Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a baj, hogy nem csak a blokk alkatrészeit veszi igénybe. Még minimum egy tucatott tudnék felsorolni, aminek leröviditi az élettartamát.
Nálunk van egy bizóba letéve.
Ha jol tudom akkor 8éves korig, bár bankja válogatja
Ja!Tényleg! Szó szerint nagyot dob a gépen, főleg, ha elnézi az ember a padkát, amire vagy amiről le- vagy felugrat
Így most, hogy vagány hasidomosak vagyunk elgondolkodhatunk azon is, hogy ezentúl át kell értelmezni a padka fogalmát...
Ebből újat nem kapsz szerintem. A Yamaha most a nagy YBRahimot erőlteti.
Heló!
Tudja-e valaki,hogy használt motort hány éves korig lehet hitelezni?
Valamint az országban forgalmaz-e valaki Yamaha Zeal 250-est,vagy ezek már csak használtan kaphatók?
Kösz!
Heló!
Hát-őőő ,sajnos még egy kicsit ezen is kellett hajlítani,de a csavarok helye stimmel.Én 12-as fúróval fúrtam lukat a gumi törésgátlónak.Az enyémet is csak fényezni kellene és már rakhatnám is fel.
Azért már felszereltem,hogy,hogy mutat és szerintem nagyot dob a gépen.
Üdv.
oké persze
Lassan kész a motorom, majd dumálunk, átmegyek valamikor, megmutatom milyen a gyári túra plexi.
Holnap kész a hasidom ha felraktam csinálok képeket TeeJay még mindig nállam vannak az új pálcáid mond mikor dobjam őket Azt azé elárulom így sem volt egyszerű felrakni egy napot pöcsöltem a össze igazítással (pálca-hasidom) meg egynap a furás reszelés a gumihoz, csiszolás szóró gitt vizes csiszolás ,szinkevertetés ,fényezés lakkozás és holnap máááá fel is rakom
Ettől az enyém olcsóbb...
nem a hitel miatt kérdezem, úgy néz ki jövőre meglesz a pénz egy használt kisfézerre

én itt néztem... casco
Szia!

Hol vetted a sportdobot?
Milyen típus?
Mennyibe kerül?

Köszi
na végre ezt is tudom ha jobban átgondolom igaz.csak drága az olaj.de a cuccok is ha valami szétmegy a mottban
szia.úgy ahogy mondod saját magad szórakoztatására való az egész.ezek a képek rólam motoros találkozón készültek itt nálunk.fotós haverom kedvéért bohóckodtam egy kicsit.nameg azért hízik a felyem ha integetnek,tapsolnak az út szélén.csak ne a rendőrlegyen
Aha. Köszi az infókat és a diszkurzust.
A bonyolultab kialakitás, ami ugye drágáb a gyártoknak is.
Mi ennek a hátránya, hogy az utcai motorokon nem ezt alkalmazzák? Vagy csak azért van így, mert feleslegesnek vélik, hisz azok általában vízszintesen mennek.
Így van, és a terep motorok éppen ezért használnak különolajtartályos szárazkarteres olajzást!
(Ha a hitel típusa ill. havi fix kiadás miatt kérdezed, akkor jobban jársz, ha casco nélküli hitelszerződést kötsz, és "privátban" egy törésbiztosítást valakinél.)
Ja. Az alábbi összegek 200e-es önrészre vonatkoznak.
Így van, ráadásul nem a KRESZ szerinti 2, hanem (a kategóriában) első 3 év alatt számítasz kezdőnek...
gondolom amikor megállapítják, hogy kezdővezető vagy nem érdekli őket, hogy 10 éves autósjogsid van, ugye?
2005-ös motorra, kezdővezetői 25%-os felárral egy drága biztosítónál:
- 5500+ volt a törésbizt., aztán csere
- 11000+ a full-extrás casco (valami plussz tétel még benne van a szokásos cascon kívül, ami már nem kötelező).
Nekem párszor sikerült 4.7-re levinni a fogyasztást, 120-130-as tempó (6000+ fordulat) hosszú távon, viszont én jelentős légellenállást képezek a motoron (2m...).
A 4.5 az elképzelhető tartomány alján van.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem lehetséges-e hogy időközben fellazul a kormány. Azzal kezdődött hogy ki kellett cserélni az alsó kormánycsapágyat. Utána sokkal jobb lett, de nem volt az igazi. Kicentiroztattam mind a két kereket. Most olyan mintha kottyana menet közben, de rángatásra nem mutatsemmit. Ettől eltekintve szeretem a gépet, csak szeretném az elejét ismét hibátlannak érezni.
Kirándultunk vele hétfőn a Feleségemmel, olyan kb 120-as tempóval mentünk és nem akart kifogyni a benzin. 400 km-t mentünk egy tankolással, 4,5l - t fogyasztott. Ez olyan hihetetlen számomra. A babettám ami igaz meg volt piszkálva az 3l körül zabált. Másnál is ilyen jól fogyasztanak ezek a gépek?