Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltam már nála régebben. Valaki (asszem Pupu) innen vett gumit és én hoztam el neki.
Á, nem a gyártás, rosszul gondoltam, sztem a feltöltés ideje 😁 A DOT-ot nem emlegeti sehol.
Már 33 ropi egy új első is? le vagyok maradva...
Ez a Pumi jónak tűnik, de ott a név alatt az gyártási idő? mert bőven vannak ott is 2005-ök...
Ha nem új kell: http://e107.pumigumi.hu/e107_p...
Itt van a városban.
Nagyon olcsót? Tudok.
Egy első Pilot Road 4 van, amit Fábitól vettem, azon van még 2,5mm minta. Meg van egy nagyon újszerű Metzeler Lasertec is, 120/70-17 mindkettő. (megnézem mikori, ha kell)
Hátsót milyet szeretnél? (az olcsón kívül)
...épp kérdezni akartam, tucc-e valami olcsó gumi-helyet? 😁 A Fekete Szörny is leszaggatta magáról a hátsót, a borzalmas erő itt bosszulja meg magát 😅 - szóval kell vennem 1et szezonra, valami túrát. 170/17". Az elsőm is gyanús, hogy kopott már...
Nem idegeskedtem, mivel a gumi itt van és felhasználható. (akkor lettem volna pipa, ha se gumi se pénz)
A levelezést többnyire munkaidőben csináltam, szóval nekem is fizettek érte.😺
Azzal is tisztában voltam, hogy 90% az esély hogy semmit sem fognak csinálni, szóval ezzel sincs gond. Most pl. épp spenótos-sonkás Tortellonit főzök és közben cseteltem a csetbotokkal. Az tanulság lehet másnak is, ha ezeket épp olvassa, hátha nem szívja meg és nem innen vásárol.
Itt nem győzhecc, csak nyeled az ideget, és a szabadidődben csinálod azt, amit ők fizetésért 😁 Szép dolgok az elvek, csak haszontalanok 🙁
MAXIGUMI.HU Kiraktam még egyszer.
És már el is tűnt, a főlapra pedig ki sem került! 😸 😹 (a qrva anyátokat)
Olvastam már, hogy a negatív vélemények nem jelennek meg, ez valóban így van :)) (elsőre ugyanezek 20 perc múlva eltűntek)
Szóval ez valóban egy tetű cég.
El tudom használni Gyulám, nem a gumi minőségével van gond. Ez elvi kérdés volt. Hogy úgy mondjam....etikai :))
Akkor ezt beszoptad,mindegy,tedd rá,aztán majd elkopik egyszer.
Maxigumi:
Nos mára sikerült kihúzni a csetes "csajokból" hogy: "Az értékesítés utáni kéréseket vevőszolgálatunkkal intézze, ne az értékesítési részleg LiveChatjén. De ha bármi másról tudok tájékoztatni, azt nagy örömmel megteszem." (azok meg nyilván b&sznak válaszolni)
Rákérdezve a "csajra" hogy hol van a cég főhadiszállása: "Andorrán 😹 Az pedig nem tartozik az EU-s jogi szabályozás alá 😹"
Igen,vannak olyan fesszabályzók,ilyen volt a Gileráé is,amik vezérlő feszültséget kér az akkuról,anélkül nem szabályoz.Nem tudom miért,de teljesen felesleges,egy állandó mágneses generátornál,ami állandóan termel,nincs értelme.Az Fzr 600-nak sima négyvezetékes söntstabilizátora van,három fázisvezeték,meg a kimenő egyen +.a test a negatív.Nem kell neki semmilyen segédfeszültség,ez a lényeg,párhuzamos söntstabilizátor.A generátorból jövő három fázist egyenirányítja,ami azonnal meg is jelenik a kimeneten,meg a komparátor bemenetén,ha eléri a 14.4-et,akkor nyitja a tirisztorokat és félhullámonként söntöli a három fázisvezetéket.Csináltam már nem egyet,az enyémben is az volt,tökéletesen szabályzott.
Én szívesen kifizetném még egyszer ugyanott - akár holnap...
https://drive.google.com/file/...

Ha nincs akksi, nincs referencia feszultseg sem. Ha ugy lenne, ahogy mondod es minden korulmenyek kozott 14.4V jonne ki a fesszabalyzobol (ami belso visszacsatolast feltetelez) terheletlenul is ott kellene lennie. 1V jon ki belole.
Ugyanaz a Shindengen 569-12 van a mert motoron is, mint az FZR-en.
Sok balesetmentes kilómétert Kivánok hozzá !!!
Szerintem elírták a forgalmiba az önsúlyát,280-kiló körül van.318 a rendszáma,és ezt írta be tévedésből.
Ne is mondd,a siroki vár parkolójába beálltam lazán ferdén,persze emelkedőn,leraktam a lábam aztán el is dőltünk mindjárt.Megindult kb.négy mázsa és nem tudtam megfogni.Velem még nem is volt baj mert beterpesztettem a Kawa meg eldőlt alattam,de szegény Kati meg elgurult, a parkolós srác szedte fel.Isten nyugosztalja a drágámat.
Vagy itt, miután megittad életed legdrágább (kb. egy itthoni éttermi nagy zabálás árával vetekedő) kávéját/kóláját/ásványvizét a Bárban csak azért, hogy ingyen használhasd a parkolót.
A probléma nem is sík helyen van, hanem pl. másnap reggel innen a parkolóból felpakolva kiállni. (itt sem sokon múlt......)
Még nem tudom,egyelőre a BMW-vel is kell foglalkozni.Úgy volt hogy szeptemberben lejár a műszakija,és akkor már nem újítom meg,de most hogy egyedül maradtam,még az is lehet hogy én magam állok neki megcsinálni.Lehet hogy nem fog sikerülni,de legalább elfoglalom magam vele.
Gratula a motorhoz nagyon jól néz ki! 🙂 Mi lesz a Kawával?