Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bakosi én a zöldhöz beszereztem már egy blokkot tartalékba,fórumtársunktól(totálkárra törte a motort,vannak róla képek fent).8ezer km. van benne .
Baszki!
Úgy van.
"persze hogy törödöm a cucaimal meg nem árulok szarokat!
de én nem megyek ez ezen a hejesirás javiton! "

Nem jobb.
nincsenmárpáv
Nekem egy thunderace Okm -es blokkot adjon valaki max 50 ezerért azt elteném a sarokba csomagolval szerintem nekem már megoldodna a további alkatrész gondom amig sportal motorozom
" mint régen a ladákba " (18 évesen ilyet mondani )
21, vagy két év Akorl
Nitro,kell hozzá távtartó vagy simán felcuppan?Igy kép alapján nem tudom eldönteni.
Én fórumtársi áron akár most adok neked egyet (hibátlan!) 20e-ért, Na?
" haverom megcsinálja a szelephézegálitást "
Egyesben testvér egyesben. (az enyém a hosszabb áttétellel 140-et ment)
"FZR-nek szokása, hogy a kettest kidobálja"
Nem szeretem ismételni magam tehát csak így egyszerűen:
mert nem tudok ! fáj a bendöm
Mé nem alszotok már?
az jó kis munka de legalább összevissza lehet vagdosni (elsö fázisban)
na ez az a betét is drága hozzá jó lesz nekem igy is , most elöször tárcsát kellene cserélnem az fontosabb
Felborult a kocsiba.
Nem volt a 6 dugósnak semmi baja. Az yzf 750 elég jól teljesített vele.
Egy baja volt az ára. Ma is jóval drágább bele a betét mint egy R1-be.
Az r1 fék elég best price-os. Mint tudjuk egy anyagból van cnc-ve az egész nyereg.
Nitro,a lyuktávolság lehet hogy a 2003-as R1-ig egyforma,mégsem hinném hogy fel lehet tenni a 98-2003 R1 féknyergét.Mégpedig azért,mert más szögben áll az R1 felfogatása.Az alsó dugattyú a f.tárcsa szélét harapná .
Valószinü hogy nem válhatott be a 6dugós,mert az R1-t is 4dugóssal gyártották egészen 2006-ig.
és az a fej kereklámpás és abba szeretnéd a trapézt?