Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nagyon jó ár!
Legközelebb azért itt is nézd meg, hátha:
https://nagyvas.hu/motoralkatr...
https://nagyvas.hu/motoralkatr...
Hát a közlekedési múzeum biztos nem, mivel örülnek, ha évről évre fennmaradnak.
Mindamellett, hogy szeretem a régi motorokat/járműveket, a "dúsgazdag magyar gyűjtőknek" szerintem több eszük van annál, hogy 6-8x-os áron le tudják adni nekik egy ilyen szöveggel. Lehet itt színezni hogy francia export és csak x darab készült belőle, meg hogy nem egy fészerben, hanem egy kirakatban sütötte a nap eddig, de ebbe nagyon bele kéne látni a különlegességet, hogy ennek akár a felét is megérje.
Ezek itt csak nekünk lennének "értékek" (bár állítom ez is erősen el van túlozva az őszinte valósághoz képest) külföldi szemmel nálunk nagyon rövid időszak volt a nagybetűs motorgyártás. (akkor is kényszerből)
30e euróért ennél sokkal komolyabb dolgok vannak a piacon.
Bizonyára a maga nemében páratlan ez a P20-as. A Közlekedési Múzeum vagy a dúsgazdag magyar gyűjtők valamelyike remélem lecsap majd rá, hogy legalább itthon legyen végleg.
Hát az én szememben ennek az értéke, ebben az állapotban kb. két nullával van eltúlozva.
Értem én, hogy a titaniknak az egyik rozsdás hajócsavarja is annyit ér, mint egy jobb kastély a francia riviérán, de jó helyen van az ott ahol van. A francnak se kéne még egy kerülgetni való darab vas ide az udvarra.
Gondolom ez ugyanaz a haverod :)
Igen ezeket kellett szerelni a legtöbbet. Azért ha meg van neki még szívesen átveszem tőle jelképes áron. 😁
18 éves koromban ilyenen gyakoroltuk a szerelgetést... haver padlásán volt vagy 3 db, szétszedve, azokból lett egy összerakva, ami néha ment... Aztán vett egy ETZ-t 😁
Ha összefutok vele, megkérdem, van-e még a padláson 😁 mert azóta is megvan neki az az öreg vályogház, amiben felnőtt (velem egyidős)
Egyébként régiség, meg magyar szív megdobban, meg ilyenek - de mint motor, egy rakás fos volt ☹️ ami volt ott neki, azok az alkatrészek se voltak csereberélhetők, meg sose működött igazán, mindig szerelni kellett valamit rajta.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/pannonia/p20/pannonia_p20_francia_export-17910166
Ez mobil napelem,160 wattosként árulták,persze kb. a felét tudja.Asszem 60000-körül volt mindenestül,most ennyi a nettó ára.
Ismerős, én is be fogom szopni a jövő héten ugyanezt. Nincs fél órája, hogy Michigan-ből vettem bontott motyót.
Ami a kuplungcuccodat illeti, legközelebb németül is keress. Elkerülhető a szopás.

https://www.mvh-shop.de/Motorr...
Rendeltem múlt hétfőn egy FJ1200 kuplung főfékhenger felújító szettet Angliából. Közelebb nem volt. 29£+17£ posta
🙄

Erre ma jön a levél az Országosnépinemzetimagyarpostától hogy nemzetközi vámkezelendő küldeményem érkezett. Kérik, hogy a küldeményre vonatkozó adatokat - a rendelkezésemre álló dokumentumok és ezen nyilatkozat nyomtatott, aláírt változatának csatolásával - ugyan adjam mán meg a http://www.posta.hu/vam oldalon elérhető, rám érvényes kapcsolatfelvételi menüponton keresztül. Amennyiben erre nincs lehetőségem, ezt a nyomtatványt kitöltve a lehető leghamarabb szíveskedjek mán elküldeni a következő postai címre: Magyar Posta Zrt., Nemzetközi Posta Kicserélő
Központ, Budapest 1005.
A nyilatkozatot kérik soron kívül, de lehetőség szerint 5 napon belül küldjem mán meg részükre, mee' ha nem, ennek hiányában a
vámkezelés nem végezhető el, küldeményem visszaküldésre kerül a feladó részére a magyarországi beérkezéstől
számított 20 naptári nap elteltével. Tájékoztatnak, hogy a vámkezelés a szükséges dokumentumok rendelkezésre
állását követően a beérkezés sorrendjében történik, a tetű lassú és amúgy is tébolydaszerűen működő, szervezetlen, túlbonyolított és túlterhelt rendszerük segítségével.
Nebazmeg. 💩
Akkor vágom... ha meglátom a mélt időben, és betolom a lét, akkó 400, postásnak meg 800. rohaggyanak meg.
Nem emlékeztem, hogy ezt már írtad, de ez azért van, mert arra sem emléxem, mit ettem tegnap 😂 Az én öreg fejemet már kímélni kell, ezért nem is próbálok semmit megjegyezni 😅
Köszi.
Meg ugy is jo. A hatos rez ilyen kis hosszon siman elbirja.
Szimplán vannak,az egyik a töltésvezérlőből megy az akkuhoz a másik az akkutól az inverterhez.6 os a vezeték.
Alapvetoen mindegy, amig a vezetekek kelloen vastagok es rovidek.
Marpedig kozel lesznek egymashoz es az inverterhez is, szemre pedig hatosnak latszanak azok a vezetekek, raadasul duplan fogva. Ugy kosd, ahogy neked praktikus.
Ennek van értelme ha átlósan kötöm, vagy mindegy?
Ez mehet ossze parhuzamosan kapasbol. 0.4V difi nem difi.
Hány vattos napelem volt 44000 ft?
Megjött a második akku. Szóval csak összekössem? Vagy kössek izzót rá? Két akku feszkója.
Nagyot sóhajtó szmájli.
Még olcsón megúsztad.Nekem a 44000-forintos napelem vámkezelése és szállítása 8000-volt a DHL-nél,pedig az is free postával jött.
Én is tegnap fizettem be a postának 399ft. Csak az enyém összértéke kb2800ft volt. Nem volt vám, meg áfa, csak posta díj. De én a vásárláskor kifizettem a szállítási költséget.🤔
Kössssz, közben én is utána olvastam. Qrva annyukat 😠 köccsék orvosra 😁