Hmm. A karbival tudtam, hogy gondok vannak, de ehhez már kevés voltam. Az még csak-csak, hogy víz volt a tankba, de hogy hogy a picsába jutott át a sok szűrőn keresztül a karbikba ez számomra is rejtély tényleg.
No problemo. Pár kézben megfordult már. Majd meglátom hogy hogy viselkedik, aztán ha kell akkor módosítok. (bár van egy olyan érzésem hogy pár hetet elbaszok amíg megtalálom a víz-benzin keverékhez a legjobb beállítást )
A keverékcsavarok 4,5 fordulatra vannak kitekerve. 3 a doksi szerint.
Jó, legyen használt motor és korrigáljon rajta még fél fordulatot kifelé, de basszus 1,5-et?
A karburátor fúvókái és beállítási értékei köszönő viszonyban sincsenek a dokumentációval. (a két belső henger főfúvókája a nagyobb /mikuni 92,5 vagy 97,5 nem igazán kivehető/ a két szélső meg kisebb /kisipari 90/ pont fordítva mint kellene)
Megyek motort szerelni.
(Nem az Fzr-t rosszindulatúak)
De korán keltél papa.
Mi a következő feladat?
Jó, legyen használt motor és korrigáljon rajta még fél fordulatot kifelé, de basszus 1,5-et?