Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sugomotorsnál próbáld!A váznyak nem mozdult el,mert ha igen kár az egésszel foglalkozni,250-ért műszakis idomos rendben lévő gépet kapsz.
Ukrán elfelejtett indexelni...! :S
ez csúnyát kapott a sorstól
ehhez nincs sajna 88hoz van amin nincs betöltő nyílás
Köszi a tippet. Szerintem is a fémfékcső meg a jó fékbetét meg az új olaj elég lesz kezdetnek. Én se szeretem az ilyen átalakításokat. A fék meg főleg nem játék...
Meg egyebek...CSAK reális áron!
bocsi! 1989-hez
Szia évjárat? sima vagy exup?
Sziasztok! FZR1000-hez keresnék hűtőt, meg egy pár foggal nagyobb hátsó lánckereket! :D
Ha a tárcsád jó /elég vastag,nem hullámos/ az alsó és felső munkahengerek jók , próbáld meg a fém fékcsövet,/ a felső munkah,-től menjen mind a kettő le az alsóhoz/meg a szinter betétet /van belőle versenykivitel is/,uj fékolaj,tutira lelégtelenítve/határozott kemény nyomáspont/szerintem jónak kell lennie közutra,és elsőre ez a legolcsóbb is. Én ezeket a házilag barkácsolt átalakításokat biztonsági alkatrészeknél nem javasolnám közutra / pályára az más/
Éjfél körül megérdemelne 1 telefont
szépjóestéket
Szia! Villaszár csere nélkül nem lehetne megoldani szerinted a négydugattyús felrakását? Maratnék valami adapert a felfogatáshoz. Úgy hallottam hogy supermotová alakításnál is szoktak ilyet csinálni.
Hali
Érdekelne a csere.

De a csajok maradhatnak
Kimentem crossozni egy kicsit, a föld felső 1-2 cm-e meg van olvadva,alatta fagyott,olyan mintha meg volna kenve szappannal még 3-ba is elforog a hátsó kerék,pedig jó a gumi! Mondjuk sarasnak nyakig saras lettem ezt nagyon utálom benne,de ez a kis csapatás ilyenkor télen nagyon király!
Nagyobb tradíciója van annak, mint a forma-1 nek vagy a motogp-nek.
Ezek a versenyek állnak legközelebb a közuti motorozáshoz,ezt a versenyt megnézte élőben Rossi azt meg se tudott szólalni.
Az ottaniak már rutinosak ebbe nem az első versenyük, ott még a kutyákat meg az összes állatot elzárják ilyenkor.
A motorosokra minden verseny életveszély,a néző ha meg normális oda álljon ahol nincs közvetlenül veszélyben / kanyar belső ivek stb../ezekhez a versenyekhez kemény férfiak kellenek az biztos,olyan mint autoban a rally,akinek nem tetszik az ne nézze.
a butaság legteteje az ilyen verseny. Nem értem miért engedélyezik ezt. Nem csak motorosra közvetlen életveszély, hanem a nézőkre, családokra, gyerekekre stb.
Ezt már kifejtettem egy párszor hogy ezek már tulmennek az egészséges bátorságon inkább már vakmerőek,lesz ami lesz alapon huzzák,meg pl. az utszélén állva kurva nagy tempo már a 180 km/h is.Napokon keresztül edzések vannak,a pálya azért zárt/nem jöhet szemböl senki,nem lehet az uton akadály,néhol van szalmabála /de igy is egy kicsit őrültnek kell lenni ekkora tempohoz.