Volt modellfrissítés?
Meglepő módon, tekintettel népszerűtlenségükre (vagy talán ennek a tényezőnek köszönhetően), az FZ8 és az FZ8 Fazert 2013-ban frissítették. Mindkét motoron kapott némi ECU-módosítást, valamint teljesen állítható villákat, átlátszó irányjelző lencséket és új kipufogóvéget. Mindkettő a Yamaha pompás Race Blu-festésében is megjelent. Összességében egy elég apró frissítés, de azért frissítés...
Sziasztok, lecserélmém a mostani Suzuki SFV 650 (aka Gladius) motoromat 2 év után egy FZ8-re. Nem mondanám, hogy kimotoroztam a Suzukit, de nagyobb szélvédelmet keresek, sokat ingáznék M7-en, Szfvár-Bp vonalon és a naked-en 150-él eléggé fúj a szél.
Szerintetek jó at irány, ill. ha igen, mit javasoltok, mire figyeljek. A generátor rotor problémáról már olvastam. Aki esetleg próbálta, nagy a különbség a faceliftes és 2010-13 közötti modell között? Annyit tudok, hogy állítható lett a rugózás, de a magyar piacon nem igazán látok 2013 utánit. Előre is köszönöm, ha válaszoltok.
Szolgáltatásaim:
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
ZZR 400- 500- 600 motorokhoz 5 éves gyűjteményem van alkatrészek terén, így azonnal tudok cserélni, tesztelni szinte bármit.
Emellett a CBR600F, RR és GSX-R 750, Fazer600, Hornet600, CBF600 , DL650, valamint Hayabusa vonal lett a szerviz fő területe.
Egyéb tudnivalók: 400 köbcentinél kisebb és 1400 köbcentinél nagyobb motorkerékpárokat nem fogadok. Külsős alkatrészeket, kenőanyagokat a motorkerékpár mellé nem fogadok. Robogókat, cross motorokat nem szerelek. Csak japán típusok!
Minőségi képek a szerviz folyamatáról, utána szép tájban a motorról is tesztelés alatt.
Egyéb kérdések, igények esetén keress bátran
Az injektoros a legtöbb motortulajdonos számára jobb, mert általánosságban kevesebb odafigyelést és bütykölést igényel. A karbi macerásabb, szélsőséges esetben költséges is.
Való igaz ugyanakkor, hogy a 600-as géposztály nyomatéka jó 30%-kal kevesebb az ezresekénél és súlyban 30 kiló az előnyük.
Ilyen esetben talán a legjobb, amit tehetsz, hogy kipróbálod a hatszázast és megnézed, elég-e, ahogy alulról tol. Esetleg ránézhetsz más márkára is, a nyomaték a köbcentivel "jön", hátha egyéb gyártó esetén akad mondjuk olyan, ami kényelmes is, nyomatékosabb is, injektoros is.
Sziasztok! Vacilálok mit vegyek. FZ6S-t vagy FZS1000-est? Amiket kinéztem 1 milla körül kezdődnek. A kisebb injektoros az 1000-es karbis. Azt mondják az injektoros sokkal jobb.ó??? Igazábol az 1000-es motoom volt már Thunderace formájában, da az már túl sportos , hasalós nekem, de nagyon jó hogy hanyagul lehet kezelni a váltót, nem kell pörgetni mint a 600-ast. Mit javasoltok?
Sziasztok!
Aki a mai napon hívott telefonon 70-es számról a Bódis kipufogóval kapcsolatban, kérem, hogy csörgessen meg és visszahívom!
A tel.számát nem tárolta a telóm.
Köszi
Elvegre elektromagnes, tekerccsel a belsejeben. Gyujtotekercs eseten nem ismeretlen a jelenseg, hogy ha atmelegszik, elmegy a szikra, ha a tekercseles valahol meg van torve es a hotol kitagulva elmegy a kontakt.
A motor egy ismerősömé. Neki próbálok segíteni. Nem tudunk semmit az előéletéről. Ő is csak idén vette. Ha jól tudom ő 100as benzinnel használja. Szelepfedél volt már leszedve az biztos. Szinkron tesztet néztem. Az rendben volt. Amikor elmegy az alapjárat a motor ugyan úgy használható. Egyenlőre még csak úgy tudtam ellenőrizni a diagnosztikát amikor jó volt a motor. Olyankor minden szenzor normális értékeket mutatott. Randomba csinálja ezt a hibát.
A motor elöéletéröl mit lehet tudni?
Szerervizelve mikor volt?
Injector tisztitás, szinkron
üzemanyagszürö tisztitás/ csere
légszürö csere
milyen üzemanyaggal használod
Amikor elmegy az alapjárat, akkor kéne nézni gyertyaszint.
Ha elmegy az alapjárat, akkor magasabb fordulaton még rendesen dolgozik a motor?
Àltalában szokott lenni högomba-szenzor, ha ez rossz értéket továbbít a befecskedezö rendszer felé, akkor elkalkulálhatja a rendszer a befecskedezési mennyiséget. Aztán mikor visszahül, akkor lehet rendes értéket küld megint.
De a többi fent említett karbantartás is esedékes lehet egy (többgazdás) 18 éves motornál.
Feketék a gyertyák bár ezt egy hosszabb alapjáraton való bemelegítés után néztem. Hidegen melegen jól indul. Szépen jár, gázadásra jól reagál. De x kilométer után 0alapjárat.
