Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szombat jött el a szerelőtől a kocsi. 120e bal féltengely csere leszakadt az abs jeladó elsőfék felújítás első 2 abs jelvevő hátsó stbszilent csere fékfolyadék csere. vasárnap meg már folyt a víz alóla. Imádom megcsinálok valamit és másnapra előjön valami gebasz. szervóolaj megette a vízcsövet.
https://www.hetedhetorszag.hu/...
Itt mi még miért nem voltunk? (ujjaival az asztalon doboló)
Nekem a soroksárin szakadt le, még a céges Opelé, úgy 25 éve 😅 Este, már indultam haza, autó tele PC alkatrésszel - ezért egy párhuzamos printer kábellel kötöttem fel, az jó vastag, és nem volt nálam semmi más... 😂

Ilyen magasra kellett emelned az autót, hogy aláférj, ezzel az 5 centi vastag fával? 😁 vagy ez csak ék? Egyébként igazad van, télen jó ilyeneket csinálni az udvaron, mert abban van kihívás! 😅
Nekem meg leszakadt a kipufogóm nem volt nálam más csak egy hosszú lánc és egy kampó. 🙂
Sütött a nap de csak 2 fok volt.A tó is be van fagyva.
Klassz lett. Ilyen jó idő van nálatok? Itt napok óta köd 0 fok....
Leszigeteltem az aljzatot mert télen ha befűtök jó meleg van bent de a lábamnál érződik,hogy hideg a beton.
Mai meló.
Nem tudom, az FZR400-at specifikusan nem, csak a Yamaha TCI gyujtasait ismerem. A jeladot ellenallas-meressel lehet diagnosztizalni, de egy van csak es az az egy az osszes hengerre dolgozik azaz ha szar, a 2. es a 3. henger se dob szikrat. A 93 ohm amugy nem hangzik rosszul. 100-110 kornyekere irja a konyv (+-15%)

Az izzos tesztet elvegezted mar?
Sziasztok újra. Nem ráérés miatt nem foglalkoztam a motorral. Szóval, még mindig nincs szikra.. :)) a jeladót kimérni hogy lehetséges? Én ohm-ra mértem, alaphelyzetben 93 Ohm, elhuzzok előtte mágnest vagy egy vas darabot kb 105-110 Ohm között ugrál.. de.. külföldi oldalon 400 Ohm, akár 1000 Ohm is lehet ez gyárilag, mondjuk a típust pont nem írták.. egyébként angol csoportokban dögivel van ez a hiba hogy a két külső hengerben nincs szikra. Ez valami típus, gyári hiba ? Üdv.
Rábeszéltél :-)
Toltheted, nyilvan.
Csak lehet kevesbe veszteseges a generatorral mukodtetni a dolgokat ideiglenesen a toltes helyett.
Ez a tolto 8A-t tud, egy 100Ah-s akksit 50%-100%-ig toltenie kb. 7-8 ora, kettot nyilvan duplaja. Jopar tank benzin elfogyna.
Takarekosabb, ha a frigoba a kihasznalatlan helyre is par pillepalack vizet teszel es mondjuk 2 orat hutesz, aztan lekapcsolod a frigot es hagyod, hogy a huto tartalmanak a hokapacitasa tartsa a hideget par oran at. Addig a generator is pihen, nem fogyaszt. Ha a frigo kezd melegedni, visszakapcsolod a generatort es megint hutesz.
Ha nem túl napos az idő tölthetem ezzel az akkut? Generátorról.
És mennyire szeretne megválni tőle?
29000 km,gyári festés.1995 ös.Ha nekemadná egy sörért elfogadnám.:-)
Nem.Egy ismerősömé németben.Ki van jelentve nem használja már régen. 15 éve az övé de megválik tőle.Csak tetszik ez is de nem nekem való.
Megvetted? 🙂
Nagyon eltalálták ezt a formát jól néz ki a mai napig.
Nagyon szép gép!
Köszi a tanácsot. Megnézem a CV-membránokat, ha nem látok repedést nem cserélem ki egyiket sem. Legalább 12 éve nem volt hozzányúlva a karbikhoz, most már itt az ideje egy komolyabb átnézésnek. Kíváncsi vagyok mit fogok találni...
Ami jol mukodik, azt nem is kell cserelni. Ha kerek o-gyuruket kell cserelni, FKM avagy Viton anyaguakat vegyel meret utan. Orokos mint a nyomor es az E10 se art neki.
Feljújítás, na ezt szépen leírtam ! 😁
Oké, köszi. Hetente egyszer elindítom hogy mozogjon egy kicsit a benzin meg az olaj. Ha tehetem megyek is egy kört. Ebből baj nem lehet. Tavasszal karburátor feljújítás lesz. Nem cserélek mindent, csak a tűszelepeket meg O-gyűrűket, tömítéseket. Másnak nincs baja.
Fagymentes helyen van, az a fontos. A csepptöltés is jó neki. Nem hangzik ez így rosszul.