Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rosszul gondolod.
Ja úgyhogy kapd be!
Gondolom az ezresen is a vázon keresztül megy be a levegő , nem is értem hisz az melegszik , ott kellene alakítani rajta az lenne a tuti .
Ma majdnem megforogtam kocsival mikor mentem dolgozni. A mögöttem jövő meg is állt, megnézni, hogy meg bírom-e fogni. Sikerült igaz csak a szembejövő sáv igénybevételével, még szerencse, hogy nem jött senki.
Küldtem neked havat ! Megkaptad ?
de/de
. Ezért találták ki a torlólevegőt , működési elv olyan mint egy feltöltő , csak nem olyan hatékony . nem/de ?
Cakát
Na én is el teszem magam jó cakát
bocs 16 elöl
Nekem 17-47 és szerintem nekem is azon a környéken
Gyári exup órával mint neked
csak kiváncsi lettem volna elöl 15 hátul 47 el 6 ban 8000 ren 210
Ja de várjál nem jó há mert nekem 6 os a váló tehát nem jó a 2 adat igy
Miért?
Nem tudom megmondani.
Nálad mennyit mutatt a km ha 8000-et forog
Nem meg a dugattyúk sem
Neked a vezérműtengelyed sem eredeti, ugye?
Ja meg a bowdeneket
A szűrő házat inkább meg a kapcsolodását azért kéne ugy csinálni hogy akkor mindenhez hozzányulni szerintem
A 40-es karbihoz sokat kell alakítani?
Pont ezért akarok a szívó résszel foglalkozni meg hogy kintről szívjon mert ezen szinte semmit nem modosítottam még