Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Round One! Fight!
Hű ihajj Le a kalappal, amilyen technika volt! De a végére valami gixxer adódott?
Street fighter show
Jóreggelt! :)

Marhajó, jóféle poén
Szép napot
Szép gép! Voltam én is tagja a Capri klubnak, a fórumra is írogattam régebben. Egyszer voltam találkozón a Közlekedési Múzeumnál. Ha ezt tudom, hogy szerelgetsz megcsinálhattad volna a váltómat. Bár azt hiszem nem nagyon lehetett volna...


Na megyek mert sokan várnak rám.
Közben eszembe jutott hogy volt már erről szó. (előzmény)
Ha egyszer összefutsz az AJJ-346-tal akkor az az enyém volt. (nem tudom élhet-e még, 97-ben cseréltem el egy 79-es Taunuszra)
Eredetileg metálkék 80-as Ghia 2,3 V6 automata volt de aki elvitte az átalakította 2,0 V6 kézire.
A Czirják féle társaságba hordtam javíttatni annak idején. (ezúton is üdvözlöm és kívánom hogy ott nyomja agyon az emelő ahol épp van)
Az Mk3-ast a mai napig megnézem ha látok valahol, a szememnek máig a legszebb forma. (na meg a 70-es évekbeli Camaro)
Na ez az én másik nagy szerelmem, az fzr mellett.
Na ez nem semmi, mik derülnek ki. Közben olvasom hogy Ábrus is
capri tulaj volt.
Nekem a mai napig megvan a caprim, már kb 20 éve.Nagyon sokat
javitottam (már másokét) is,sok capri megfordult a kezem alatt.
Aktiv tagja vagyok a capri klubnak,meg általában a fordok nak.
A motorozás mellett ez a másik nagy hobbim, caprik javitása felujitása,tuningolása.
1978 és haccá.
Minden rendes férfiembernek kötelező legalább egyszer :
http://www.youtube.com/watch?f...
http://youtu.be/geiZ61rRLmI


Na mégis létezik?
Ez így nem teljesen igaz.
Minek másik motor?
Gondoltam. Valami piros rongyot vettél épp ki belőle.
Ez valahol Pest környékén van?
Hát persze hogy nem. Tudod ígérni könnyebb. (de megnézem)
Enyém is sibedás volt. Ez mikori és mennyiért nyomtad el?