Közben jelentkeztem és valami csoda folytán befogadtak 😁 de ezt a motort pont nem láttam... elbaszott árak vannak, az biztos, 10 év és 100 ekm feletti motorokért simán 4 milliókat kérnek.
Azért ahhoz a régi gtr-hez képest egy fullosan felszerelt utolsó éves 1100rt is modern az injektorral, ABS-szel, fokozatkijelzővel, tökéletes futóművel
Jó, felfogtam, hogy te nem akarsz túraendurót, de igazából az a motor csak példa volt a korszerűre.
Ha a 28 éves GTR helyett veszel egy 14 éves GTR-t, azt én nem tartom nagy előrelépésnek (meg tekintve a világ létező motor állományát, túl nagy fantáziának se) hipp-hopp elrepül néhány év, és megint egy 18-20 éves motoron fogsz ülni 😁 és igen, tulajdonképpen az se korszerű már most se.
Nekem ehhez google kellett 😁
Nem kérdés, meggyőződésem, hogy a filozófus és az elmebeteg között a vékony a határvonal... a kérdés az, melyikünk az oroszlán?
Épp az előbb írtam, hogy én vagyok a hülye... (szerintem ezeket olvasva Csövi rendkívül jól szórakozik) de látom, hogy minden áron meg akarsz menteni saját magamtól.
"előre kéne lépni a jelenbe. Azok közül kell választani, amik léteznek." Lesarkítod a dolgot arra, hogy vagy veszek egy modern új gépet, vagy marad a mostani, de itt nem erről van szó.
Az volt a felvetés hogy itt ez a kínai Vodzsi, amiről már írtam, hogy elhiszem hogy jó, csak egyrészt nem annyira akarok túraendurót, másrészt ez a modern, rovarvilág-alien kinézet nekem baromira nem fekszik. (és ma meg már szinte mindegyik ilyen)
De az hogy ilyet nem akarok, az miért jelenti nálad egyből azt, hogy egy pl. 2012-es körüli gép nem férne bele a képletbe? (nem 20 éves)
Ez a rendőr boxer pl. 2019-es, csak szemből ne lássam, mert a Predátortól is szívbajt kaptam gyerekkoromban. (de attól még biztos hogy baromi jó gép és még az is benne van, hogy meg is nézném) Az elődje nekem sokkal elfogadhatóbb, bár a szép nálam nem ilyen. Itt volt a GTR1400 (csak elvitték) az pl. szerintem jól néz ki és arra sem annyira mondhatod egy őskövület.
Az ETZ-n a lánc viszonylag hosszú élettartamú komponens volt. Nem azért mert olyan sokáig tartott hanem mert a motor előbb ment tönkre mint a lánc...
Kuplung lepörgés, váltó léptetővilla, stb.
Tulajdonképp igen, változtatni kéne az ízléseden... mert pl. hiába teccik a T-Ford, olyat se tucc venni 🤣 - vagy ha mégis, és mehetsz is vele, csak le kell mondanod egy csomó dologról, és az emberek is furán fognak rád nézni a Teszkó előtt, meg azért elég soká fogsz vele az Adriára leérni.
Szóval amit már mondam 100x, előre kéne lépni a jelenbe. Azok közül kell választani, amik léteznek. Ha egyik se tecc, akkor a hiba az Ön készülékében van, és egy lehetőség van: marad a bordó szörny - mert az teccik. Amúgy biztos vagyok benne, hogy több olyan motor van, ami minden jellemzőjében jobb, mint a bordó, és korszerű - de neked egyik se teccik.
"...meghaladta őket az idő, szépségben is, műszaki tartalomban is..."
Tehát akkor azért változtassak az ízlésemen, és a szempontjaimon, mert ez ma már nem trendi? (de utálom ezt a szót)
Ha nekem a GTR ronda lenne, akkor meg sem vettem volna. (erre remek példa a az első DL650, ami ingyen sem kéne, annyira taszít) De tovább megyek, ha közben mégis így látnám, akkor már rég nem lenne meg.
Sokadszorra jövök rá, hogy én vagyok a hülye, hogy egyáltalán beszélek arról, hogy én mit gondolok ezekről a dolgokról. (motorválasztási szempontok, milyen elképzelés van erről a fejemben, vagy egyáltalán miért csinálom ezt az egész motorozós dolgot)
Erre hivatkoznak pedig. Ha a lánc tokozva van, akkor egy láncszakadás esetén össze tud gabalyodni a lánc a tokon belül, letépi, megszorul, megakasztja a hátsó kereket oszt megdöglesz.
Két meglátásom van... Egy: megnézném, ahogy egy ilyen ETZ szerű, műanyag lánckeréktok vagy gumi láncalagút egyben marad és megakaszt egy 110-zel haladó 200 kilós motort, amikor egy jóféle 530-as lánc "leengedi a haját és pogozni kezd". Másfelől a tokozatlan lánc is tud nagyon érdekes és veszélyes dolgokat művelni, ha elszakad. Röviden, én asszem veled vagyok egy véleményen - ha lenne akarat, lenne megoldás is.
