Épp minap beszéltem egy barátommal, nyáron volt kint Németországban egy házat újítottak fel. Szétbontottak minden szart, természetesen a sittet is szelektíven 3 konténerbe. Külön lettek gyűjtve a faanyagok is. Egyszer csak előkerült a szomszéd török betelepült vendégmunkás aki már őslakosnak számít mert legalább harmadik generációs, őshazájában még nem is járt és elkérte a faanyagot tüzelőnek, hogy jó lesz télen a kályhába. De ami már lakkozva, festve volt azt nem vitte el, mert azt nem lehet elégetni, szennyezi a környezetet...no komment.
Ááá, lószarral sem foglalkoztak itt. Sem a kenés, sem a kompressziócsökkentés, sem egy csomó minden nincs itt kialakítva.
Ez kb annyi volt hogy tegyünk rá egy traktorturbót, jó is lesz az a blokk tetején mert így érvényesül a Ram-Air effekt is és másrészt a többi csíra is látja hogy itt nem mindennapi tudomány van a gépteremben.
Tudom, vannak nyomás alatti karbik, ahogy mondod, de azokkal is volt gond, emléxem... aztán jött a befecsi, gond elmúlt
Különben a gép általános kiviteléből ítélve nem hiszem, hogy a srác foglalkozott ilyen apróságokkal Ha ez működne, a Zsiga kb. 10 mp után rúgná le a hengerfejet ekkora töltéstől
Lehet nyomás alatt ha az úszóház nyomása is ki van egyenlítve.
Pl az FZR karbik hátsó tölcsérén van egy furat amiben nincs fúvóka, azon keresztül ugyanakkora lenne a nyomás az úszóházban mint a szívócsőben.
Az viszont megeshet hogy ezeken a dupla Dellortókon ez (még) nem megoldott.
Nincs is hideg, +5 van, én is kint voltam, arrébb raktam a motorokat, meg pakolásztam a garázsban, mert szokás szerint pont az asszony autója már nem fér be van bent 4 motor, 4 bicigli, meg a műhelyem
Úristen!
Ilyen az amikor egy műszaki analfabéta komolyan elhiszi hogy ilyet ő is tud csinálni. Ez a főmérnök komolyan kiszámíthatta hogy azt a bazinagy csigát tényleg meg fogja hajtani a 70-80 centi hosszú leömlőcsövön a kip.gáz.
Még szerencse hogy csak projektszinten létezik a kivitelezés.
Láttam én is.
Meg ki is kéne hozni a Hondát beröffenteni mert süt a nap.
Novemberben amikor elindítottam sikerült felforralni benne a vizet. Ott ketyegett az udvaron vagy 20 percig amikor úgy leesett az alapjárat hogy majdnem leállt. Odamenve láttam hogy gejzírként működik.
(nem adott át rendesen a hőfokgomba csatlakozója és nem kapcsolta a ventit )
ilyen kék-sárgák jártak egy időben itt felénk...
Nyugtasson a gondolat, hogy az új buszok árából legalább szép villák épültek a Mecsek-oldalba
Hát ki-ki érdemei szerint. Nem baj,elleszek vele a maradék 12-13 évig.
Ez kb annyi volt hogy tegyünk rá egy traktorturbót, jó is lesz az a blokk tetején mert így érvényesül a Ram-Air effekt is és másrészt a többi csíra is látja hogy itt nem mindennapi tudomány van a gépteremben.
Különben a gép általános kiviteléből ítélve nem hiszem, hogy a srác foglalkozott ilyen apróságokkal
Pl az FZR karbik hátsó tölcsérén van egy furat amiben nincs fúvóka, azon keresztül ugyanakkora lenne a nyomás az úszóházban mint a szívócsőben.
Az viszont megeshet hogy ezeken a dupla Dellortókon ez (még) nem megoldott.
http://youtu.be/Afw-hKWB0_w
(mióta fotóztam, kb. 5 perce, azóta már fekete) mindjárt ráhívom a tűzoltókat
Ilyen az amikor egy műszaki analfabéta komolyan elhiszi hogy ilyet ő is tud csinálni. Ez a főmérnök komolyan kiszámíthatta hogy azt a bazinagy csigát tényleg meg fogja hajtani a 70-80 centi hosszú leömlőcsövön a kip.gáz.
Még szerencse hogy csak projektszinten létezik a kivitelezés.
link
Láttam én is.
Meg ki is kéne hozni a Hondát beröffenteni mert süt a nap.
Novemberben amikor elindítottam sikerült felforralni benne a vizet. Ott ketyegett az udvaron vagy 20 percig amikor úgy leesett az alapjárat hogy majdnem leállt. Odamenve láttam hogy gejzírként működik.
(nem adott át rendesen a hőfokgomba csatlakozója és nem kapcsolta a ventit