Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt pl. nézegetem már vagy 2 hónapja, de mégsem vettem meg. Számtalan kifogást tudok találni hogy miért nem. 😸
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vfr_800/honda_vfr_800_akcios_ar-17698644
Tényleg bárszekrény,ott vannak a bögrék. 😂. 😂. 😂
Szép csenélet, már nem is tudom, hol 😁
A képen 2 motoros látható, az egyik a bárszekrényből frissítőt kínál fáradt társainak, a másik régi tipusú, elavult meghajtású motorkerékpárjának láncát kenegeti épp. A karbantartást nem igénylő, sportos boxer vezetője nincs a képen, valszeg ő fogja a kamerát 🙂
Nincs vita, főleg nem itt... ezeket Józsival személyesen is beszélgettük már néhányszor... 😁 A lényeg: kéne valami rendes motorbicikli, ha messzire akarunk menni 🤔
...és a legutosó túránk előzetes terve (ami kovid miatt elmaradt) 1400 km volt - csak oda 😁
Ja, így már vágom. Bocs. 😂
Nyugalom Gyulám, nincs itt semmiféle vitázás. 😸
Ez itt motorozástechnikai megszakértés több szemszögből, ki hogy látja a dolgot. (igazságot nem akarunk tenni)
Úgy hívják hogy nem halogén :)))
Jaj srácok már megint vitáztok,nem szeretem ezt.Sokszor leírtam már,mindenki olyan motorral megy amivel akar,teljesen mindegy,egy 100-as túratempót minden gép tud.Még az öccázzal is milyen jót eltúráztunk Katival,pedig annak már sok volt a két személy meg a csomag.És nem kell egyszerre lenyomni ezer kilométert,nem kell rohanni,100km-ként mindig megálltam,kell egy kis pihenő,hogy ne száradjon le tökinda.
A Boonstrán ami van E-betűs az meg a gömbizzós bilux, a p45 vagy hogyhívják, mi?
Nem jók sajnos. (lapos halogén kell, ha már fizetni kell érte)
Ilyen: https://www.ebay.com/itm/363567818544
Az üvegek közepén ott van a H4/H1 (a negyedik képen nagyítva látszik) és a E jel. Ha jobb nem lesz akkor végső esetben megveszem ezt. (nem európaiból vannak szépek nem is drágán, de az nem jó)
https://www.motorsloop.com/ind...

Ezek közül bármelyik?
Persze. Európai (E jeles)ott nincs sajnos.
Boonstra-t is nezted mar?
Köszi, ez az, ilyenből van baromi sok.
Ami E jeles H4/H1 mint pupué is volt (többnyire német) az kevés van és 50-60e Ft körül vannak.
Egyet találtam 27e-ért Belgiumból, de eléggé viseltes az is. (bár a lámpatestek jónak tűnnek)
Mind a kettő H4 de 35/35w-os egyszerre világít minden.
Szerintem az is az lesz mint az enyém.
Mi itt privátban beszéltünk, november 15-én a legutolsó infó az volt, hogy az árakat a héten kitalálod. (mondjuk hogy melyiken, azt valóban nem írtad) 😸
Kb. 4-5m útfelületet takar ki a plexi, de oda meg úgysem kell nézni. (ha meg mégis, akkor leszállok és megnézem) 😺
Én alapból min. 20-30m-rel előrébb nézek az úttestre lassabb menetnél, és ahogy gyorsul a tempó, úgy nézek sokkal távolabb. (azaz nincs jelentősége hogy mi történik közvetlen előttem, az már úgyis mindegy)
pl. azt a sárga Porkét biztos, hogy csak a plexin keresztül láttad 😅 meg úgy kb. mindent, ami 20-30 méteren belül van az úttesten.
Biztos szokás kérdése, engem nagyon zavart, mikor mentem vele, hogy ott a nagy felület, és kitakarja a látoterem alsó felét.

Eső: pont az említett szakasz olyan nyomvályús, hogy nagyobb esőben (állt benne több cm víz) én mentem össze-vissza rajta... plusz a víz miatt nem tlátod a gödröket rajta, azok pedig ott vannak bőven. Azt a szakaszt még autóval is rühellem esőben, pedig ott nincs gumi-futómű gondom 🙂
😬 Utána nem írtam Viberen ? Valami rémlik de lehet hogy összekevertelek mással, akkor viszont elnézést kérek. Van még szinte mindenből, ha esetleg érdekelne valami jelezz bátran.
" csúszik az út... "
Az út vizes. De jó gumikkal (amikben megbízol) simán lehet motorozni (nyáron) a normál száraz tempó ~80%-ával.
Nekem akkor volt olyan félelmem hogy "jajj, el fog csúszni az eleje" mikor öreg sz&r gumik voltak fenn és egyszerűen nem bíztam bennük. (mondjuk nem ok nélkül)
Az új Avonokkal viszont simán jöttem 80-90-nel, mikor tőletek jöttem hazafelé, és Soltig elég durván esett az eső. (te még épp megúsztad előtte hazáig)
Szóval a vizes út hozzáállás kérdése.
"Mind2en tudjuk, hogy átnézel rajta, úgyhogy ezt a részt ugorjuk."
Szerinted átnézek rajta? (olyan matt már, hogy sz&rt sem látnék abból ami előttem van)
Hidegben nem motorozunk. Esőben sem motorozunk, csak ha nincs szerencsénk 😁
Mind2en tudjuk, hogy átnézel rajta, úgyhogy ezt a részt ugorjuk.
Esőben szar motorozni, ez tény, csúszik az út, és baxhatod az akármekkora plexidet, ha a szemből jövő kamion beterít oldalról 😂
Bogárszar, az bizony gond, meg a kényelmes Cordura is rosszabb komfortú, mint a passzos bűr, de itt mérlegelni kell, mi a fontosabb az egyénnek.
A súly valóban gond... ha szélvédelem kell, meg dobozok, az masszívabb felépítményt is jelet, ami miatt még több lesz a súly... ördögi kör.
Csak ezért nem cseréltem motort, mert én se tudok dönteni. Soxor eszembe jut, hogy élveznék egy könnyű nakedet, akár csak 50-60 lóval is, de akkor megint előjönne a pakolás probléma, meg a szarvá ázás idom nélkül 😅
Jól belegondolva, a legjobb lenne egy 40-es supermotó, bőr ruha, motort tréleren vinni, és 150 km-es körön belül csillagtúrázni. Talán egyszer így csinálom majd, ha öreg leszek 😁
A környéken motorozni jó a naked, de több országon keresztüli túrára (napi több száz km-en) már kissé megterhelő, ha esik az eső vagy hidegebb van.
A karcos és a tiszta új plexin sem nézünk át, hanem épp felette kell nézni. Az esőben motorozás egy valóban védő idomos, nagy plexis túragépen egyáltalán nem problémás, látszik hogy még nem próbáltad. (még a sisak plexim sem szokott vizes lenni kisebb esőben --120 alatt le sem mindig kell csukni -- a vállam is csak egy kicsit)
Az tény, hogy szabadabb (és jobb) érzés csak ülni nyáron a szélben egy nakeden, még ha deréktól felfelé tiszta bogársz&r is az ember egy hosszabb túra során.
Nekem is egy erős, jó szélvédelmű gép lenne jó, ami nem több 240-250 kilónál. (és nem úgy állnak rajta a dobozok, mintha a kisgyerek vette volna fel az apja ruháit)
Hát akkor rajta, csapj le rá! 😁 Ebből a fajta dízelből kiégett pár...