Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kawánál is csere lesz,még indít,de a műszerfal olyankor kialszik.
Én megoldottam a gyújtást négy Lada trafóval.Azok leszarták hogy milyen gyertyát tettem bele,még a kábel meg a szelepfedél közt is áthúzott.Azok adták a szikrát rendesen.
Annak az ellenállásnak azért más szerepe is van a tci üzembiztonsága szempontjából.
Nem röhög ! Most felkészülök időben
Sanyáéba is beraktam a D8-at és máris gyönyörű szikra lett. (új trafó-kábel-pipa van rajta) Persze lehet hogy 32 évvel ezelőtt még a DR8-cal is jobb volt.
A gyakorlat meg az, hogy a D8EA-val meg nem olyan nyeszlett a szikra mint a DR8-cal. (ez van az FZR-ben is meg a GTR-ben is)
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Én is csak azért, mert a gyári előírású gyertyákban van, ezekkel számolva tervezték a gyújtásrendszert is.
Már amelyikben. Az én gyertyáimban pl. nincs. (mert nem veszek olyat)
Van 9-11 kOhm 20 C fokon. A gyertyákra is érdemes rámérni, ha már kéznél vannak, csak érdekesség képpen 5 kOhm-os zavarszűrő ellenállás van bennük.
9-11 kOhm
Köszi majd rámérek. Biztos van valami érték megadva valahol... Egyelőre csütörtökön viszem műszaki vizsgára.
Az.
Akkor az nekem kissé hosszabbított túra lesz. 11-12 vagy 12-13-án Temesváron leszek céges oktatás miatt.
Milyen magasra megyünk?
A legolcsóbbat. 4-5 évet az is kibír... a drágább se sokkal többet. Nekem a BMW-ben Perion van, már 3 telet kihúzott, semmi baja.
Jó, de melyik hónap?
Már nagyon várom.
Ez még az itteni akksi?
14 este vagytok itt.15 már indulunk Szovátára.
Eljött a "milyen aksit vegyek a pözsóba" nap is.
Még indít, de hidegebb reggeleken már nagyon megfontolja az első két fordulatot. (5,5 éves)
Mikor indulnánk Erdélybe? 14 vagy 15-én?
Csak azért írom, mert az enyém is működött, stabil alapjárat, rendesen felpörgött, szétkaptam és két hengernél ilyenek voltak a gyertyák. Rámértem a gyújtás ok volt, de a pipákban szakadás volt, azaz kuka mindkettő. Egyszóval ha gyenge a szikra az is okozhat kokszosodást.