Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jóregge lt, mindenkinek!
űdv!szerintem,karbi pucolás,benzinszint ellenörzés,membránok,minden gumi csövet nézzél át.emgem egyszer repedt vákumcsö szivatottmeg.
első körben nézd meg hogy zárnak a tűszelepek a karbiban,ha rövid állás után is sokat kattog az ac pumpa akkor biztos nem jól zárnak,nekem volt ilyen fz750-nél hogy 3 hengerezett az 1-ik hengernél nem jól zárt a szelep az a henger hol ment hol nem
sokkal csendesebb a blokk a prímer lánccal,amit vettem tőled,igaz még szabadonfutót is cseréltem és érdekes módon sokkal lágyabb lett a kuplungom is
Sziasztok! Nemrégiben sikerült hozzájutnom egy FZR-hez, és tanácsot szeretnék tőletek kérni, hátha ti tudjátok mi a pálya. Azt szeretném tudni, hogy szerintetek miért van az, hogy 2500-as fordulat alatt rángat. Ennyire kell neki a fordulat?
A másik problémám pedig az, hogy ha nem pörgetem eléggé, olyankor ha sikerül még megpörgetnem megy tovább, semmi gond, egyébként pedig leáll, és indítózom, nem akar kipörögni. 4-5 beindítás után sikerül neki kipörögni, olyan, mintha akkor sikerülne neki kidolgozni magából az anyagot. Ha úgy indítom be, hogy elvan zárva a benzincsap, semmi gond, de ahoz úgy is kell leállítani, hogy vagy a megállás előtt 100 méterrel elzárom, vagy akkor zárom el mikor megálltam és kipörgetem. Olyan, mintha sokat kapna, én arra is gondoltam hogy a szivatóm van felakadva, de az nem lehet mert egyébként reagál rá. A légszűrőt nem néztem. Karbi baja lenne? Szerintetek mi lehet a probléma? Segítsetek! :(
Üdv! Igaz kérdeztem már, nincs valakinek eladó fejidomja véletlenül?
Vagy esetleg bontót tudtok javasolni? Előre is köszi :)
Egy ismerősé ment neki aztán valami olyasmit mondott, hogy a monitoron lett egy színes csík bekapcsoláskor vagy mi...Majd megnézem a típusszámát aztán meglátjuk...
Ha DELL, akkor a típusszám ott az alján a címkén, abból korrektül vissza lehet fejteni, mi is az.
1) ment nálad, vagy így kaptad?
2) TFH ment, akkor memória 2 legyen benne, be van számozva az alaplapon BANK1 és 2, értelemszerűen 1-be, ha nem mén, akkpr 2-be.

ha elindul, sok változó lesz, inkább híjj fel, ha mellette vagy, és mexakércsük.
Nekem nagyon tetszik,át kéne alakítani.... Láttam egyet hááááát hibátlan
Neked bonyolultabb mert nem levehető a segédváz. Akkor már R6ot raknék fel nekem van itt gsxr1000 80% kész de lusta vagyok befejezni
Nagyon bonyolult átalakítani,feldobni a vasra egy R1-es farok idomot szerintetek?
Dióhéjban..... Szemetek
űdv!mindenkinek!
Akkor is a jó q. anyjukat!
Szép motoros időnk van....
Ez már régóta így van...
Számítógépes segítség kellene...

DELL asztali gép, újabb fajta. Semmiféle paramétert nem tudok. Bekapcsoláskor vízszintes kurzor villog a bal felső sarokban. 4 RAM van benne, egy bevágásos a csatlakozónál. Ha hármat kihúztam akkor kiírt valamit, hogy kevés a RAM tegyek bele vagy valami ilyesmit. A vinyó is újabb fajta a kis csatis Western Digital. Szerintetek merre fele tapogatózzak?
B&sszameg ezt nem hiszem el!
Ha régóta nem ment akkor kiszáradtak a gumialkatrészek, ezért csinálja.
Van egy másik karbim ami egy kicsit strapáltabbnak ítéltem meg a kettő közül,lehet pont az lenne jó
Köszi
Sajnos olyat csinál gáz visszaengedéskor az alapjárat hol magas hol kicsi,bowdeneken próbáltam állítani de ugyanaz,igaz a levegőszűrő még nincs rajta
Amennyire csak lehet, hogy minél több helyre bejuthasson a forró víz.
Vegyszert ne tegyél bele mert az lerakódást okoz, ahogy a csapvíz is.