aha értem. akkor gumidugó ki az anyát visszalazítom a csavart be teljesen majd egy kicsit ki anya visszahúz és kész? (de nem kifele kéne inkább állítani hogy jobban kiemeljen? nem okoskodásból kérdem.
Mondtad szóljak: Kawasaki KZ 700 81- valahanyas, 1-2-3 talán magyar papíros, tulajtól, forgalomból ideiglenesen kivonva, felújításra szorulóan, nagyon kis pénz, nagy szerencse alapon nem érdekel? képek max hétfőn...
Van a lánckerékfedélen egy fekete gumidugó azt veszed ki és az alatt lesz amit keresel. Amit te mondasz azzal nem állítasz semmit, ott csak bemegy a bovden a fedél alá és ott támaszkodik fel a bovdenház.(ha az ott menetes lenne akkor ugyanazt érnéd el a tekergetésével mint fenn a karnál azaz a bovden feszességét állítanád)
Adiig tekered be a csavart amíg fel nem ütközik a nyomólapon(azaz már a rugók ellenében kezdenéd nyomni)onnan egy kicsit (negyed fordulat) visszalazítani és lerögzíteni. A bovdenfeszességet meg a karnál kell beállítani, holtjáték meg egy "kicsi" legyen (2-3mm).
hülye kérdés de a kuplungon ott az első lánckerék elé bemenő bovdenen tudok állítani?ha kifelé tekerem akkor ugye jobban kiemelne? holtjátékot meg a kormánycsutkánál állítok?ja és mennyi az ideális holtjáték a karnál?
mérd majd meg légyszíves mert lehet hogy érdekelne ha szélesebb lenne a gyárinál.az a baj hogy keskeny a mostani és általában a könyökeim látom a mögöttem lévők helyett.
A csavar kb 8-as (7egész valamennyi)
Jó estét mindenkinek.