Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy szenzor csupán, a lendkeréken van (általában) 2 db mágnes a gyújtásszögnek megfelelően eltolva.
Itt a rajz.
Az izzós műsor arra jó, hogy lásd, hogy a TCI-től jön-e az impulzus. Matematikailag kicsi az esélye, hogy ugyanaz a baja mindkét TCI-nek, de láttunk már karón varjút.
Köszönöm válaszod blackiex! Bár én multiméterrel mértem ki a trafó és a CDI közötti szakaszt. Egyiksem szakadt, de megpróbálom az izzós tesztet, bár így minek? :)) Jeladó egyébként milyen gyárilag benne ? Egy érzékelős vagy kettő érzékelős? Ebbe per pillanat ilyen van : (( https://kepkuldes.com/image/ukBVdq ))

A rajzot szívesen fogadom!

Sőt egyébként még a sztender kapcsolót is megnéztem, de az jó.
A jeladó ellenállása 85-115 ohm között egészséges.
Lentebb meg elgépeltem: FRR400RR helyett FZR-t akartam írni természetesen.
Az FRR400RR-hez van rajzom csak, ha ugyanaz a gyújtásrendszer van a kettőn, nem a jeladó lesz a ludas szerintem. Egy jeladó van mind a négy hengerre, egy fehér alapon fekete és egy fehér alapon piros vezetékkel. Ha a jeladó lenne a szar, egyik trafó se menne.
Én inkább a trafók drótjait nézném meg.

A piros alapon fehér a 12V betáp, azt gyújtáson meg tudod mérni, megkapja-e egyáltalán.
A narancs az 1+4 henger, a szürke drót a 2+3 henger triggerje (asszem, de ezt ellenőrizd). Öreg szakik trükkje TCI-s motoron (nem CDI), hogy 12V 10W-os izzót dugnak, mint egy tesztlámpát a trafó két lába közé. Ha a gyújtásvezérlő ép és indítózáskor villog az izzó, a TCI működik és hajtja a trafót.
Namost, esetedben én ezt a tesztet a trafó két lábán ÉS a TCI-n is elvégezném. Ha a trafónál nincs pislogás az izzón, de a TCI-nél igen, a drót szakadt el.
Tisztelt tagok. Új vagyok itt, köszönöm. Lett egy FZR 400, szegényke eléggé leharcolt.. Szóval, a probléma hogy a két külső hengerben nincsen szikra, a trafó rossz volt, szereztem rá egy másikat de úgysincs szikra a két külsőben.. Utána CDI-t szereztem rá, úgysincs. Én a jeladóra tippelnék, de tudnátok küldeni képet a bekötésről, vagy megmondani azokat a szineket, mely a jeladótól jön, megy a cdi-be és onnan a trafoktól.. össze vissza van blankolva, mintha probálták volna, hogy -Na hátha ez a baj. Szép napot.
A Bandit topicban olvass a hibák után, azért ennek vannak, elsődlegesen a váltó búgása, de van a fórumon ennek elég nagy irodalma.
Annyira nem keresek motort,csak ez itt van a városban, tudom kié és,hogy keveset használt kevés kilóméteres.Csak emiatt estem gondolkodóba.Meg tetszik is :-)
Ja.... 🙂
Ja 2007?
Mi az a K7 ?
Akkor nézz olyat bár a K7 utániak elég drágák, de azok annyival jobbak is igaz az azelőttieknek sem nagyon van kirívó hibájuk.
A dl 650 tetszik
Pont az 1250-es egy igen jó gép gyakorlatilag a K7 utáni suzukiknál jelentős javulás volt, de hát mindenképp Bandit kell?
Gondoltam megnézem a bandit 1250 injektorost mennyibe kerül.Beirom a gugliba szuzuki bandit 1250 és az elsö amit feldob......bontás.Hát jó kis gép lehet
Bocs, hogy belevau, néha beolvasok ide is és csatlakozom a gondolkodásodhoz, inkább injektorost nézz, nem tudom ezt mennyiért adják, de más típusból szerintem van ennyiért injektoros is ami azért megbízhatóbb szerintem.
Azok azért drágábbak.
Csak nem tudom nem e lenne jobb egy injektoros motort venni már ha vásárláson töröm a fejem?
Állítólag jók ezek a banditok örök élet ha karban van tartva.
Már több mint két hónapja gondolkozok rajta,hogy vegyem meg vagy nem.Tetszik a motor de nehéz dönteni ezért egyszer kipróbálom aztán meglátom.
36000 kilóméter van benne,4 évet állt egy garázsban.Most tettek új akkut rá a karbiban cseréltek tömitéseket,olajcsere volt.Egy csajszié kb 8 éve.Gyereke lett és már nem motorozik.
Van hozzá 3 túradoboz is.
Hétfőn megyek megnézem és kipróbálom.
Szép. Saját, most vetted? 😊
:-)
Hogy mennyi ideig birja azt majd kipróbálom ha megjött a cucc és felszereltem.https://www.e-acumulatori.ro/s...