Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, kb. ennyi.
Viszont én (visszaélve a hatalmammal) kiírtam magamnak egy hosszabb időszakot nyárra, ami kb. június 24- július 8-ig jó. (van május 28-tól június 6-ig is)
Hátha megyünk valahova.
Aha Annyi hogy el kéne menni valahova 😁
Az orosz támadással egyidőben visszafoglaljuk Kárpátalját, aztán ha már úgy is ott vagyunk elmegyünk Kievig hátha jó lesz valamire.
Ha esetleg itt lenne túra Transzfogaras, Transzalpina akkor nem veszek idén motort mert itt megoldom ha nagy a baj a kollégám eljön a ducattoval értem. Ha viszont másfelé megyünk akkor új motort kell vegyek(nekem újat 2005-2010 körüli.A túra amiben részt tudok venni 5-6 nap maximum. Az nem gond ha hosszabb csak nem leszek ott. De ez ne legyen szempont nektek. Csak érdeklődök, hogy van e valami terv, hogy lássam mit csináljak.
Megjött 😁
Valami konkrét terv van?
Nem tudom, még sosem voltam arra.
Lehet olasz, a svejcieknek meg úgy tudom már megjött, már ami a kovidot illeti.
https://www.skyscanner.hu/utaz...
Mi van ott - azon kívül, hogy messzebb van, mint pl. Monaco? 😁
Olaszba megyünk, nem? 🤔 ott van még felderítetlen terület... vagy esetleg ha a svejcieknek megjön az eszük addig...
Mehetnénk Kijevbe. 😺
Van amelyik 5600Ft. Ez szívás a Genesisnél.
Ha Putyin nem b@ssza el a dolgokat akkor idén van valami tervben?
Egyszer beszéltem velük telón és kérdeztem az okát, de nem igazán tudtak mit mondani.
Kissé bizonytalanul azzal jöttek hogy "hát ezek már túl régiek azért" Én meg mondtam hogy "oké, de mindenhol máshol meg ott vannak, az hogy lehet?" 😼
Aztán másról beszéltek. 😸
4700 darabja? 😠 Akkor ha mindet cserélni kell, egy 100-asból meg is van 😁
Oke, igy vilagos.
Ez speciel nem volt meg, hogy 90 elotti nincs listazva oemparts-on, mert mindig cikkszamra keresek.
A 2GH a 87-88-as FZR 1000, az oemes képen az FZR 750 van. Az OEM-en valamiért nincs 90 előtti Yamaha, ezért a 750-ét tettem be, de ugyanaz a szelepmegoldás.
https://www.cmsnl.com/yamaha-f...
Na varjal, az oemparts-os kepeden nem 2GH modell volt.
Rá kell menni a típusra, csak az a biztos.
https://www.cmsnl.com/yamaha-f...
Akkor a hollandok elmennek a pecsaba, direkt a te kepernyomenteseden levo modellkodra kerestem es sima 7.5-osnek tuno hezagolo shim kepet dobta be.
Ja, jó a derekam, nem zavar, ha előre kell dőlni - meg a kezem is hosszú... de karbival nem szívesen szívnék már.
A derekam lesz tesztelve, mert 8-10 m sövényt kell kicsákányozni, utána pihenésképp egy 10 m magas öreg tuja tuskóját kiásni (alul kb. 40 cm átmérőjű)
De, gondoltam, hogy nem hegesztenéd, ahhoz te túl precíziós vagy 😁 viszont az eredeti problémát ill. a megoldást gondoltam tovább.
A többié ilyen. (ez pl. az 5-600-asé)
A szelepszár tetejére megy a sima lapos korong.
Szép
Sajnos nem az.
Ennél a szelepszár végére kell ráhúzni a betétet, arra megy rá az emelőtőke.
A többinél (exup, stb)a szeleprugó teteje majdnem "síkban van" a szelepszár végével, és annak a közepébe fekszik bele a lapos korong, arra megy az emelőtőke.
Mi benne a spéci? Rákerestem CMSNL-en, sima korongnak látszik a mocsok.
Az a baj ezzel a megoldással (FZ-FZR750/1000) hogy csak gyári hézagoló betét (más, mint a "sima" korong) van hozzá, az meg 4500-5500 Ft/db és hetek mire megjön. (mondjuk nem VFR VTEC 8e/db-ért)
Az exupé, meg az összes többié csak sima korong, az van pár száz Ft-ért bárhol.