Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Épp az a lényeg,azért három fázisú a rendszer,mert egyenirányítva teljesen sima egyenfeszültséget ad.Nem kell hozzá akksi,ennek ellenére minden söntszabályzó tartalmaz egy kimeneti pufferkondenzátort,hogy a hirtelen terhelések ne húzzák le nagyon a feszültséget,mert akkor rátölt a szabályzó,és kisssé megugrik a feszültség,persze akkuval nem,de egy 10 mikrós kondit én is tettem bele abba,amit építettem.
Söntszabályozó, igen, de a benne levő IC-nek (műverősítőnek) kell az akksi, mert akku nélkül a 3F egyenirányított jel hullámossága túl nagy és instabil a kimenet, és jellemzően felfelé téved.
A mágnesekkel kapcsolatosan viszont természetesen igazad van.
Na itt van a bálna.Amíg bevittem az udvarba egyáltalán nem érződött a 318-kilós súlya,könnyedén tudtam kormányozni.
Az Fzr 600-nak söntstabilizátora van,vagyis ha eléri a 14.4Vfeszültséget a generátor kimenetén,akkor bekapcsolja a tirisztorokat és söntöli testre a fázisvezetékeket.Ha van benne akku,ha nincs,ha van terhelés,ha nincs,annak mindig tartania kell a feszültséget.Ha cserélt fesszabályzóval is kevés a feszültség,akkor én inkább gyenge delejre tippelek,lehet elgyengült már a mágnes.Öreg Simson motorjaimnál állandó volt a lendkerék csere a gyenge mágnesek miatt.
A három fázisvezeték(persze egyenként mérve),meg a test közt mérsz ellenállásmérővel.Ha nincs testzárlat,szakadást kell mérned.
Köszönöm szépen. Hétvégén átnézem eszerint.
Ok. Akkor foldzarlat kereses elso lepese, hogy agyig toltod az akksit, beteszed, megmered bekotes elott, kulccsal az OFF allasban, aztan kulcs ON-ra es ujra mersz. Amelyik lepesnel esik a feszultseg, az fog nyomra vezetni.

Mert ha pl. berakod az akksit es meg bekotetlenul 13.2V-ot mutat, bekotve de meg nem bekapcsolva meg csak 12.9-et, akkor a kulcsos kapcsolo elott van a baj. Ha meg nincs szamottevo feszultsegeses bekotetlenul es OFF-on bekotve, de gyujtas raadasakor beterdel a feszultseg, akkor jon az, hogy a biztositekokat egyesevel kiveve megnezed, melyik aramkor a ludas.
Igy tudod szepen szukiteni a gyanusitottak koret.
A generátor méricskélésen már túl vagyok nincs szakadás szimetrikus értékek mind a 3 szálon.
Ha kiveszed az akksit a kepletbol?
Nem jo otlet. Az FZR allando magneses generatorral van szerelve, a fesszabalyzoja akku nelkul nem kap referenciat, igy 16-18V-ra is felszalad a feszultseg (az meg kinyirhat erzekeny dolgokat, pl. gyujtasvezerlo) Ha csak 13.8-at mersz akksi nelkul, a generatort merd meg.

A harom fazist nezd meg a blokkhoz kepest egyesevel (allo motornal), hogy rendesen el van-e szigetelve a testtol. Ha igen, merj ellenallast a fazisok kozott is, kb. egyformanak kell lennie minden kombinacioban.
Amit fentebb vazolsz annak olyan szaga van, mintha a 3-bol egy fazis hianyozna.
jár a motor töltés 12.8V ha kiveszem az aksit a képletből 13.8v jó új rossz mindenféle aksival. 4 fesszabályzóval próbálva. Bizti nem megy ki. Generátor 68-70V mind a 3 szálon.
Mi a hibajelenseg? Mi a tunet? Melyik biztositek megy ki?
Gondolom van itten autóvillamosságis meg áramos szakembör. Testzárlatot hogy keresgéljek a motoron?
😂 Nem láttam még bonsai palántázót, de biztos kb valahogy így nézhet ki. 😂
Én bonsai palántázóra gondoltam 😁 de mentségemre, 20 évig dízel autóm volt, a lassan 3 éve meglévő benzinesnek meg még nem is láttam a gyertyáját...
Az 😊
Gyertyapipa lehúzó?
Vettem egy ilyen szerszámot. Ki ismeri fel mi lehet ez? 🙂
Oda is nyomja, de ha az is tele van, a halozatra megy.
De a többletet miért nem nyomja az akkuba?
Ha a lakas halozatara ra akarod kotni, akkor mindegy, milyen gyartmany, vissza fog termelni, ha tobblet van.
Akkor ez nekem nem kell.
Kabaré a köbön. Milyen ismerős, elkezdesz fenyegetőzni és egyből elkezdenek történni dolgok.

Amúgy én is 12-es Rigabigával kezdtem hetedikes fejjel... 😁
Most 1610 THB-t fizettem a két szettért, meg egy benzincsap tömítésért. 795+655+160.
1710 lett volna csak a két szett postával (a posta 260) de 1500 THB felett ingyenes a posta így jobban jártam még egy tömítéssel 160-ért.
Nos itt van a megfelelő formátumban. ( a francba, többször is meg kell néznem hogy mit csinálok)

Maxigumi.hu
Hosszas udvarias beszélgetés (időhúzás) után a cseten ma küldtek el a halál f&szára a hátsó gumival. Az "értékesítés utáni ügyfélszolgálat" azaz Marc eddig sem volt hajlandó válaszolni, viszont a "csetbotok" mindig segítőkészek voltak.
Ez a mai termés:
Az első kettőben Imene barátnőm csekkolta a helyzetet és közli, hogy Marcot utasította a főnöke, hogy zárja le az ügyemet, mert nem tudnak tenni semmit. (azaz sz&rt küldtek de ne ugassak, ez van és kész)
Imene a drága barátnőm szívesen segítene, de mivel lezárták az ügyemet, és ő nem ehhez a részleghez tartozik, így nem tehet semmit. De ha esetleg új kérdésem lenne, akkor bizalommal forduljak hozzá. aztán szép jó napot kívánt és ki is lépett a csetből. (kib&sztak engem is)

Mivel én hetedikes koromban már Riga 12-esen tanultam motorozni és nem valami kényes nyugati csodán, így nem estem kétségbe, hanem a megértésemet fejeztem ki.
Aztán a harmadikban kifejtem, hogy a január 5-i rendelésemmel kapcsolatban a cég nem hajlandó kielégítően foglalkozni a panaszommal és több mint 17 napja bármilyen formában válaszolni, így a megoldás érdekében ha nem kapok kielégítő választ 24 órán belül, akkor kénytelen leszek tovább vinni a panaszomat az eddigi panaszkezeléssel, képekkel és dokumentumokkal az illetékes szervekhez ide: https://www.magyarefk.hu/hu/ és ide: https://ec.europa.eu/consumers... megköszönve az eddigi segítséget. (én innentől ki is szálltam)
Érdekes módon öt perccel később újra aktív lett a cset és megjelent Barka, akit nem ismerek (legyen az férfi/nő/félszerzet) majd aki elkezdett tartozni más részleghez is, és látszólag érdekelni kezdte a dolog.
Aztán nem sokkal később: Don't worry, we relaunch the after sale service. (azaz ne aggódjon, újraindítjuk az értékesítés utáni szolgáltatást)

Meglátjuk hogy lesz-e belőle valami.
Na, majd összenézem. Rendhagyó lista lesz, mert BT1100 karbik vannak az XV-n ZZR1100 benzincsappal :D