Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elkapod a macskát odakötöd az elejéhez jól megugrasztod a dögöt ő meg vonszol és beröffen a motor
De nem is azért vettem ki tegnap is már meg akartam nézni csak lusta voltam.
Van itt 3 fasszab is ne volna olyan könnyű beszerelni meg is csinálnám most
Debrecen, Hortobágy környéke inkább a délibábról híres, de jó időben lehet látni a szemétdombot a város végén
Annak jó aki hegyen lakik.Mire leér,majdcsak elkapja.
Én nem azt írtam hogy neked elfogyott a víz,a töltőfeszültséget sokallom.
rutinosan én nem szeretem tologatni
Rutinosabb betolók (mint én ) 3-negyedikbe -ötödikbe simán belökik
Pedig valami kínai aksim van poweroad cb14l-A2
Gyulám itt semmi nem folyt párolgott el most kivettem hogy töltök rá vizet de nem kellett a felső szintig áll a víz
annak az első fekete busának annak tetszik
Asszem csövi mondta de ő autóvillamossági ha jól tudom na megnézem az aksiba mi van oszt kiderül.
Mi is ezt mondtuk mindannyian,de túl erős Neki hallod!
4 az 1 be full Akra rendszer titán végdobbal az gyönyörűen szól ,és nem mellesleg sporol az ember vagy 5-6 kg-ot is!
14.4V a gázképződési határ,efölött forralja az akkut,szerintem fesszabályzót kéne cserélned.A Sanyi töltése is sok szerintem,de amennyit megy vele,annyit kibír az akku,meg aszonta itt valaki hogy jó az,én nem szólok bele.Nekem csak egy(!) tizeddel volt több(14.5V) a töltő feszültség,és fél év alatt kétujjnyi sav maradt az akkuban.
Reggel szeles, demost naapos, jo, és 3 fok. Szálloban is van net
Én is már tűkön ülök .
Gyulám ránéznél a videómra raktam fel a generátor töltésről véleményt kérnék ha ráérsz. Mert én szerintem ott rossz valami.
Kíváncsi vagyok mit sikerül vennie és mennyiért. .
Én xx-et vetem volna nem gtr-t vagy suzuki banditot de remélem meglesz és nem üres kézzel mész haza mert akkor előre ittam a medve bőrére
Gépkönyv szerint ajánlottuk,15 fok felett 20W40-es,5 fok alatt pedig 10W30-as van előírva.Hidegben persze hogy könnyebben megy vékonyabb olajjal,de 20 fok felett a 20W50-est ajánlom melegen,mert akkor már a téli olaj kevés lehet.Ha az elégtelen kenés miatt szétrágja a főtengely vagy vezérmű csapágyazást,komoly összegbe kerül a javítás.
Én nem erre gondoltam, de nem is én használom
De örülök neki hogy már nagymotoros lettél
Szia.
Mi csak hosszú évek során problémamentesen használt olaj típusát fajtáját, és ebből adódó tapasztalatokat osztottuk meg veled. Örülök hogy a gondod megoldódott.
Sziasztok!

Én vagyok az a srác, aki még a múlt héten írt az olajcsere utáni anomáliákkal kapcsolatban, az fzr400-as paripámnál. Nos, ugye 20w50-es olaj lett beletöltve, és ezután a motor nagyon nehezen indult és a váltás is lehetetlen volt kezdetben valamint hidegen a motor is meg-megállt. Azóta lecseréltem és 10w40-es castrolt öntöttem bele, és minden visszaállt a régi kerékvágásba, szerencsére.

Azt mondtátok, hogy nem az olaj miatt voltak a problémák, és, hogy hülye ötlet 10w40-est önteni bele. Nos, mint kiderült mégsem :)
(Azért ezt a pár sort kéretik nem letolásnak venni, köszönöm ^^)
Milyen igaz
mennyémá
Most megyek és motor nélkül nem jövök haza.