Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted . Nah, megyek én is! Hali!
Fazer topiknak itt is meg másik helyen is megvan az a jellemzője, hogy behal - ha egy kicsit is alkalmas az idő a motorozásra... Vajon miért van ez?!
Alig találtam meg az oldalt
Nah, ua. a verado, a masikról.
Én fokozat kijelzőjüket vettem a motoromra tőlük (az oldalukon van kép a mocimról :) ). Állítólag a legolcsóbb és a legjobb a piacon lévő termékek közül. És tényleg Magyarok. Postán küldték másnap, korrekt cég. Tel: Hajnóci Levente 06709440415
verado a fantom!
szerintem is kiakadt de ne kérdezd milyen mechanizmusok és folyamatok révén valósult meg ez a technikai malör mert ez nekem kínai
Engem azért ez meglep.
A gyors tempo előtti 1/3 tank az kb 6 liternek felel meg, ami nagyjából 70-80km-re elég kellett volna legyen.
Tehát még ha el is kezdett volna csalni az óra a nagyobb tempo miatt, a benzin akkor is ott kellett volna hogy legyen. Szerintem az a szintjelző hibás.
Én mentem már tartósan (= kb 200 km) nagy tempoval, de a szintjelzőre mindig számíthattam.
Régi adat, állítólag 1.5 év alatt kb. 450 db-ot adtak MO-n ebből a típusból. Európában is népszerű, nem találnék benne semmi meglepőt, ha magyar mérnök srácok ilyennel próbálkoznak...
Lehet, hogy a Forma1-ben meg a MotoGp-bn kicentizik a benzint, de egy utcai motor merőben más...
Hát igen, a teljesitményhez benzin is kell. Hringen nekem is felugrott vagy 9-10 lityire a fogyasztás
és a történethez még annyit hogy ez az M3 on volt 1/3 tank benyával, gondoltam Hatvantól elég lesz egy ideig csak hát az történt hogy 220 al menve egy rovátkával lejjebb ment aztán kis idő mulva többször kihagyott a motor majd miután magam mögött hagytam úgy 2 km re a Mol kutat végleg megálltunk. K..vára szarul éreztem magam moci megáll és már indulni sem indul, a szintjelző szerint még bőven van benya engem meg süt a nap az M 3 on.
Miután a másik oldalon jött egy maszek mentő és 17 e Ft ért elvitt volna Bp re az automentösök 35 e Ft os ajánlatával szemben úgy döntöttünk hogy mégis kiprobáljuk és adunk egy kis benzint a taknak.
Bele töltöttünk 5l és csodák csodája elindult, bár a szintjelzőn változást nem tapasztaltam. Lényeg olyan gyorsan mentem hogy kiakadt ja és ez volt a legdrágább tankolásom .... 10 e Ft 5 l benya azóta ilyen nem történt
Köszi!
Állítólag ez nagyar termék :)
http://www.agomotors.hu/
Kriszitán kérdezted, de pl.
http://www.speedohealer.com/en...
Na, holnap cserélem a gyári Dunlop-ot (13.000km) Conti-ra (SportAttac). Remélem nem lesz vele semmi gond, mert mindenki mást mond róla.

krisztianfz6: km óra kalibrátort hol lehet beszerezni? Bár, annyira még nem sürgős, mert remélem még pár 10e km belefér a lánckerékbe :)
Én az enyémmel mentem 270-et is (óra szerint!), és talán még ment is volna feljebb, de kezdett megtelni a liberóm . Persze ott már a légellenállás ellen folyik a harc, de 230-240-ig elég aktiv a gép. Városban 60 alatt viszont semmivel sem tud többet egy hatkilósnál a hosszú 1-es miatt.
Ok, majd kedden kipróbálom..má" menni kéne........
Nem, de a durva bejáratás topikban azt olvastam, hogy szarjunk a manuálra, és ilyen alacsony megtett km ellenére is bátran húzzuk neki.
A manual szerint 60 ezer után már nyugodtan lehet neki húzni?
"Lassan összekopik"...
Csak óvatosan, ne felejtsd el, hogy a 60e még messze van, és amíg bejáratos, óvatosan kell vele bánni...
Én kétszer mentem 200-al vagy 1-2 km-t, meg egyszer 212-vel vagy 1 km-t. Lassan összekopik a szerkezet és kipróbálom majd a végsebességét is.
hát én nem sokszor nyagyattam 200 fölé de amikor megtettem simán mentem 224 et pályán úgy mintha sínen húzták volna
KisFazernek is vége van 200 kilónál. Persze 240-ig el lehet húzni de az már szenvedős "mennyé-má" érzés. 40-160 között a legdinamikusabb, bár ez inkább ennek a kategóriának a jellemzője. Mondjuk közúton nem is kell több, max. többre vágyik az ember (naja, ha mindenki tudna venni Ferrarit, nem venne senki Sutyokit ), ezzel is remekül lehet előzgetni, kanyarvadászni meg sor mellett elmenni.
Szia!

Nekem hátul R6 lánckerekem van (új kora óta). 3-mal több foga van a hátsó lánckeréknek.
+ sportkipuff és ohne katalizátor.
Mivel rövidebb az áttételem többet mutat az órám (kb. 4%-kal mutat többet az óra, vki kiszámolta).
265 volt a maximum de lehet hátszelem volt , mert egy hete voltunk az M9-esen és 250-nél nem ment jobban (óra szerint!). A 250 elvileg 240-nek felelne meg, de mivel alapból csalnak az órák, lehet csak 220-230.
Nekem fejidom nélküli Fz6-om van, kis plexivel.
Persze ezt a motort nem erre építették, egy Busa ekkora sebességnél gondolom kicsit máshogy viselkedik...
Hogy miért nem megy jobban? Próbáld meg kirakni a fejed a plexi mögül, aztán gyorsan húzd vissza, mert fájni fog a nyakad.

Azért csak ovatosan
A BMW-nek 2 kilónál már régen vége van, sőt már hamarabb, viszont a japó 2 kiló fölött is nagyon elemében van, főleg 3.-ban és 4.-ikben. De még 6.-ban sem lassul vissza. Nem rossz a Bimer, de a Fazerral nem lehet egy napon emliteni, és itt most nem csak a teljesitményre gondolok (arra is!). A japán minden szempontból sokkal precizebb, kifinomultabb.