Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ócskavas, de nem is ér annyit amennyit kér érte. Ennyiért szebb, használatban lévő FJ-t is találni. Ha hosszú távra tervez valaki akkor esetleg, de én nem adnék érte 230-250-nél többet. 5 év állás alatt már lehet komoly baj is, attól függően hogyan tárolták. Szívócsonkok, légszűrőcsövek, vákuummembránok. Egy karbifelújítással kezdeném. Hajaj...
Hát akkor sok sikert hozzá,én 36-év karbantartói múlttal nem fognék hozzá.Nyáron adtam el a Yamahámat,2.5-év állás után úgy bedugultak a karbik,hogy egy szervizes ultrahangos tisztítás után is az egyik nem tisztult ki.Én ezekkel már nem kínlódok, belefáradtam a sok ócska szar javításába,legszívesebben újat vennék garanciával,csak arra egyelőre nincs lehetőség.
Nem mondanam, hogy ocskavas. Lehet ebbol vetalar plusz ketszazert jo motor, ha a vevo maga rakja ossze es tudja, mit honnan kell szerezni. Hogy a hengereken belul mi van, jogos, azt nem tudni, de ilyet boroszkopos kamera, teszt-akksi es hidegindito spray nelkul el se mennek megnezni. 5 ev allas nem a vilag vege, ha nem nedves es peneszes pinceben taroltak.
Igen,ezért sem akarok 2000-nél idősebbet,mert azokhoz az alkatrész ellátás már nehézkes.Oemparts-on nézem az egyes tipusok alkatrész listáját,hát akár a Gold-hoz,akár az Fj-hez már nagyon hiányos az alkatrész elérhatőség.Igen,tudom Ábrus hogy ezeket az alacsony súlypontú nehéz gépeket másként kell kezelni mint egy billenősebb sportmotort.Viszont a sport verzióknak meg a terhelhetősége jóval kisebb,persze ezeket nem túrázni tervezték.A Goldot pakolhatnám ezerrel,sőt még utánfutó is kapható hozzá.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/gl/honda_gl_utanfuto-15729866
Azt nem értem,ilyen tragacsokat minek hoz be?Gyakorlatilag ócskavas,annyi a meló vele,még Ábrus se vállalná,egyszerűen nem érné meg.Gyanítom ennyi állás alatt a hengerek is beálltak,csak erről hallgat.Hacsak nem gyűjteménybe,mert akkor semmi nem drága,de használati járműnek kidobott pénz.
Fú baszki ezt a csókát vágom !
Párszor már beszéltem vele. Ez egy nagyon, de tényleg nagyon nagyon beteg ember. Rengeteg osztrákban fellelt szarkupacot hírdet brutál árakon, és olyan szöveget ad elő mindig hogy a hideg futkos tőle az ember hátán. Ahogy ebben a hírdetésben is. Inkább nem is vettem meg tőle soha semmit. Komolyan ijesztő a faszi. 😬
Irigy motorkerékpár szerelők? 😂

https://www.kepesmotor.hu/yama...
Az FJ1200 nagyjából 300-600 ezer forint között mozog jelenleg. Az olcsók az ős FJ-k (1986-1987) az egydugattyús fékkel, fölösleges bólintásgátlóval, 16-os kerekekkel és kissé gyenge hátsó rugózással jellemezhetőek. Az enyém is ilyen 1986-os 1TX. A drágábbik oldalon az utolsó szériás ABS-es, FZR-fékes, 17-es kerekes példányok (1992-95) vannak. 150-200000km futásteljesítménnyel még simán meg lehet venni, a motorja szinte örökkévaló. Ilyenkor is maximum generátor, karbisor, kuplungfelújítás van, vagy más apróságok.
Gyorsulásra bőven tud annyit, mint amennyit kihasználsz a 12-esből, nem erre gondoltam. (iszonyat nyomaték van benne lent, a behemót blokk méretezése miatt és ez a boxer finomabban jár mint bármi más, olyan mint egy turbina)
Nehéz belőlük (olcsón) tényleg jót találni, viszont ha kell hozzá valami bontott alkatrész, az SZÓ SZERINT SEMMI SINCS hozzá az országban, mindent külföldről (főleg USA/Kanada) ebay és online boltokból lehet beszerezni.
