Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyé inkább illyet
Ezen csomagtartó is van
170-ig+új akksi leengedte már telefonban
személyesen 150 lesz abból
Azt irják alkudni nem kell
Parancsolj.Ezen jól látszik
Hali
Valahogy ugy fotózzad le,hogy a kormányátalakítási dolgok Jobban látszódjanak.
köszi.
holnap megyek kecskemétre alkudozni,pont van egy ilyen forgalmim+egy rendszámom:)))
kz 550
hiányzik azért
Mert zabálás van egész nap
Hali gali mindenkinek.

Halléba járok egy régi barátomhoz.
A tavaszt megbeszélhetjük,kinézek oda én is.
Hali
Megjöttek, és irtam neked az emailedre.
de
Előfizetője vagyok a Veterán Autó és Motor újságnak. A mostani számot figyelmedbe ajánlom, többek között a Renault R17-ről van benne egy cikk, és a Gold Wing-ról is. (1993-ban készült nyolchengeres boxer Gold Wing prototípus... )
Egyébként eléggé nincs itt senki mostanában.
Jónagyot mindenkinek
Nincs már cm3 utáni illeték, Kw alapján volt már tavaly is.
Neked ha nyitott a vas akkor: 67x480=32.610 Ft (+a többi amit írtál)
ezt találtam 2013-ra
Forgalmi engedély: 6000Ft
Törzskönyv: 6000Ft
Vagyonszerzési illeték (cm3 alapján): 14400Ft
Eredetiség vizsga díja: 17000Ft
Összesen: 43400Ft
Ja a kérdésre válaszolva:Én Pazzaz enduro kormányt tettem rá.
Szia,én cseréltem kormányt nem FZR hanem R1 a motor de hasonlókra készülhetsz:hosszabb gázbovden kell,fékcsö,ugye kormány+befogó,némi fúr-faragás.Nálam kb.50böl jött ki az anyag a munkát én csináltam.Tapasztalat:megérte ,közúton semmi elönye a csutkakormánynak a normál kormánnyal szemben,jóval komfortosabb lett,bármennyi km-t lemegyek vele egy nap vigyorogva szállok le,mig a csutkával 2-300 km után halál(nekem),szerpentin is ugyanugy megy..
Azéé' annyira nem lennék kezdőő.. :DD
Szeretem ezt az Indiana Jonest. Drifteltek egyet nácik is az öreg mergával a körforgóban...
Szerintem inkább itt érdeklődj.