Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem stresszeltem rajta semmit, nem igazán érdekelt. (még mák hogy nem útközben esett szét) Betoltam a Comboba és hazahoztam.
Komplett variátort, meg még ezt-azt csak szeptemberben tudok rendelni hozzá, mivel a gyár nyári szabadságon van. (különben már rég kicseréltem volna)
A GTR-rel hétfő óta már nem mertem menni, mert ha bármi történik vele, akkor oda a túra és nincs se tartalék, se idő megcsinálni. (hentergős)
Még szerencse, hogy ez nem a túra motorod... baszd be az ólba, ne stresszelj rajta, majd megoldod, ha hazaértél 😁

ui: látom, rendelkezésre áll motormentő furgon - jó tudni... 😂
Ma reggel indultam haza.
A parkolóban beindult, kb. 3mp-ig járt, majd nagy csattanással leállt. Onnantól már az önindító is csak kattant egyet. (valószínűleg leforgott az anyája és szétesett a variátor)
Köszi, néztem a videókat.
Minden motor más és más üléssel, de általános irányelvet adott.
Szép napot!
A karburátorsort én hírdettem, elkelt. Van még egy, eladó lesz az is. 😉
Nekem ugyan mindig dobozok voltak fent, de ez lehet hogy segít.
http://youtu.be/-NMwAC215uQ
Üdv!
Vettem a motorhoz Givi EA101 nyeregtáskákat!
Segítenétek a felrakásában? Hol kell vezetni a pántokat?
A kettőt három helyen tudom összekapcsolni. A két végénél széles tépőzáras, középen keskenyebb befűzős csatos.
Hátsó csomagtartó van a gépen, plusz doboz.
Képeket, videót sem nagyon találtam eddig a neten.
Előre is köszi! Széles utat!
Az egyszerűbb van előirányozva. Ha esetleg valami miatt mégsem akkor a drágább.
Most akkor a szállással mi lett?
Az szép. Túra végén vehetsz egy újat. 😁
És az új gumit is be kell koptatni egy kicsit. 😁
Egy kis bemelegítés a hétvégi túra előtt. Kakucsring
Nem drága. 👍
Na belőttem a gépet. 😁 A mutatós műszeres szinkron nem az igazi vettem egy ilyen vákumosat. A co érték is függ a szinkrontól szerintem mert alapjáraton kicsit nyitva van a pillangó szelep mert azzal kell alapjáratot állítani.
Az, mostanában ez lett a divat.
Csak azért raktam be, mert mostanában többen győzködtek a környezetemben, hogy sokkal jobban járnék egy ilyennel. "Ne a számokat nézd! TUDOD HOGY MEGY? Ez is tud annyit mint azok az öreg sz&rok amikkel jársz!" Tudom hát! Sehogy. (mentem ilyennel nemrég, mielőtt valaki tojással kezdene dobálni)
Hát igen ez elég nyögvenyelős és milyen kávédaráló hangja van, ez két hengeres?
Próbálok én megbarátkozni a kisebbel, könnyebbel, "modernebbel", drágábbal, tényleg rajta vagyok, de egyszerűen mikor pl. ezt is meglátom-meghallom,hát az az érzés jön rám hogy "áááá, f&szomat, hát miért akarnék én egy ilyennel járni?" (ujjával nemet mutató)
http://youtu.be/QXl__szVUYw
Gyerek koromban mi is ott laktunk Rákosrendező mellett mindig kijártunk a töltésre volt ott egy bakterház ahol megálltak a mozdonyok vizet venni mi meg felkéredzkedtünk rá, hogy vigyen el egy kicsit. Volt villanyos meg dízel is. Egyszer átmentünk középen nagyon hangos volt. 😁 Máskor meg elindultunk már Újpesten jártunk megkérdeztük hová tetszik menni, mondta Győrbe, jó akkor mi most itt leszállunk. Aztán mentünk haza busszal. 😁
Jónak tűnik egyelőre szerintem jó lesz. Érzésre is puhább persze új meg olyan mintha éle lenne kis elmozdulás már dől is be a kanyarba. 😁
Egyszer én is utaztam egy v43-as vezetőfülkéjében. A volt feleségem apja vonatvezető volt. Csak intercityt vitt Nyíregy és Bp között. Egyik alkalommal akkor indult vissza Nyíregyre amikor mi is menni akartunk az exasszonnyal. Mondta menjünk vele. Püspökladánynál egy vasúti átjáróban telibevertünk vagy 100-al egy részeget aki úgy gondolta, hogy átballag a vonat előtt, annak ellenére, hogy folyamatosan szólt a vonatkürt. Még csak fel sem nézett (szemét eltakaró). Addig nem fékeztünk, após azt mondta nem igen lett volna értelme. Mivel az első légtartály leszakadt az ütközéstől, onnantól kezdve vészfékkel álltunk meg. 730m-rel az átjárótól. Én csak addig láttam a faszit, ameddig eltűnt a látóterem alá, viszont ez egy kis vasúti átjáró volt sorompóval. Arra emléxek, hogy az első jármű egy motoros volt. Ő premierben látta az egészet. Az sem kizárt, hogy takarítania kellett a plexit.
Ez volt az első utam mozdonyon és azóta sem volt kedvem felülni oda többet. Apósnak ő volt a 8. gázolása. Nem nagyon rázta meg az eset, vagy legalábbis azt mutatta.
Sziasztok! Fzr 500-hoz nincs valakinek eladó gyújtás elektronika?
Széles utat!
Üdv.:Zoli
Gyerekkoromban én is voltam a vezetőállásban egy V43-asban, meg egy Szergejben is.
Volt vasutas ismerős, anyámék meg úgy gondolták hogy biztos tetszene a gyereknek némi vonatozás, de hangos volt, zörgött és zötyögött össze-vissza, továbbá nehezményeztem hogy kicsit sem hasonlítanak a TGV-hez. (narancs-fehér volt, azt először a Búvár Zsebkönyvben láttam, aztán meg a Zürichi vasútállomáson, ahol is megérintettem az oldalát) (vigyorgó)