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem. Az alany egy 2004es fz6n injektoros. 30-50km megtétele után elmegy az alapjárat. Minden váltásnál leáll a motor. Pár perc pihenő után újra van alapjárat. Diagnosztika szerint minden szenzor rendben. Tps szenzor is jónak tűnik. Valami ötlet?
Szia. 2006-os FZ1-em volt kb. 3 évig, nagyon kényelmes motor nem csak egyedül de 2 személlyel is. Nem forog olyan sokat mint egy 600-as, inkább nyomatékkal oldja meg a dolgokat az alsóbb tartományban is. Nekem egy bajom volt vele, de ugy olvastam ezt aztán a későbbi modelleknél kikuszoboltek, mégpedig az erős visszacsapasok. Amikor nagyobb fordulaton mesz es visszaengeded a gázt, majd utana újra rahuzod, bármilyen óvatosan próbálod, egy rantassal indul meg a motor, ami sok esetben engem zavart. De az is lehet, hogy ez csak az én tudasomon, vagy tudatlansagomon múlt. Ezt leszamitva nagyon szerettem.
Meglepő módon, tekintettel népszerűtlenségükre (vagy talán ennek a tényezőnek köszönhetően), az FZ8 és az FZ8 Fazert 2013-ban frissítették. Mindkét motoron kapott némi ECU-módosítást, valamint teljesen állítható villákat, átlátszó irányjelző lencséket és új kipufogóvéget. Mindkettő a Yamaha pompás Race Blu-festésében is megjelent. Összességében egy elég apró frissítés, de azért frissítés...
Ezt a googl fordítóval sikerült így összehozni. Tehát ennyi a különbség.
https://www.1000ps.de/modellne...
Szerintetek jó at irány, ill. ha igen, mit javasoltok, mire figyeljek. A generátor rotor problémáról már olvastam. Aki esetleg próbálta, nagy a különbség a faceliftes és 2010-13 közötti modell között? Annyit tudok, hogy állítható lett a rugózás, de a magyar piacon nem igazán látok 2013 utánit. Előre is köszönöm, ha válaszoltok.
2007-Fz1 S-hez keresek Hátsó ülést,akár sérültet is !
totirider@gmail.com
Köszi !
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
ZZR 400- 500- 600 motorokhoz 5 éves gyűjteményem van alkatrészek terén, így azonnal tudok cserélni, tesztelni szinte bármit.
Emellett a CBR600F, RR és GSX-R 750, Fazer600, Hornet600, CBF600 , DL650, valamint Hayabusa vonal lett a szerviz fő területe.
Egyéb tudnivalók: 400 köbcentinél kisebb és 1400 köbcentinél nagyobb motorkerékpárokat nem fogadok. Külsős alkatrészeket, kenőanyagokat a motorkerékpár mellé nem fogadok. Robogókat, cross motorokat nem szerelek. Csak japán típusok!
Minőségi képek a szerviz folyamatáról, utána szép tájban a motorról is tesztelés alatt.
Egyéb kérdések, igények esetén keress bátran
Való igaz ugyanakkor, hogy a 600-as géposztály nyomatéka jó 30%-kal kevesebb az ezresekénél és súlyban 30 kiló az előnyük.
Ilyen esetben talán a legjobb, amit tehetsz, hogy kipróbálod a hatszázast és megnézed, elég-e, ahogy alulról tol. Esetleg ránézhetsz más márkára is, a nyomaték a köbcentivel "jön", hátha egyéb gyártó esetén akad mondjuk olyan, ami kényelmes is, nyomatékosabb is, injektoros is.
Aki a mai napon hívott telefonon 70-es számról a Bódis kipufogóval kapcsolatban, kérem, hogy csörgessen meg és visszahívom!
A tel.számát nem tárolta a telóm.
Köszi
Elvegre elektromagnes, tekerccsel a belsejeben. Gyujtotekercs eseten nem ismeretlen a jelenseg, hogy ha atmelegszik, elmegy a szikra, ha a tekercseles valahol meg van torve es a hotol kitagulva elmegy a kontakt.
Szerervizelve mikor volt?
Injector tisztitás, szinkron
üzemanyagszürö tisztitás/ csere
légszürö csere
milyen üzemanyaggal használod
Amikor elmegy az alapjárat, akkor kéne nézni gyertyaszint.
Ha elmegy az alapjárat, akkor magasabb fordulaton még rendesen dolgozik a motor?
Àltalában szokott lenni högomba-szenzor, ha ez rossz értéket továbbít a befecskedezö rendszer felé, akkor elkalkulálhatja a rendszer a befecskedezési mennyiséget. Aztán mikor visszahül, akkor lehet rendes értéket küld megint.
De a többi fent említett karbantartás is esedékes lehet egy (többgazdás) 18 éves motornál.
Gyertya szine a leállás után?
Üzemanyag szürö tiszta?
Tank szellözés?
Segítségre lenne szükségem. Az alany egy 2004es fz6n injektoros. 30-50km megtétele után elmegy az alapjárat. Minden váltásnál leáll a motor. Pár perc pihenő után újra van alapjárat. Diagnosztika szerint minden szenzor rendben. Tps szenzor is jónak tűnik. Valami ötlet?