Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy olyan is Bécsben, hogy Hein-Gericke. Az is egy mocis bolthálózat, mint a Louis Elég jól összerakott weboldalaik vannak, előtte érdemes nézelődni a weben, de sok olyan van a boltba ami nincs fent az oldalukon nyilván...
hát... megnézed RMC webkatalógust meg a louis-t és átszámítod... ahogy TJ mondta tényleg van rajta egy elég szép árrés és annyi (a katalógusokon ott szokott lenni , hogy "louis fan company member"
Köszi az infót!Egyébként vett már ott valaki valamit innen?mennyire éri meg?
áh... túl sokáig fogalmaztam a mondókám
talán a www.louis.de az ami neked kell csomó cég onnan hordja az árút (RMC, stb.)
hát... hétvégén verettem picit egy másik fz6-n-el unokatestvéreméknél (szlovákiában, hogy Patrolnak még esélye se legyen ) ez a masina fekete vázas meg blokkos volt... azt ti vágjátok, hogy mikor volt a váltás ezüstről feketére?
amúgy jól ment az a vas is, de unokatesóm váltig esküdött a régi dupla körlámpás gsx-r 750-esre ami előtte volt nála használatban (jah hát csupasz járgányon kicsit keményebb dolog nagy sebeséggel menni)
Louis bécsi áruházában. Itthon is forgalmazzák ezeket a cuccokat, plussz árréssel.
Sziasztok!


Azt szeretném megkérdezni tudja e valaki hogy Bécs környékén Ausztriába hol lehet olcsóbban venni motoros cuccokat, ruházat elsősorban?
1.5 TANK BENZIN...

1.5 árából egy egész délelőtt kijön az Eringen: nem száguldozós, hanem technikás pálya. Kakucs meg még munkásabb, és olcsóbb is. Mindenféleképpen megéri felmenni párszor. Nekem 2.5 hét múlva van betervezve pár nap.
Van ilyen? Hol tart ma már a tudomány? Az niztos, hogy ha a jelen gumim elkopik valamilyen túragumira nebvezek be.
A ringeket azért hagyom ki, mert rühellném, ha különböző alkatrészekre kellene kuporgatnom. Na meg a beugrók árából is inkább keresztülmocizom kishazánkat kétszer.
én azért kívánom hogy eljuss egyszer egy ringes mókára, nagyon sokmindent lehet tanulni, és büntetlenül lehet száguldozni

kétkompnensű gumit kell venni, aminek a közepe kemény, a széle meg puha, így nem megy szét 1-2000 km után...
Az "olyan" jó gumi tényleg csak annak kell, aki rendszeresen szánékozik pályán róni vele a kőröket. Én pl nem voltam, sztem nem is leszek semmelyik ringen, így a gyári gumi ill bármelyik középszar gumi teljesen hibátlan rá.
Azért valljuk be nem túl kifizetődő monjuk egy Mislájm szuperszportroaddrím XCR1625...-ös típusú álomgumi, ha az országutakon koptatja el az ember a középső 8 centis sávját oszt kuka...
Nem is mondtam hogy én megyek Tolnába
"bejárom a fél országot..."
A hegy nem megy Mohamedhez...
Aztán csak óvatosan! Sok boldog km-t!
a rend dőre őre...
nem hiszem, hogy Tolna megye fele őrjáratoznál
Affene... pedig vártam kint, hátha mégis csak kijössz jogsi nélkül!
hehe
megvan a jogsi
hehe

már csak hétvégi rokonlátogatást kell türelemmel végig várnom meg hétfő-keddet lemelózni és kedd délután már ülök is a nyeregbe
ezt szeretem amikor valaki azt mondja hogy felesleges "olyan" jó gumi a motorra...
nekem a ringen az első pályázáson az volt a tapasztaltabbak mondanivalója hogy cseréljek gumit...
á nem érdekes... jól tudom türtőztetni magam (a motor 100 km-vel odébb parkol), de ha jogsi a kézben lesz akkor megyek szabadságra és betekergem a fél országot.
Ez a Conti Sport Attak elég jónak tűnik, igaz, még csak 400 km van benne. De valahogy jobban tetszik, mint a gyári Dunlop. Bár a szerelő srác azt mondta, erre a mocira felesleges ilyet tenni:)
Nem szokták mondani, de amikor bemész intézni a jogsidat, és szólsz, hogy neked addig is kell ideiglenes jogsi, amíg megjön a rendes, akkor 3.000-ért adnak egy olyan cetlit, amivel vezethetsz. Annó én is ezt csináltam, és most haver is ilyennel motorozik hétfőig.
szárad mondjuk már ugyancsak motoroznék, de ugye elméletileg a papírral amit az okmányirodában kaptam nem lehet vezetni
(mondjuk persze nem bírtam megállni, pár kört csapattam )
Szárad a festék?
IJB.
hát én is mennék... motorom már megvan 3 napja... jogsim meg jövő hétre lesz kész...