De:
Aki régóta foglalkozik motorokkal (mint pl:én) annál előfordul mindenféle megmaradt alkatrész a régebbi vasakból és mivel kidobni nem szoktam semmit ezért általában érdemes turkálni a maradék között mielőtt vásárolni indul az ember.
Így tettem most is és a kezembe akadt a gumialkatrészes dobozban vagy 4 db gumikarmantyú, ami ránézésre a megszólalásig hasonlított arra amit kivettem. Tolómérőt alkalmazva megállapítottam hogy ez TÖK ugyanakkora mint amit kivettem, így simán beépítettem és teljesen jó lett.
Azt persze nem mondtam hogy még mindig beleszaladok itt-ott pár kiszaggatott menetbe, szóval a menetfúrót és a metszőt csak akkor kell elrakni ha mindennel kész leszek.
Ja, infó: hajtépés terhe mellett ki kellett cserélnem az egyik e.féknyeregben a gumikarmantyúkat. (gondolom mindenki tudja hogy milyen áron van EGY féknyereghez)
A fékdugattyúk átmérője 32mm, pont mint a Genesis első nyergeiben, tehát logikus hogy milyen kellett hozzá.
Nem áll úgy.
Kell még rá: a szélvédő, bukócsövek, az antenna kábelét meg kell hosszabbítani, felsavazni az akksit, megnézni hogy a fordszámmérő miért mutat hülyeséget(eddig jó volt), e.sárvédő, karb.beállítás, hűtővíz feltöltés és még pár apróság.
Tegnap volt az a stádium hogy hallanom kell a hangját mert különben hagyom a p.csába za egészet annyira régóta készül. Löktem az üres tankba 4,8L benzint, olajat, a hűtőbe meg sótlan vizet meg hűtőtisztítót.
Andi ex-akksija volt benne villamosilag kötözgetni(esélytelen volt hogy elindítsa) és erre kötöttem egy autóakksit a tescos bikakábellel (ami köztudottan sz.rt sem ér) és így sikerült nagy nehezen beindítani.(a kábel melegszik mint a barom de az elektronok nem nagyon mentek át rajta)
Beröffent és tök szépen járt, van alapjárata, veszi a lapot meg minden pedig be sincs állítva sehogy (atomjaira volt szedve az egész karbirendszer) járattam vagy 15 percig (szépen be és kikapcsol az FZR ventilátor ) hogy kimossa rendesen a hűtőtisztító folyadék, épp azon gondolkoztam hogy ennyi elég lesz és leállítom mikor elkezdett csattogni-zörögni mint egy cséplőgép és szinte majdnem leállt. (b@sszameg nem megy egy vagy két henger, mi a qrrva Isten f@sza van? )
Jár, de tök sz@rul.
Karburátor? Gyújtás?
Mindegy hagytam a p.csába mert már este volt és mentem az asszonyért. (mondtam neki a kocsiban hogy lehetőleg ne szóljon hozzám )
Egész végig az járt a fejemben hogy mi a qrrva Isten f@sza lehet amikor biztos hogy mindent jól csináltam.
Hazaérve csak nem hagyott nyugodni a dolog (este 11 körül volt) és kivettem az új gyertyákat de persze azt láttam amit ilyenkor ezeken lehet: semmit.
Benzin van benne, az nem lehet de azért belevilágítottam a tankba, hátha kevés volt a tök üres tankba ennyi nafta. Persze ott vigyorgott rám a benzin ahogy kell. Nézegetem a tankban a csövet (ez nem olyan mint az FZR-é) hanem két hosszú rézcső ágazik el a csaptól és mivel meredeken lejt a tank alja így meg is oldották a tartalék kérdését. (nyitott állás csővége fent, tartaléké lent a tank legalján).
Nézem hogy a felső cső végén a drótszűrőt (úgy néz ki mint nagyanyáink fém teaszűrője, nagyon röhögtem volna ha nem b@szott volna szét az ideg) csak félig lepi el a benzin de sajna a tartalék csöve nyakig áll a benzinben.
És ha át van cserélve a csapon a két cső? (persze látom ez hogy hülyeség mert fel vannak forrasztva a tank belsejében) de mindegy, rá egy gumicsövet a csapra és belefújok!
Tekerem tartalékra a csapot és fújok: semmi csak levegő megy! (hoppá )
Áttekerem ON-ra és fújok: bugyborékolás. (hoppá x2+WTF? )
Nézem a csapot: B@sszameg! A kar végét néztem a RES felirathoz de a nyíl meg pont az ellenkező irányba mutat!
Azaz valójában ON állásban járattam és onnan elfogyott a benzin, azért járt ilyen sz@rul!
Így már tudtam aludni.
