Basztál átugrani mikor nem is arra voltam bazze. Megyeri hídnál voltam meg békáson meg időre mentem újpestre meg a zsídógeci felvonulás miatt késtem is
De aztán rajta is marad!Amikor még versenyeztem a kocsival,a bukócsövet lejárt szavatosságú okker Neoluxxal kentem le,lecsiszoltam ugyan,de még rozsdás maradt a cső,úgy feltapadt rá,jobban bírta mint a kocsi gyári festése.
nekemmeg, ahogy jöttem az M0-án tegnap, elkezdett világítani az olajlámpa menet közben leállítottam, újraindítottam, és egy darabig nem csinálta. aztán ahogy beértem a városba, alacsonyabb fordulaton nem volt semmi, majd mikor direkt kettesben mentem 5ezres fordulat körül, fél perc után megint előjött. Lehet, h ahogy kevesebb az olaj, nem folyik vissza elég magas fordulaton alulra, és úgy érzi kevés van?
Nem engedtem a gázon és vissza lassultam 150re és akkor megnyugodott de valahogy furcsa ezzel a gumival mikor kicsit mozdítasz a kormányon akkor olyan mintha kanyarvadász üzemmódra lenne beállítva a motor magától aláfordítja a kereket
A körúton belül ált. 400/óra szgk. További szépség, hogy a régi automaták nem fogadnak se papírpénzt, se kártyát, úgyhogy legyen nálad 1-2000 Ft-nyi érme Az SMS-t nem tudom, állítólag az műxik.
link
Bátor voltál,hogy így összetákolva neki mertél szaladni a 42km-nek!