Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyik spanom nemrég vett egy régi FZ1-est, az de bitang.
https://www.dabbs.nl/bikes/juu... :D :D :D ebben minden van akkor amit szeretsz
ez a hézagolókorongos megoldás...
a boxerből is volt mindegyikből mindig 850, arra gonodltam. Egy spanom épp árulja a szénné újított, frissített régi 850-esét. Ugyan azok mint az 1100-1150-ek, csak a kisebb blokk pörgősebb, selymesebben jár, kicsit rövidebb a végáttétel, az egész simább, kevesebbet fogyaszt, még tartósabbak. Sztem a titkos tippek
Ne vedd meg mert nem neked való, az exup sokkal problémamentesebb.
Viszont még az első R6-osok is kalburátorosak voltak, szóval....de szerintem az FZ6-FZ1 és a hasonlóak egyenesebb üléssel, lenne neked való. (tudom, neked még nem fáj a derekad...de szerintem már régen ültél sportmotoron)
Azt elfelejtettem odaírni, hogy "Ezt nem komolyan gondolom ám!". (szóval álljon itt utólag, ha már szükség van rá)
Ha kész lesz, megveszem, hogy én is FZR-el mehessek túrázni 😁
bár nekem ezek teccettek mindig, és elég is lenne haccáz: https://www.motorcyclespecs.co...
Kár, hogy ez még karbis, talán a későbbiek nem azok - vagy R6...
Akkor sem értem... a tengelyes végén is több cm-t fekszik fel, és elvileg ott is illesztve van... a madár a videóban külön kiemelte, hogy a 8-as hatlap pontosan jár.
Ez egy kardán tengelyként funkcionál, nem lehet egybe teljesen, mivel 2 külön egységet köt össze, ott századra egytengelyűnek kéne lennie, ami biztos nem teljesül. Szóval ha a tengelyben feszes, akkor a szivattyűban fog lötyögni - vagy ha ott se, akkor eltörik előbb-utóbb.
Egyébként nem én találtam ki, itt a környéken így javítják, plusszos tűrésű tengelyt gyártanak, az nem mozog annyira. Ha újabb 200 ezret kibír, az siker 😁
Nos hosszas sz&rakodás és többszöri szét/összeszerelés-mérés után sikerült kb. ugyanoda visszaállítani a szelephézagokat, ahonnan 2016-ban elállítottam. (de most legalább jók :))))))
A rendelkezésre álló plusz betétekkel nem gyenge művelet volt összehozni, hogy határon belül legyenek. (túl nagyok voltak a kip. szelephézagok és nagyon hangosak voltak)
Sikerült elqrni vele pár napot. 😾
Egy frászt!
Meg kell heftelni és kész! Úgysenem akarod kiszedni onnan, nem?
A pumpában nem nyeklik meg, mert hosszan fekszik fel és illesztve van.
Ha magyar Windózod van,akkor laptopon alulról második sor balról második a hosszú Í.Nálam mindkét laptopon ott van.
Kivenni, szikraforgácsolni... túlbonyolítják... gyártatni kell egy 2 tizeddel nagyobb hatszöget, samuval* beleverni 😁 ha nem lötyög, akkor nem is kopik, és az életben nem fog átfordulni.
A másik végéről (ahol a pumpát hajjcsa) nem beszélnek? Ott is ugyanez a hatszög van, egy hatszög alakú likban. Vagy azt az Opeltől vették, ezért az sose kOpel? 😁

*persze akinek van faxa műhelyprése, az bele is tudja nyomni 😁
Ott mondja 5:46-nál hogy Debrecenben csinálták meg neki ezt az átalakítást, az meg ott van a szomszédban.
https://www.piroskatalogus.hu/...
Dehogy adod el!
Meg kell nézni hogy ez is ilyen-e, esetleg már megcsinálták rajta. Ha meg nem, akkor ott a megoldás.
Úgy tudtam, hogy a pdtdi motorokban van csak hexagon. A comonrail ban nincs, de ezek szerint nem jól tudtam. Eladom.
Eddig nem tudtam, hogy hol van a hosszú í
Itt azt mondják hogy hosszabb lett a tengely, de nem oldotta meg a problémát.
Miért? Eddig nem így írtad?
Kicsit sajnálom,hogy megváltam tőle.
Azért 10.000 eurót nem ér meg nekem egy motor maxxxxxxxx 3500 -4000 eurót szánnék rá.
Milyen szépen írtam,hogy így :-)
Az enyém 2012 kiadás.Abban már nem így van az olajpompa hajtás!
Ez arra vonatkozott, hogy egy rakás más karaktert is tudsz használni.
Ahhoz kell pár csaj aki hajlandó/kénytelen neked dolgozni. Minden más esetben: Windows gomb+R.