Köszi a tippet. Szerintem is a fémfékcső meg a jó fékbetét meg az új olaj elég lesz kezdetnek. Én se szeretem az ilyen átalakításokat. A fék meg főleg nem játék...
Ha a tárcsád jó /elég vastag,nem hullámos/ az alsó és felső munkahengerek jók , próbáld meg a fém fékcsövet,/ a felső munkah,-től menjen mind a kettő le az alsóhoz/meg a szinter betétet /van belőle versenykivitel is/,uj fékolaj,tutira lelégtelenítve/határozott kemény nyomáspont/szerintem jónak kell lennie közutra,és elsőre ez a legolcsóbb is. Én ezeket a házilag barkácsolt átalakításokat biztonsági alkatrészeknél nem javasolnám közutra / pályára az más/
Szia! Villaszár csere nélkül nem lehetne megoldani szerinted a négydugattyús felrakását? Maratnék valami adapert a felfogatáshoz. Úgy hallottam hogy supermotová alakításnál is szoktak ilyet csinálni.
Kimentem crossozni egy kicsit, a föld felső 1-2 cm-e meg van olvadva,alatta fagyott,olyan mintha meg volna kenve szappannal még 3-ba is elforog a hátsó kerék,pedig jó a gumi! Mondjuk sarasnak nyakig saras lettem ezt nagyon utálom benne,de ez a kis csapatás ilyenkor télen nagyon király!
A motorosokra minden verseny életveszély,a néző ha meg normális oda álljon ahol nincs közvetlenül veszélyben / kanyar belső ivek stb../ezekhez a versenyekhez kemény férfiak kellenek az biztos,olyan mint autoban a rally,akinek nem tetszik az ne nézze.
a butaság legteteje az ilyen verseny. Nem értem miért engedélyezik ezt. Nem csak motorosra közvetlen életveszély, hanem a nézőkre, családokra, gyerekekre stb.
Ezt már kifejtettem egy párszor hogy ezek már tulmennek az egészséges bátorságon inkább már vakmerőek,lesz ami lesz alapon huzzák,meg pl. az utszélén állva kurva nagy tempo már a 180 km/h is.Napokon keresztül edzések vannak,a pálya azért zárt/nem jöhet szemböl senki,nem lehet az uton akadály,néhol van szalmabála /de igy is egy kicsit őrültnek kell lenni ekkora tempohoz.
http://www.jofogas.hu/hajdu_bi...
Érdekelne a csere.
De a csajok maradhatnak
http://youtu.be/lcvvzBBpZnA