Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a gáz hogy fingod nincs az egészről, és mégis habzik a szád
Azért bosszantó nem? Annyira gáz!
Fúú de kemény vagy ma Sanyi!
Én meg úgy gondolom,hogy Ők szolgáltatnak,és Én vagyok a vevő,megrendelő és ha már egyszer otthagyom akkor csinálja is meg.
Ne akkor borzongjon amikor már bevállalta a javítást!

És akkor is egy nagy PARASZT az ilyen!
nono

Tévedésben vagy, nem szervizről van szó, és megteheti azt is hogy nem vállal el akármit.

Te nem ismered sem a delikvenst, sem a szerelőt, úgy hogy a helyedben óvatosabban fogalmaznék.
Ja!
Sziasztok!
Ezt a köcsög hozzáállást! Akkor menjen a jó büdös picsába ez a majom! Úgy basznák ki egy valamire való műhelyből,hogy lába sem érné a földet.

Szilveszterék még senkit nem küldtek el.
Morgen!
Róla ezt nem tudom elhinni.
Kosárból rakott össze egy FZX750-et, ért hozzá az tuti.

A haverjáról annál inkább, aki tényleg a helyi Yamahánál szerelő.
Egyszerűen lusták voltak nekiállni, meg tele a garázs a motorokkal.
Ez valószínűleg jobb üzlet mint a szelephézag állítás.

Vagy csak nem voltál neki szimpatikus.
Gyufa sincs rászorulva arra hogy boldog boldogtalannak csinálja a motorját.
Bazzeg de szép motor, nem eladó véletlenül?

Corsába beférne vajon?
Tépek tv-zni, csillagászos műsor van a Nat. Geo-n.
Kicsit fosok hogy belenyúltak a vezérlésbe is,de még nem néztem utána a vezérlés beállításnak
igen.
Benzin van szikra is,de nekem nagyon haloványnak tűnik a szikra,első körben önindítót csréltem,mert már alig hajtott.
Hűtő le és ott is van. (csak akarni kell)
Igen, ki kell venni a v.láncfeszítőt és a v.tengelyeket is.
(exup?)
Az automata feszítőt ki kell venni,gondolom én hogy a vez tengely fogaskereket lelazíthassam,mert biztos hogy az egyik szelepet kitartja,habár még ne mértem hézagot,de a torokba nézve hallani és látni hogy sziszeg mellette a benzin,ja amúgy FZR 1000-t vettem,de nem idul be,holnap mérek kompressziót,akkor már többet látok
mindketten hozzáfértek, pedig szegény macsek kis mancsai nem is igazán ehhez vannak kitalálva.

Szevasztok !
Sziasztok most én is ilyen gondban vagyok,szelephézagot kéne állítanom,de lapkásat még ne csináltam,ahogy elnézem a vez.mű tengelyt is meg kell bontani,ha cserélni kell lapkát?
Ez már egy sokat idézett kép amin macskám irányításával éppen szelephézag ellenőrzést végzek Gyulánk 500-asán. Rejtélyes módon mindketten hozzáférünk a teljes vezérműhöz. (a 250-es ugyanez)
Egy 8-as, 10-es crovafej, egy villáskulcs a generátor anyájára körbeforgatni a főtengelyt, egy nyomatékkulcs és egy hézagmérő kell hozzá, na meg a táblázat a dokumentációból a hézagoló betétekhez.
Ha ehhez nincs "műszere" akkor ott ne akarj semmit javíttatni.
Lóf.szt kell levenni. Be is qrna!
Tőlem se kért pénzt (szerencsére). Csak nem értem, ha már csinált ilyet más motoron, ezen miért nem tudta beállítani?
Sőt állítólag egy másik szerelővel együtt csinálta (aki szervizben dolgozik), de ő se tudta. Azt mondta, hogy le kell venni a hengerfejet és csak úgy lehet, de neki nincs hozzá megfelelő műszere.
Levette azt is úgy tudom, de nem értem, hogy mi volt pontosan a problémája... Pécsre nem akartam, mégis 80km, de úgy látszik kénytelen leszek.

emre: Gyufáhozt vittem.