Évekig használtam Simsont, ETZ-t... azt se tudtam, milyen lánc volt rajtuk, sose kellett vele foglalkozni... a por meg a víz-sár biztos nem használ a láncnak, amúgy meg sose menne szét.
Ne legyél már szőke plázapicsa... jáj, neeeemteccik a szíííne... 😁 Legyünk őszinték, a mostani motorod is ronda, meg az enyém se egy szépség 🤣 de jól működtek, meg működnek ma is. Ennek ellenére meghaladta őket az idő, szépségben is, műszaki tartalomban is.
Olyasmire gondolok, amit Ádi is pedzegetett: holttér figyelő, korszerű ABS, kamera, navigáció, meg úgy egyébként a forma is számít (na jó, spec. neked tudom nem tecc egyik se, ami 20 évnél fiatalabb 🤔)
Gondolom szarabb ellenőrizni, meg ha szakadt a lánc, szétrúgta a láncbúrát és az okozhatna balesetet.
Ádi hogy megőszült...meg szélesebb is, mint volt. 🙀
https://www.facebook.com/share/p/16ek8U1QZV/?mibextid=wwXIfr
Ha a 28 éves GTR helyett veszel egy 14 éves GTR-t, azt én nem tartom nagy előrelépésnek (meg tekintve a világ létező motor állományát, túl nagy fantáziának se) hipp-hopp elrepül néhány év, és megint egy 18-20 éves motoron fogsz ülni 😁 és igen, tulajdonképpen az se korszerű már most se.
Nem kérdés, meggyőződésem, hogy a filozófus és az elmebeteg között a vékony a határvonal... a kérdés az, melyikünk az oroszlán?
"előre kéne lépni a jelenbe. Azok közül kell választani, amik léteznek." Lesarkítod a dolgot arra, hogy vagy veszek egy modern új gépet, vagy marad a mostani, de itt nem erről van szó.
Az volt a felvetés hogy itt ez a kínai Vodzsi, amiről már írtam, hogy elhiszem hogy jó, csak egyrészt nem annyira akarok túraendurót, másrészt ez a modern, rovarvilág-alien kinézet nekem baromira nem fekszik. (és ma meg már szinte mindegyik ilyen)
De az hogy ilyet nem akarok, az miért jelenti nálad egyből azt, hogy egy pl. 2012-es körüli gép nem férne bele a képletbe? (nem 20 éves)
Ez a rendőr boxer pl. 2019-es, csak szemből ne lássam, mert a Predátortól is szívbajt kaptam gyerekkoromban. (de attól még biztos hogy baromi jó gép és még az is benne van, hogy meg is nézném) Az elődje nekem sokkal elfogadhatóbb, bár a szép nálam nem ilyen. Itt volt a GTR1400 (csak elvitték) az pl. szerintem jól néz ki és arra sem annyira mondhatod egy őskövület.
A több meg... csak simán ismerős.
Kuplung lepörgés, váltó léptetővilla, stb.
Szóval amit már mondam 100x, előre kéne lépni a jelenbe. Azok közül kell választani, amik léteznek. Ha egyik se tecc, akkor a hiba az Ön készülékében van, és egy lehetőség van: marad a bordó szörny - mert az teccik. Amúgy biztos vagyok benne, hogy több olyan motor van, ami minden jellemzőjében jobb, mint a bordó, és korszerű - de neked egyik se teccik.
Tehát akkor azért változtassak az ízlésemen, és a szempontjaimon, mert ez ma már nem trendi? (de utálom ezt a szót)
Ha nekem a GTR ronda lenne, akkor meg sem vettem volna. (erre remek példa a az első DL650, ami ingyen sem kéne, annyira taszít) De tovább megyek, ha közben mégis így látnám, akkor már rég nem lenne meg.
Sokadszorra jövök rá, hogy én vagyok a hülye, hogy egyáltalán beszélek arról, hogy én mit gondolok ezekről a dolgokról. (motorválasztási szempontok, milyen elképzelés van erről a fejemben, vagy egyáltalán miért csinálom ezt az egész motorozós dolgot)
Két meglátásom van... Egy: megnézném, ahogy egy ilyen ETZ szerű, műanyag lánckeréktok vagy gumi láncalagút egyben marad és megakaszt egy 110-zel haladó 200 kilós motort, amikor egy jóféle 530-as lánc "leengedi a haját és pogozni kezd". Másfelől a tokozatlan lánc is tud nagyon érdekes és veszélyes dolgokat művelni, ha elszakad. Röviden, én asszem veled vagyok egy véleményen - ha lenne akarat, lenne megoldás is.
Olyasmire gondolok, amit Ádi is pedzegetett: holttér figyelő, korszerű ABS, kamera, navigáció, meg úgy egyébként a forma is számít (na jó, spec. neked tudom nem tecc egyik se, ami 20 évnél fiatalabb 🤔)
Ádi hogy megőszült...meg szélesebb is, mint volt. 🙀