Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert hihetetlen csúcstechnológia van benne, és így elérték, hogy majdnem olyan pontos, mint egy 2 dolláros quartz belső
Szerintem meg túlreagálod a dolgot, de 600 Frankért érdekelne. (ugyanis már használtad)
Csak feleslegesen komplikálják a dolgot hogy utána aranyáron megjavíthassák ha elb&szódik. A napóra sokkal megbízhatóbb.
Azt a k.rva! Van ára.
Nem, nincs bennük gyárilag.
kinyomni az olajpárát.....a blokk házból, ha valóban.....
Én kb 2dl forró vizben feloldottam annyi ultra port (régi mosogatószer még lehet kapni)amennyit csak elbírt. Utána ecsettel jó alaposan bepacsmagoltam,és a végén szintén forró vízzel leöblítettem. B@szakodós meló de szépen lehozta.
Szerintem az még a gyárban került bele...
Ott nincs nyomott olaj, max. a kartergáz tudná kinyomni az olajpárát ha VALÓBAN öntvényhibás lenne egy JAPÁN gép. (de ilyen természetesen nem fordulhat elő)
A svájci? Ne legyen már technikai mérce egy svájci.
Jó lenne az olaj körről az ábra nem tudom milyen olaj megy mögötte és ha máshol is ilyen szar az öntvény?
Sztem nyugodt lehetsz.
Az lesz de azért nem vagyok teljesen nyugodt.
Akkor jó. Letömíted ha ereszt,oszt jó napot!
A karburátort kívülről mivel lehet szépen megtakarítani? Próbáltam benzinnel , féktisztítóval de nem hozta le róla a koszt.
Semmi. Blokktartó egy másik vázban.
Meg a csavart se véletlenül tették bele.
Sziasztok!
Mi a szerepe annak a csavarnak?
Kitöröltem ronggyal aztán próbáltam indítani de csak köhögött végül lemerült az akksi de forgatta elég sokat. Legalább az aksim jó ha ez most haza nem vágta. Utána jelent meg benne az a kis gyöngyözés... Holnap beindítom.
Francokat öntvényhibás, nem bmw ez. Mosd ki szépen a furatot és indítsd el a gépet, aztán majd látod hogy nem folyik ott semmi.
De eredetileg azt akartam írni hogy a belső az AdBlue folyadéké.
A Genesisen a belső az olajbetöltő sapka. Az exupon a blokk öntvény maradt ugyanaz, de a váz másabb lett és már nem lehetett rendesen hozzáférni, ezért kitették a kuplungfedélre a másikat. Ugyanaz mind a kettő.