Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

60V felett van
Menetzárlatosak szoktak lenni úgy emlékszem... Lehet úgy kellene megmérni, hogy terhelésen amikor leesik a töltő feszültség akkor a tekercsekből kijövő feszültséget kellene mérni mind a 3 fázison meg van e a 60-80 volt egyformán.
Dehogynem. Pupu vett már vagy hármat :))
És azzal nem lehet baj?
A rendes motorokra (FZ-FZR750/1000, GTR1000, bmw-k és hasonlók) rendes generátort tesznek, az olyan felépítésű mint az autóké. (csúszógyűrűs, beépített egyenirányítóval és fesszabályzóval)
Minden másra az elektromos merülőforralót, azaz az állandó mágnesest. Ennél is van egyenirányító és fesszabályzó, de itt egy külön egység, úgy mint a Hondádon.
Lemezelt vasmagja van, azzal nem hinném hogy gond lenne. (még az összerohadt trafólemezekkel is működtek trafók, ez meg olajban van, akkora hőt sem kap hogy bármi baja lehetne)
Lehet hülyeség,de arra gondoltam vajon nem lehet a diódáknál a hiba?A motor generátora nem tudom milyen,de az autóéban van 6 dióda ami a váltóáramot egyenárammá alakitja.A motor generátorában van diódahid?
ez már egy másik generátor. nincs sajna forgórészem.
Van egy sejtésem hogy ez a forgórészmágnes,vagy a generátor vasmagjának gyengülése lesz.Ahogy emelkedik a fordulat,növekszik a ferkvencia,de egyre kevesebb idő lesz az egyes szemgmensek fel és lemágnesezésére.Ha gyenge a mágnes,vagy a vasmag elgyengült,nem tudja a megemelkedett fordulattal eléggé felmágnesezni a generátort,ezért csökken a feszültség.Másik mágnessel és/vagy generátorral kéne egy próbát tenned.
Ha meglesz a rejtélyes árameltűnésem akkor igen. 13.30V töltés emelem a fordulatot esik vissza 12.7 12.6V ra úgy hogy nincs fent a világítás kábel. a generátor tekercsek 1.3ohmosak azaz jók nincs zárlat a fesszab jó 63V/ fázis áram jön fel. Már fekete dobozt is cseréltem ma átnéztem a kábeleket a kormány körül a kormány oszlopnál ott is ok minden. Trafót is cserétem fzr re fz6 helyett.
Pupu nagyon rá álltál a dologra!Még lehet,hogy idén jössz túrázni is ?
manolból bevásároltam még 3 l olaj is a motorhoz.
nekem 2 flakon ment erre a karbira. Meg a szemembe alig találtam meg a fürdőt.
Szépen tisztít az ultrahangos is, csak a megfelelő vegyszer kell hozzá. Nekem szép tiszta lett minden. (ezt szeretik kifelejteni, mert elég drága)
https://mannol.hu/index.php?ro...
Át kell vele fújni a járatokat, ez mindent visz. (kézre szembe ne menjen mert baromira mar)
A GTR-é is így néz ki 92e km-nél.
Hallod,ebből ittatták a kutyákat a telephelyen. 😅. 😅. 😅
Igen,az öccáznál is ez volt a probléma,hiába vitte el a vevő srác ultrahangos tisztításra,a négyes henger továbbra se ment.
Ezért gondolom hogy nálam valós a 25000-kilométer.
Nézd meg a féktárcsákat,mennyire kopottak.Ha csak enyhén,akkor valós a kilométer.Az enyémeken még alig van karcolódás.
Hogy FZR is legyen:
Ezt nem is említettem.
Mivel úgy néz ki hogy marad a cucc, így kicsomagoltam teljesen és jobban átnéztem. (a beleszáradt port már én dobtam ki belőle)
MAXIGUMI.HU: "Ez nem tőlünk van, mert ilyenünk 2015-ösben sosem volt...." Nem hát, hogy rohadnátok meg!
Azt hiszem 4év megtette a hatását. Csoda hogy beindult a motor.
A tied milyen?Amit most vettél.
De vajon mennyit tekert vissza a csávó?
Szép jószág,ez se ment sokat.