. Meg nem elég gyors!
Maximálisan igazat adok Neked és nem kétlem, - a versenypályán elért sikereidet látva az adatlapodon -hogy azt csak a versenypályán folytatott edzéseidnek köszönheted, de az vesse rám az első követ, aki motorral közlekedve még soha nem lépte túl a megengedett sebességhatárt egy jó kanyarba döntés miatt. Most nem azoknak adok igazat, akik a közutat versenypályának használják, arra slick gumikkal és versenyidommal rákészülve.
Bocs, akkor 4.

Felénk is van több elhagyott laktanya, amely már rendelkezik bizonyos infrastruktúrával és úthálózattal. Mondjuk ezek inkább supermoto pályának lennének alkalmasak egy új aszfaltozással a szélességük miatt.
Valoszinű, hogy több pályanapra lenne szükség, és valószinű, hogy lenne rá igény is, ezt nem kétlem.
Azt, hogy ez kinek mennyire megfizethető kategoria, azt mindenki döntse el saját maga. De ez nem indok, hogy a közutakon "versenyezzenek" az emberek.
Nincs kilométerhez kötve, mert erösen használat függő. Mikor annyira megnyúlik a lánc, hogy a feszitő nem tud utána állitani akkor ugyis megszólal, azt meghallod. Kb 70 ezernél.
4

Egyébként nem volna rossz biznisz csinálni egy ötödiket, csakhát rengeteg pénz.
Ha már a verseny-pálya került szóba. Magyarországon van ugye 3 normális aszfalt körgyűrű verseny célokra nem kis ellenszolgáltatás fejében. Nem lenne egyszerű, ha minden hétvégén odagyűlne az összes a megengedett sebességhatárokat túllépni kívánó motoros. Annak már a most pályázók sem örülnének, ha egy nap - a méregdrága jeggyel - egyszer tudnának motorozni. Mert ugye megvan a limit, hogy egyszerre hány motoros fér el az aszfaltcsíkon.
Ha megnézitek a cross motorosokat Nekik százszor több lehetőségük lenne, sokkal olcsóbban, pályán, ellenőrzött körülmények között biztonságosan motorozni. Ennek ellenére a java az erdőkben próbálja fejleszteni a képességeit.
kozmax, ezeken a motorokon mikor kell vezérlést cserélni? Meg van adva a km mint a kocsiknál?
Egyet, sokan elfelejtenek. Közuton közlekedni kell, és a figyelme nem lankadhat ott sem egy pillanatra a vezetőnek.
A lendülethez meg ott van a pálya! Csak ott egy kicsit nehezebb véghez vinni!
Sajnos egyet kell, hogy értsek. Legalább is kevés lakott területi motorozásom alapján.
Ne értsetek félre, nem népszerűsíteni akarom a "lendületes" motorozást, de a Te példádból is az az aranyigazság jön le, hogy mindig az szívja meg, aki normálisan, "a fejéből kibambulva" rójja az utat. Ugyanis az, aki gyorsan, rosszabb esetben agresszíven közlekedik minden idegszálával az útra koncentrál, aki meg túrázgat és szabályosan közlekedik nincs felkészülve a váratlan eseményekre.
Igen-igen: "bizonyos kiegészítésekkel".
A motorozz.hu Fazer topikban van egy kollega, aki csak egy kicsit nem figyelt és megtörték (egyenes úton)...
Csak azzal nem értek egyet, hogy hol erölteted! mert azért az nem mindegy. És általában nem ott eröltetik ahol kellene! Mert ott igazábol ott nem tudják eröltetni. Ott már ismerni kell a motorod és a Te határaidat is
A különbség az, hogy aki "elkezdi élvezni a kanyarokat, illetve a gyorsulást" az nem hagyja abba egy baleset miatt.

Aki meg "nem uralja megfelelőképpen a technikát illetve nincs tisztában a képességeinek korlátaival és alkalomadtán meghúzza a szarvát" - sokkal többet vállal, mint amit bír, az meg...

Nem véletlenül mondják: fejben dől el.
Akkor az általad leírtak alapján, ha valaki belejön a motorozásba és elkezdi élvezni a kanyarokat, illetve a gyorsulást, inkább hagyja abba az egészet, mert rövid időn belül balesete lesz.
Kérdezem én, hogy nincs e legalább ugyanilyen veszélybe az, aki nem uralja megfelelőképpen a technikát illetve nincs tisztában a képességeinek korlátaival és alkalomadtán meghúzza a szarvát.
Inkább igaz, mint végletes, szerintem.
Egyik (nem motoros) haver mondta: az a baj velünk, hogy minnél jobban tudunk motorozni, annál inkább erőltetjük a dolgot. Persze a motorozás kívűlről másnak tűnik, de motorosként átgondolva ez egy elfogadható kritika - bizonyos kiegészítésekkel...
Hú, hát ez azért így nagyon végletesen van fogalmazva. Bár tartalmaz alapigazságot, azért nem kell félni attól, ha valaki ráérez, hogy a túrázáson kívül vannak még lehetőségek.
ha "fosol" dolgozik az életösztönöd, ha belejösz, véged.
tudom, hogy nem aknázom ki a lehetőségeket teljesen...
4 keréken jobban megy
még azért fosok 10.000 fölött.
meg amikor a 13. kanyarban leért a lábtartóm, akkor is jól befostam...
kéne valami jó kis 2 komponensű gumi, bár lehet akkor is fosnék...
6000-es fordulat alatt gyorsulni? 10000 alá nem is szabad 600-ason ereszteni, hanem csúsztatott kuplungal kell indulni.
sziasztok

nemrég egerben lámpánál összeakadtam egy sv650nel. először nem is gondoltam hoyg gyorsulni akar, de a második lámpánál már tudtam , ő jobban indult, viszont gyönyörűen kijött a 2 gép közötti különbség. alul elment vagy 2 motornyit, aztán 6000 fölé érve megfordult az erőviszony, 10000nél meg lemaradt mintapinty