- dehát pont neked írom ezt, aki bevándorlókkal dolgoztat
és úgy keresi a sok pénzt.... mennyit is?
Anno az volt az első, hogy kiberheltük az ellenállást a pipából, meg leszedtük a fémburkot, mert ezek xopattak leginkább. Manapság se kell zavarvédelem, senki nem hallgat már Kossuthot 540 kHz-es AM-en
Pedig nem akartalak meggyőzni. Ha néha megállít a rendőr, azzal sem szoktam vitatkozni, mert úgyis neki lesz igaza.
Én pl. nem láttam még ilyen jellegű mérést ezzel kapcsolatban, ez tényleg jó.
Én anno egyszerűen a józan paraszti észre hagyatkoztam (meg a néminemű villamos képzettségemre) mikor kísérletezni kezdtem, miután láttam hogy mindegyik itt járt FZR-en és hasonlókon elég nyeszlett a szikra új gyertyákkal is. Nem elég az hogy két helyen ad szikrát egyszerre egy trafó, ráadásul még a gyertyapipa ellenállása után még a gyertyában is van egy, hogy még nagyobb legyen a feszültségesés? Hát nóóórmális?
Szóval a pipáét hagytam, de kiiktattam a gyertyáét és máris csodálatos kék fényben ragyogott az FZR-ek szelepfedele, megszűnt az indítózáskori szenvedés a kicsit hervadtabb aksikkal is. (anno régen meg is osztottam ezt itt de nem volt igazán visszhangja)
Aztán elkezdtem utánajárni, hogy lehet-e ennek bármilyen nemkívánatos hatása, de semmi ilyesmit nem találtam. (azt viszont igen, hogy a GTR fórumon a figura az eddig megtett 163e mérföld alatt gond nélkül elvolt velük, mivel új kora óta D8EA-val ment)
Nekem a gyertyákban eddig ~16e km van, semmi gond velük.