Zsolti! Nem jártál véletlenül tegnap (vasárnap) Solt és Kecskemét felé vezető 52-es úton, úgy este 7 körül? Mintha téged láttalak volna .
Persze nem biztos.
És a váltót sarokkal kell rugdosni, mi? Málta különben, nem Ausztrália, de az se lenne rossz... de amíg van közelebb is, mijafaxnak menjünk olyan messze, 1 nap repülve
Motoron szar lehet, hogy a másik oldalon van az indexkapcsoló meg a gáz, lábfék és a váltó is fel van cserélve...De Ausztrália jó lehet oda elmennék én is.
Aki régóta foglalkozik motorokkal (mint pl:én) annál előfordul mindenféle megmaradt alkatrész a régebbi vasakból és mivel kidobni nem szoktam semmit ezért általában érdemes turkálni a maradék között mielőtt vásárolni indul az ember.
Így tettem most is és a kezembe akadt a gumialkatrészes dobozban vagy 4 db gumikarmantyú, ami ránézésre a megszólalásig hasonlított arra amit kivettem. Tolómérőt alkalmazva megállapítottam hogy ez TÖK ugyanakkora mint amit kivettem, így simán beépítettem és teljesen jó lett.
Ja, infó: hajtépés terhe mellett ki kellett cserélnem az egyik e.féknyeregben a gumikarmantyúkat. (gondolom mindenki tudja hogy milyen áron van EGY féknyereghez)
A fékdugattyúk átmérője 32mm, pont mint a Genesis első nyergeiben, tehát logikus hogy milyen kellett hozzá.
Kell még rá: a szélvédő, bukócsövek, az antenna kábelét meg kell hosszabbítani, felsavazni az akksit, megnézni hogy a fordszámmérő miért mutat hülyeséget(eddig jó volt), e.sárvédő, karb.beállítás, hűtővíz feltöltés és még pár apróság.
Tegnap volt az a stádium hogy hallanom kell a hangját mert különben hagyom a p.csába za egészet annyira régóta készül. Löktem az üres tankba 4,8L benzint, olajat, a hűtőbe meg sótlan vizet meg hűtőtisztítót.
Andi ex-akksija volt benne villamosilag kötözgetni(esélytelen volt hogy elindítsa) és erre kötöttem egy autóakksit a tescos bikakábellel (ami köztudottan sz.rt sem ér) és így sikerült nagy nehezen beindítani.(a kábel melegszik mint a barom de az elektronok nem nagyon mentek át rajta)
Beröffent és tök szépen járt, van alapjárata, veszi a lapot meg minden pedig be sincs állítva sehogy (atomjaira volt szedve az egész karbirendszer) járattam vagy 15 percig (szépen be és kikapcsol az FZR ventilátor
Jár, de tök sz@rul.
Karburátor? Gyújtás?
Mindegy hagytam a p.csába mert már este volt és mentem az asszonyért. (mondtam neki a kocsiban hogy lehetőleg ne szóljon hozzám
Egész végig az járt a fejemben hogy mi a qrrva Isten f@sza lehet amikor biztos hogy mindent jól csináltam.
Hazaérve csak nem hagyott nyugodni a dolog (este 11 körül volt) és kivettem az új gyertyákat de persze azt láttam amit ilyenkor ezeken lehet: semmit.
Benzin van benne, az nem lehet de azért belevilágítottam a tankba, hátha kevés volt a tök üres tankba ennyi nafta. Persze ott vigyorgott rám a benzin ahogy kell. Nézegetem a tankban a csövet (ez nem olyan mint az FZR-é) hanem két hosszú rézcső ágazik el a csaptól és mivel meredeken lejt a tank alja így meg is oldották a tartalék kérdését. (nyitott állás csővége fent, tartaléké lent a tank legalján).
Nézem hogy a felső cső végén a drótszűrőt (úgy néz ki mint nagyanyáink fém teaszűrője, nagyon röhögtem volna ha nem b@szott volna szét az ideg) csak félig lepi el a benzin de sajna a tartalék csöve nyakig áll a benzinben.
És ha át van cserélve a csapon a két cső?
Tekerem tartalékra a csapot és fújok: semmi csak levegő megy! (hoppá
Áttekerem ON-ra és fújok: bugyborékolás. (hoppá x2+WTF?
Nézem a csapot: B@sszameg! A kar végét néztem a RES felirathoz de a nyíl meg pont az ellenkező irányba mutat!
Azaz valójában ON állásban járattam és onnan elfogyott a benzin, azért járt ilyen sz@rul!
Így már tudtam aludni.
Zsolti! Nem jártál véletlenül tegnap (vasárnap) Solt és Kecskemét felé vezető 52-es úton, úgy este 7 körül? Mintha téged láttalak volna .
Persze nem biztos.
http://youtu.be/DkVyTVM-gfE