Ha olajos a szár akkor a szimeringnek kampó.
Az FZ 750-ét nem ismerem (emre az expert benne) de szétszedésnél ha tekered ki a kupakot a tetején (kizárólag csillagkulccsal ami mindegyik lapot fogja) akkor vigyázz vele mert a rugó nyomja belülről (nem kell félni tőle de számíts rá hogy kitekerve, ha nem fogod akkor szájba verhet) Összerakni is ügyesen kell majd (be kell nyomni a rugót és közben tekerni a kulccsal amíg bele nem kap, célszerű ezt is a helyén csinálni)
Ha ez megvan akkor húzd ki a rugót és önts ki belőle az olajat. Ekkor lesz szükséged egy hosszú valamire, amivel bele tudsz nyúlni a teló belsejébe és rögzíteni tudod hogy ne forogjon el amikor tekered ki az inbuszcsavart a teló legalján (néha sikerül rögzítés nélkül is bár többnyire elforog a belseje)
Ekkor kiveszed a szimering felett a zégergyűrűt és széthúzod.
Elmosod a cuccokat mondjuk benzinben, mert az van kéznél és tökéletesen elpárolog ilyen melegben.
Összeszerelés fordítva.
FONTOS! A motor elejét fel kell emelni! (kép by Emese®)
Ahm... értem. Én is látok olajsaras koszolódást és igen azon a környéken. Amikor mondjuk lenyomkodom a telót kézierővel úgy 10-er akkor már ott van az olaj a telószáron. Szétszerelésnél mire vigyázzak, figyeljek oda? Milyen olajat ajánlasz hozzá? Persze ujj szimeringek lesznek benne/ igen, nem szeretném ismét emiatt szétszedni őket/.
Az FZ 750-ét nem ismerem (emre az expert benne) de szétszedésnél ha tekered ki a kupakot a tetején (kizárólag csillagkulccsal ami mindegyik lapot fogja) akkor vigyázz vele mert a rugó nyomja belülről (nem kell félni tőle de számíts rá hogy kitekerve, ha nem fogod akkor szájba verhet) Összerakni is ügyesen kell majd (be kell nyomni a rugót és közben tekerni a kulccsal amíg bele nem kap, célszerű ezt is a helyén csinálni)
Ha ez megvan akkor húzd ki a rugót és önts ki belőle az olajat. Ekkor lesz szükséged egy hosszú valamire, amivel bele tudsz nyúlni a teló belsejébe és rögzíteni tudod hogy ne forogjon el amikor tekered ki az inbuszcsavart a teló legalján (néha sikerül rögzítés nélkül is bár többnyire elforog a belseje)
Ekkor kiveszed a szimering felett a zégergyűrűt és széthúzod.
Elmosod a cuccokat mondjuk benzinben, mert az van kéznél és tökéletesen elpárolog ilyen melegben.
Összeszerelés fordítva.
FONTOS! A motor elejét fel kell emelni!
http://motoralkatresz.eu/terme
kek/2732/
http://motoralkatresz.eu/termekek/2731/