Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettél egy BMW-t?
Én ezt a problémát másként oldottam meg. , ,
Van az valakinek itt..............
Motorostársak

kellene utángyárott 2004 es 600 s Fazer hez hasidom melyet kivánság szerint színre lehet fújni , incluzive a tartóvasak. Állítólag itt már cserélt gazdát ilyen . A jobb érthetösség kedvéért itt egy kép , ilyet keresek ezüstbe.
Ahhoz ez drága motor szerintem. (A suli is drága lesz, ha ilyennel oktatnak...)
hali,

bocs, hogy megint megkérdem, de nem tudtok olyan motorsulit ahol kisfazerrel oktatnak?

köszi
Ok, ma tolom be a szervízbe, ha minden jól megy. Max 3-asban...
Az meg hogy lehet? Hm? Küldj majd infót a hibájáról és a javításáról...OK?
Jaja, így, csak nem voltam magamnál - kicsit bedurranta fejem a váltó miatt. Lehet, hogy a 4-5 kiemelő-villám eltört.
A bal oldali izzó H4-es, azaz 50/55W (tompított/távolsági). A jobb oldali H7 50W csak tompított.
Alapból csak ez világít, ha a tompított van bekapcsolva.
Mindenesetre rám is villogtak már emiatt.
Lehetséges magyarázatok:
- valaki említette, hogy magasra világít (szerintem az enyém nem világított magasra)
- magasabban van a világítás, mint egy autón, ezért a pofájukba kapják
- mindkettő
- egyiksem, valami más magyarázat.

A helyzet annyival durvult az én motoromon (is), hogy mindkét izzó világít 50W-tal, ha a tompított van kapcsolva.
Mostanában elég sokan rám villantanak, főleg este. Egy ideig azt hittem, hogy trafira figyelmeztetnek, vagy csak köszönnek:) De aztán rájöttem a bibire:
Ha beindítom a mocit, akkor ugye alapból az egyik lámpának kéne tompítottan világítani, a másiknak meg sehogy. Aztán, ha refit kapcsolok, akkor mindkettő refivel ég.
Nálam ez most úgy zajlik, hogy indítás után a jobb első alapból refin ég, a másik sehogy. Aztán ha refit kapcsolok, akkor a bal is mellé gyullad refivel.
Megnéztem, de a vezetékek a lámpánál nincsenek összekeverve, mert ugye az egyik 2, a másik 3 csatlakozós. És a jobb oldali lámpámban olyan izzó van, ami csak refiként műxik. A bal oldali az menne tompítottan is. De az izzók sincsenek összecserélve, mert más a méretük és be se lehet tenni fordítva.
De akkor hol a bibi?
Melyik oldalnak kéne tompítottan világítania?
A fejidom pár hónapja szét volt szedve + a tank is levételre került.
Nem tudom. Nem ismerem a kocsikat :) De az tuti, hogy kék :) És Tatán állt meg a pályaudvari kereszteződés után:)
Használd a válasz gombot...

Egyébként az ok: kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot.
nem bocsi hanem teeJaynek... bocs
őőőő ha nekem szólt én a Yamaha pestnél vettem a XVII ker be de vagyunk itt páran Pécelről
ehaj! akkor haladósan közlekedtetek! Milyen verda volt?
lehet venni hozzá km kalibrátort, azzal még az óra sem fog csalni
egy kérdés tee? ha pécelen lax miért a szhelyi szalonból van a jó kis yamaha mocid? (kiváncsi természetü vagyok)
Na jaja, lehet, hogy jobban tol, de a végsebessége kisebb lesz. Bár nem szándékozom huzamosabban 200 felett használni:)
A km/h-t meg a fordulatból + sebesség fokozatból veszi? Bezzeg a bicón ott a kerékről mérte :))))
a hatsot 1el nagyobbra az elsot 1el kossebbre es ugy fog tolni mint a rakete,
de az orad csalni fog mint allat,de 4ezertol 1kerekre all:))
3 kulcs van hozzá alapból: 2 használós + 1 szervíz.
Röviden: elfogy a nyomatéka.
100-120 felett kap jelentőséget az aerodinamika, eleg nagy ennek a motornak a homlokfelülete 63 Nm-hez. Tapasztalataim szerint a 4-5 még csak-csak elfogadható, ha sportosan akarod használni, de 6-ban már gyenge a 200km/h felett előforduló menetszéllel szemben. Mondjuk én abban a tartományban ritkán használom (30 km 1000 km-enként az "összerázódás" miatt), az jobban zavar, hogy alul gyengécske - gondolkozok egy R6 hátsó lánckerékek, az egy foggal kisebb.
hi!
az en fz6-on 5.ben 230at szepen megy,a 6.at nem szereti,visszalassul..
Sziasztok!
Ma duhajkodtam kicsit a kis Fazerrel, de alul maradtam :)
Almásfüzítő-Tata közt. Almásfüzítőnél ráfordultam az 1-esre, egy elég soportosnak tűnő kocsi után. Volt vagy 220-as papucsa hátul... A kifordulás után még 2-esbe voltam, a kocsi meg nem igazán akart 60-nál többel menni. Kicsit mentem mögötte, aztán gondoltam, akkor kielőzöm. Amikor mellé értem ő is elkezdett gyorsítani. Hát legyen. Odaraktam kisFazernek a csutit, az első kerék érezhetően csak súrolta az aszfaltot egész 10500-ig. Aztán 3-as, csuti. Megláttam a visszapillantóban a kocsit, bementem elé. 10e felett 4-es. A kocsi szép lassan kezdett lemaradni...
És amiért az egészet írom: 4-esbe 11e-s fordulatnál az óra szerint 202-vel mentem.
Na, eddig szépen húzótt is a kisFazer, jött az 5. Csaigalassúsággal megindult a számláló felfelé, a kocsi meg gyorsulva közeledett... azé raktam egy 6.-at is, mert hát mi mást csináljak :) A kocsi szépen utolért, majd elhúzott mellettem. Ekkor 221-el mentem, de már nagyon lehetett érezni, hogy a kisFazer ezt nem szereti. Azért sikerült Tatáig látótávolságban tartani a kossit :)))

Miért van az, hogy 4-esben még szépen húz, szinte eléri a végsebességet, aztán az 5. , 6. már semmit nem csinál, csak szintentertja a sebességet? De gyorsítani már nem lehet. Eddig tart a 98 LE? Vagy ott már kisebbek az áttételek?
Márkamotor ált. törött motorokkal foglalkozik (persze helyrepofozzák őket)... ha rákérdezel lehet azt fogják mondani, hogy eldőlt... nézd meg rendesen a motort, ha elmész...