Szép gép! Voltam én is tagja a Capri klubnak, a fórumra is írogattam régebben. Egyszer voltam találkozón a Közlekedési Múzeumnál. Ha ezt tudom, hogy szerelgetsz megcsinálhattad volna a váltómat. Bár azt hiszem nem nagyon lehetett volna...
Ha egyszer összefutsz az AJJ-346-tal akkor az az enyém volt. (nem tudom élhet-e még, 97-ben cseréltem el egy 79-es Taunuszra)
Eredetileg metálkék 80-as Ghia 2,3 V6 automata volt de aki elvitte az átalakította 2,0 V6 kézire.
A Czirják féle társaságba hordtam javíttatni annak idején. (ezúton is üdvözlöm és kívánom hogy ott nyomja agyon az emelő ahol épp van)
Az Mk3-ast a mai napig megnézem ha látok valahol, a szememnek máig a legszebb forma. (na meg a 70-es évekbeli Camaro)
Na ez nem semmi, mik derülnek ki. Közben olvasom hogy Ábrus is
capri tulaj volt.
Nekem a mai napig megvan a caprim, már kb 20 éve.Nagyon sokat
javitottam (már másokét) is,sok capri megfordult a kezem alatt.
Aktiv tagja vagyok a capri klubnak,meg általában a fordok nak.
A motorozás mellett ez a másik nagy hobbim, caprik javitása felujitása,tuningolása.
Marhajó, jóféle poén
Ne igy!
Járjatok igy!
Na megyek mert sokan várnak rám.
Eredetileg metálkék 80-as Ghia 2,3 V6 automata volt de aki elvitte az átalakította 2,0 V6 kézire.
A Czirják féle társaságba hordtam javíttatni annak idején. (ezúton is üdvözlöm és kívánom hogy ott nyomja agyon az emelő ahol épp van)
Az Mk3-ast a mai napig megnézem ha látok valahol, a szememnek máig a legszebb forma. (na meg a 70-es évekbeli Camaro)
capri tulaj volt.
Nekem a mai napig megvan a caprim, már kb 20 éve.Nagyon sokat
javitottam (már másokét) is,sok capri megfordult a kezem alatt.
Aktiv tagja vagyok a capri klubnak,meg általában a fordok nak.
A motorozás mellett ez a másik nagy hobbim, caprik javitása felujitása,tuningolása.
http://www.youtube.com/watch?f...
Na mégis létezik?
http://www.kepesmotor.hu/idomo...