Mivel már van pár km tapasztalatom a 300 kiló feletti rombolókkal, ez alapján mondom: a méretei, és ennél fogva a kezelése más, mint amihez eddig szoktál, ezeket nagyon másképp kell vezetni. (nem jobb vagy rosszabb, csak másképp jó)
Szóval a lényege hogy fejben át kéne állítanod magad egy eddig ismeretlen üzemmódba. Aztán ha sikerülne, rájönnél hogy mindig is ezt kerested, csak nem tudtad hogy van ilyen ;)
Nem FJR-re, hanem FJ1100/1200-ra gondolt. Azok pár százért vannak.
Fájó szívvel,de elengedtem,való igaz,a Kawa után hiányozna a dinamikus gyorsulás,ezek meg nem arra készültek.
De,az listámon van,csak annyi pénz még nincs,a jobbak 1.5-milla körül mennek.
Ez 1200-as, nekem ennek az elődje, az 1100-as volt. (ez az egy típus ami mélyen megmaradt bennem, bármikor látok egy ilyen szebbet, mindig elgondolkodom hogy kéne venni egyet, vagy egy 1,5-öst)
A km tökmindegy hogy mennyi van benne, mert 120e km-rel is ugyanúgy üzemel mint 600e-rel. (iszonyat masszívak és elpusztíthatatlanok ezek a blokkok, bár az 1,1-esé önmagában 105 kiló volt, egyedül nem tudtam felrakni az asztalra)
Neked viszont a kortól és a súlyától függetlenül határozottan nem javaslom ezeket a gépeket. Nem neked való.
Gyula, egy FJ nem lenne jó neked ? Nem ilyen nehéz és öreg, viszont tökéletes sporttúramotor.
Ezt most rakták fel,a tökéletes túramotor.Ábrus neked is ilyen volt?Ha nem volna ilyen öreg meg nehéz,azonnal megvenném.Azt nem írta az eladó hány kilométer van benne,gondolom jó sok.
Ahogy Gyula mondja. A tiszta színuszos mindent visz. A nem tiszta színuszos elektromágneses zajokra (interferencia) érzékeny elektronikus eszközök esetén ellenjavallott. Elektronikus ballaszttal hajtott fénycsöves világítótestek gyakran kevésbé fényesek, egyes trafós eszközök zajosabbak tőle, pl. kicsit jobban búg a mikrohullámú sütő és cseppet többet fogyaszt. Frigónak kb. mindegy, a Gyula által említett plusz alkatrészek (segédfázis, indító kondenzátor, üzemi kondenzátor) benne vannak és fogja tudni kezelni a dolgot.

Mivel te tiszta színuszos invertert vettél, magasabb hatásfokú és mindenféle készüléket visz rendesen, mintha priza konnektorba lenne dugva.
Nem tiszta,de nem gond,a kondi meg a motor tekercs lesímítja.Meg a kapcsolófrekit,amivel a négyszög impulzusokat vezérli,úgyse hallod,messze hangfreki felett van.
Ez nem tiszta szinuszos?Az nem baj?Mire kell pursinusos legyen egy inverter?
Hamarabb is belinkelhetted volna :-)
Az egyik legdrágább márka!Nekem ez van:
https://www.emag.hu/cartrend-f...
Igen,a fázis és nulla közé,de lehet hogy kisebb is jó.
Na rendeltem egy ilyet,ha ezzel se megy akkor feladom.https://www.e-acumulatori.ro/p...
???Azt hogy csináljam?5 mikrós 220 voltos kondenzátort?De pontosan hová?Egy szál fázisra egy szál a nulra?
Siemens frigo, szerintem nem hianyzik belole ilyesmi.
Az inverter ellenben igen markas, kinai muszer, valami Goobay. Gyanitom a rairt 300W olyan szam, mint a kazettas magno hangszorojan :D