Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én vártam még tavaly a fejleményeket a telóval, féknyereg-fékcsövekkel kapcsolatban, de aztán nem reagáltál, így nem akartam többször feszegetni a dolgot és megrendeltem őket az ebayről.
Mert egy elkényelmesedett fotelmotoros vagy 😁 Nekem akkor volt a legjobb, mikor a naked FZR-en mentem feszes egyrészes bőrben, zárt Súbertben... persze az nem 180-as tartósra való, de nem is megyünk úgy... 100-al krújzolni sokkal jobb egy nakeden, mint egy magas, karcos és torz plexin keresztül bambulva. Persze ha esik, a naked szívás - de a motorozás esőben mindenképp az.
meg ugye az állandó bajom, hogy a valamire való szélvédelmű motorok mind 3 mázsásak 🙁
Nekem van 4 féle FZR rugóstagom, majd megnézem őket és rakok be ide fotókat. Hátha kell valakinek.
Van vele némi munka,de egy jó restaurátor megoldja. 😂. 😂. 😂
Én is megfogadtam az FZR-nél hogy idomost többet nem veszek,mert szerelni nagyon körülményes,aztán a BMW-is az lett. 😂
A négyesek még szerintem is egész jól néznek ki, ráadásul ez még elérhető is. 😼
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/420/bmw_420d_m_sport_automata-18035082
Látom a GW Tournak már oda sem írták az árát. (bár gyanítom, hogyha ezt meg kell kérdeznem, akkor nem tartozom a potenciális célcsoportba) 😸
Ilyen idom nélküli izét mint ez a honda, biztos hogy nem akarnék venni.
Hogyne tudnám! Ez nagyjából megfelel a kitételeknek.
https://www.hasznaltauto.hu/hajo/vitorlas/lagoon/lagoon_42_uj_2022_aprilis_szallitassal_adria_vagy_balaton-17861599
Mert nem tudod, mit akarsz igazán... legyen kényelmes, de könnyű, legyen szélvédelem, de ne legyen behemót, legyen túrás, de menjen is, legyen megbízható, de ne legyen új, mert azok műanyag fosok 😁
Most ha hirtelen kéne választanom, ez a jelöltek közt lenne:
https://www.honda.hu/motorcycl...
Csak azé Ronda, mert a Jahamák q drágák. Még valami S4 Sutyóki is esetleg. Vagy haccázas Trájumf
Látod. ÉN tudom, mit akarok! 😂
Ez is jó lehetne, csak amit pupu adott, abban az egyik ilyen mint ez (H4-es helyzetjelzős) a másik viszont H1-es (az a kavicsos) valami egyedileg átalakított foglalattal. (elég gány)
https://www.xdalys.lt/en/yamah...
Az a kérdés, hogy H1 vagy H4 mindkettő, vagy egy ilyen egy olyan, egyszerre világítanak vagy nem? (a végén lehet visszarakom a kockalámpát)
És a lámpák?
Van itt ilyen, tök szép, csak épp nem európai. https://www.xdalys.lt/en/new-l...
Köszi, ez az exupé, ezt ismerem.
Az ezres Genesisben nem gáztartályos van és az 30mm-rel rövidebb mint az exupé.
Csövinek szintén 87-es, japán belpiacos 750-es Genesise van, az pár apróságban különbözik az ezrestől. (6-os váltó, első-hátsó telók, nincs motorszáma, 180-as km óra)
A belpiacoson gáztartályos a rugóstag és recés a teló felülete, a tetején a csonk a tartály csövéhez pedig hiányzik.
Ezért kérdeztem Csövit, hogy az övé ilyen-e.
Igen. Ugyan ilyen van a 750-ben. Szerintem ez abba való...
Ez igy segit valamit?
Neked ilyen van a 750-ben? Genesis ezresen nem tudok róla hogy lett volna gáztartályos. (az exuptól volt az)
https://www.xdalys.lt/en/shock...
Találtam videót a BMW felfüggesztéseiről,sajna angol nyelvű,de a lényeg látszik.
http://youtu.be/E5eeGnyeU38
Meg úgy néz ki hogy a motoros navimnak megnyekkent a kijelzője. 🙀
Egy témába vágó kérdés: A kerek lámpás FZR1000-nek (87-88) mindkét lámpája világít gyárilag, vagy megosztva fényszóró/tompított?
Van itthon 3 garnitúra belőlük de nem lehet összerakni belőlük egy jót. (némelyik kavicsos, amelyik meg nem, az valami nem EU szabványú foglalattal van szerelve)
Amiket meg venni lehet, azok meg nagyrészt nem E jelesek, azaz angol vagy usa szabvány szerinti az üveg rajtuk.
Sajnos továbbra sem tudok olyan (fiatalabb) gépet mondani, amit szeretnék megvenni. (pedig most már az anyagiak sem kötnek annyira)
Régen találkoztunk 😁 már elértem a 80-at, az már normál méret 😁 A plusz tömeget - a motorozást szem előtt tartva - nem vállra raktam, hanem mélyebbre (hasra) a kedvezőbb, alacsonyabb súlypont miatt! 😅

ui: ahogy láttam a képeidet, a te súlypontod is alakul 😁
kákebélű is vagy :D
Az biztos hogy az eddigi motorjaim közül ez a legkényelmesebb és legbiztonságosabb,ezt az útbordák nem vitték félre a japánokat igen.
Az S meg - gondolom - a legkeményebb. Plusz a tömege is a legkevesebb.
Az elsővel leesel az első komoly kanyarban, a második csak nincs beállítva. A teleleverben az a a csoda, hogy pihepuhára beállítva is úton tart. Pl az rt nagyon az volt, az RS viszonylag kemény, a GS közepes